Vichy Idealia Pro vs Pharmaceris Albicin - porównanie kremów wybielających przebarwienia

23:56


Po ok 2 miesiącach testów mogę z czystym sercem przedstawić Wam recenzję dwóch produktów, które mają rozjaśnić przebarwienia. Ja stosowałam je by rozjaśnić piegi i plamki pigmentacyjne na policzkach (piegi w okolicach płatków nosa). Po prawej stronie aż do połowy nosa stosowałam Vichy Idealia Pro, podczas gdy po lewej stronie nosa i na kawałku policzka używałam Pharmaceris Albucin na dzień i na noc.
Jeśli i Wy macie przebarwienia, które są spowodowane przez promienie słoneczne, jako wynik zmian straczych, pociążowych lub spowodowane są przyjmowaniem tabletek hormonalnych, wiecie, że czasem te plamki przeszkadzają...
Przebarwienia dodają lat, cera wydaje się być zmęczona, jest niejednolita. Ja, tak jak pisałam tutaj, byłam na konferencji wprowadzającej Vichy Idealia Pro i w ręce wpadła mi seria Pharmaceris Albucin dlatego też pomyślałam, że wezmę się za swoje piegi i przebarwienia w okolicach policzków - bliżej nosa... Prawą stronę od połowy nosa smarowałam Vichy a lewą część nosa Pharmaceris. Czy używając kremów niemalże przez 2 miesiące przyniosło jakieś rezultaty, czy warto kupić produkty i czy jestem zadowolona z efektu...? Przeczytajcie sami :)
 

Macie przebarwienia, których chcielibyście się pozbyć?





VICHY IDEALIA PRO
Producent:

Dla kogo?
Dla wszystkich kobiet bez względu na wiek, typ skóry i karnację. Redukuje różne rodzaje przebarwień: brązowe plamy, przebarwienia słoneczne, plamy starcze, zaczerwienienia i przebarwienia po niedoskonałościach.
Intensywna pielęgnacja redukująca przebarwienia skóry.
Wskazania:
- plamy brunatne
- przebarwienia słoneczne
- przebarwienia i zmiany po niedoskonałościach
- plamy starcze


Do wszystkich rodzajów skóry. Odpowiednia dla skóry wrażliwej. Hipoalergiczna formuła, bez parabenów, testowana pod kontrolądermatologiczną na skórze wrażliwej. Zawiera kojącą i regenerującą WodęTermalną z Vichy.

Idéalia PRO Intensywna pielęgnacja redukująca przebarwienia skóry może być stosowana samodzielnie bez względu na typ skóry lub przed zastosowaniem preparatu pielęgnacyjnego (przy skórze suchej dla zachowania większego komfortu rekomendujemy stosowanie produktu w połączeniu z kremem odżywczym, bądź przed aplikacją kremu na dzień lub na noc). Rano i wieczorem. W okresie letnim rekomendujemy aplikację Idéalia PRO przed nałożeniem produktu zapewniającego ochronę słoneczną.

Skóra rozświetlona już po 7 dniach, z każdym dniem bardziej jednolita*

* Test samooceny przeprowadzony pod kontrolą dermatologiczną w grupie 40 kobiet.

Do wszystkich rodzajów skóry. Odpowiednia dla skóry wrażliwej. Hipoalergiczna formuła, bez parabenów, testowana pod kontrolądermatologiczną na skórze wrażliwej. Zawiera kojącą i regenerującą WodęTermalną z Vichy.

Aktywna formuła Idéalia PRO działa zarówno na powierzchni i w głębi skóry. Innowacyjna konsystencja produktu, pomiędzy serum a fluidem, pozwala wnikać głęboko w skórę, aby działać na źródło powstawania przebarwień i redukować ich 5 rodzajów. Idéalia PRO nawilża skórę do 24 godzin. Konsystencja Idéali PRO wzbogacona o masę perłową pozwala osiągnąć natychmiastowy efekt upiększający, pozostawia skórę rozświetloną oraz ujednoliconą.

Kompleks DRM Bright™ działa głębiej, w skórze właściwej, hamując proces powstawania przebarwień. Kwas LHA pozwala dotrzeć do głęboko położonego źródła przebarwień. DRM Bright™ to opatentowane przez Vichy połączenie 3 składników aktywnych, wybranych ze względu na ich komplementarne działanie i skuteczność:

-Eperulina –naturalny składnik pozyskiwany z kory drzewa z lasu Amazonki Eperua falcata, który zmniejsza stany zapalne w skórze właściwej. Działa przeciwzapalnie i kojąco, hamuje melanogenezę, zmniejsza opuchnięcia oraz dyskomfort.

-Procysteina – opatentowana cząsteczka, która zwalcza stres oksydacyjny. Wzmacnia działanie antyoksydacyjne fibroblastu i jego otoczenia.

-Witamina Cg – glikozylowana i ustabilizowana witamina Cg, która stopniowo uwalnia się w skórze. Chroni fibroblast i pobudza aktywność skóry, a w szczególności biosyntezę kolagenu przez fibroblasty. Zwalcza wolne rodniki i wpływa na poprawę połączenia skórno-naskórkowego.
Zapewnia działanie antypigmentacyjne, przeciwzapalne i anytyoksydacyjne. Skuteczność kompleksu została przetestowana na modelach zrekonstruowanej skóry poddanej pigmentacji.
(INCI) Aqua, Dimethicone, Glycerin, Ascorbyl Glucoside, Caprylic/Capric Triglyceride, Titanium Dioxide, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, PEG-100 Stearate, C13-14 Isoparaffin, PEG/PPG/Polybutylene Glycol-8/5/3 Glycerin, CI77891, Stearic Acid, Potassium Hydroxide, Mica, Glyceryl Stearate, Glycine Soja Oil, Glycyrrhiza Glabra Extract, Dimethiconol, Silica, Sodium Citrate, Salicyclic Acid, Palmitic Acid, Aluminium Hydroxide, Phenoxyethanol, Tocopherol, Poloxamer 338, Disodium EDTA, Chlorphenesin, Laureth-7, Capryloyl Salicyclic Acid, Hydroxypalmitoyl Sphinganine, Citric Acid, Eperua Falcata Bark Extract, Dextrin, Xanthan Gum, Oxothiazolidinecarboxylic Acid, Cetyl Alcohol, Butylene Glycol, Polyacrylamide, Parfum
Cena: 120zł / 30ml
 

PHARMACERIS ALBUCIN


 
Producent:
1) Albucin
Wskazania:Krem polecany jest do pielęgnacji skóry z przebarwieniami oraz nierówną pigmentacją.

Działanie:Krem rozjaśnia skórę i skutecznie redukuje plamy i przebarwienia dzięki potrójnemu kompleksowi wybielającemu, który blokuje syntezę melaniny na kilku poziomach. Witamina E chroni skórę przed efektami przedwczesnego starzenia się. Zawarte w kremie filtry zapobiegają niekorzystnemu działaniu promieni słonecznych i poprawiają skuteczność wybielania.


Efekt:Skóra twarzy odzyskuje zdrowy wygląd i równomierny koloryt.

Działanie:

wybielające
rozjaśniające
redukujące przebarwienia
chroniące przed promieniami słonecznymi
blokujące syntezę melaniny
Cena: 39,90zł / 30ml


Skład INCI
Aqua, Octocrylene, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Paraffinum Liquidum, Sucrose Distearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Triazone, Tocopheryl Acetate, Sucrose Stearate, Niacinamide, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Triethanolamine, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Allantoin, Blend of Canadian Rumex species (Rumex occidentalis), Dextran, Nonapeptide-1, Phenoxyethanol, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Parfum

 
 
2)Albucin - Intensywny krem wybielający na noc
Wskazania:Krem polecany jest do pielęgnacji skóry z przebarwieniami oraz nierówną pigmentacją.

Działanie:Krem rozjaśnia skórę i skutecznie redukuje plamy i przebarwienia dzięki potrójnemu kompleksowi wybielającemu, który blokuje syntezę melaniny na kilku poziomach.
Działanie rozjaśniające i wybielające wspomaga papaina, która przyspiesza złuszczanie zewnętrznych, przebarwionych warstw naskórka, umożliwiając głębszą penetrację substancji wybielających. Witamina E chroni skórę przed efektami przedwczesnego starzenia się.


Delikatność:Krem zawiera w swoim składzie emulgatory spożywcze, które spełniając najwyższe standardy jakości zapewniają niezwykle delikatne działanie.


Efekt:Skóra twarzy odzyskuje zdrowy wygląd i równomierny koloryt.
Cena: 39,90zł/30ml


Skład INCI:
Paraffinum Liquidum, Glycerin, Sucrose Distearate, Tocopheryl Acetate, Sucrose Stearate, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Triethanolamine, Alcohol Denat., Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Papain, Carbomer, Allantoin, Niacinamide, Lecithin, Blend of Canadian Rumex species (Rumex occidentalis), BHA, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Dextran, Nonapeptide-1, Phenoxyethanol, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Parfum


Moja opinia:
Obie firmy stworzyły produkty o podobnym zapachu -słodkim, lekko mdłym.
Jak widać na poniższych zdjęciach Pharmaceris ma gęstszą konsystencję niż Vichy. Stosowałam preparaty na okolice nosa i nos, zatem na bardzo małą powierzchnię dlatego też u mnie były wydajne. Jednak na całą twarz musiałabym użyć pewnie 1,5 opakowania Vichy. Pharmaceris ma 2 opakowania - 1 z kremem na dzień, 2gie z kremem na noc.
Podczas stosowania kremu trzeba pamiętać o stosowaniu kremów z filtrem.
 
Pharmaceris

Vichy
Musze przyznać, że przez pierwsze 2,5 tygodnia spośród ponad 2 miesięcy często zapominałam o stosowaniu kremów, ale potem sumiennie 2 razy dziennie - rano i wieczorem, stosowałam kremiki.
Co warto podkreślić - kremy są bardzo konkretne i spowodowały, ze na nosie pojawiło się więcej wągrów niż dotychczas, a w okolicach nosa także sporadyczne krostki. Czytałam na forach, że inne osoby krem Vichy potrafił bardzo zapchać, podobnie jest z Pharmaceris - ja również miałam takie odczucie, zatem osoby podatne na powstawanie krostek - uważajcie...

Ale teraz najważniejsze - czy wg mnie kremy działąją i który jest skuteczniejszy....
Zaczynając stosowanie preparatów obu firm wiedziałąm ,ze moich piegów nie usuną. Bo krem nie jest w stanie wniknąć tak głęboko. Jesli ktoś czyta ulotki i to co pisze producent, to nawet Vichy nie zapewnia, że usunie przebarwienia, tylko w swoich spotach informuje o tym, że przebarwienia są rozjaśnione..
Mój wniosek jest taki - kremy NIE spowodują, że przebarwienia zniknął. Jeśli ktoś boryka się ze szpecący i widocznymi plamami, warto zdecydować się na zabieg laserem (nie mylić z paralaserem IPL), np diodowym.
Co trzeba przyznać - oba strony nosa były lekko rozjaśnione w stosunku do tego, co było wcześniej, Vichy rozjaśniło mi mocniej piegi oraz delikatniusio także cienie pod okiem - tak na ok 30%. Pharmaceris dawało sobie radę minimalnie słabiej ,cienie pod okiem jest ciemniejszy niż przy Vichy - oceniam wybielenie na ok 22%
Nie jestem jednak zadowolona z rezultatów, bo owszem, jest jaśniej po 2 miesiącach stosowania ale ja to widzę, bo się temu przyglądam. Obce osoby nie zauważyłyby różnicy. Dla mnie piegi nie przebijają tak mocno przez makijaż, ale dla innych znajomych zapytanych o widoczność zmian u nie różnica będzie znikoma...
 
Podsumowując - do Was należy decyzja, czy warto kupować czy nie. Pharmaceris jest tańsze zdecydowanie niż Vichy - kosztuje ok 40zł za opakowanie (wg mnie można kupić tylko na dzień lub intensywne na noc, jeśli stosuje się filtry) zamiast 120zł, a wydajność jest taka sama. Przebarwień Wam nie usunie, ale lekko je rozjaśni. Jeśli to Wam wystarczy, to produkt powinien się znaleźć na Waszej pułce.
Ja po 2 miesiącach nie zużyłam nawet połowy kremu. Ale nie wiem, czy chce dalej kontynuować tą kurację, gdyż zapach mnie drażni, skóra po kremikach jest lekko tłusta i rano podkład się na nich lekko ślizga. Wątpię, by efekt powali mnie w razie stosowania kolejne tygodnie. Być może jednak skończę je, gdyż  szkoda mi będzie ich wyrzucać. Jeśli by się coś zmieniło w sprawach mojej opinii na temat produktów, dam Wam znać.
 
Ach - jednak znów sobie myślę, że "dziewczyna bez piegów jest jak niebo bez gwiazd", bo co - jak się ma jasne piegi i się ich nie można pozbyć, to lepiej je pokochać niż ich nie lubić, o! :)))



You Might Also Like

6 komentarze

  1. bardzo lubię kosmetyki vichy, z pharmaceris jeszcze nic nie miałam ale nie omieszkam sobie czegoś kiedyś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pharmaceris ma dobre produkty dla cery wrażliwej. Pharmaceris ma też chwalony krem na krostki (kolejny post) ale ten kremik wybielający nie powalił mnie. Pharmaceris robi świetnei po prostu dobre produkty - zależy co testujesz :)

      Usuń
  2. będę rozglądać się nad czymś rozjaśniającym, ale jeśli powoduje krostki, wągry czy inne niedoskonałości - omijam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm - nie u wszystkich z tego co widziałam i czytałam. Mi powstały nadprogramowe krostki podskórne, ale ja mam skórę podatną na niespodzianki :P

      Usuń
  3. uwielbiam Vichy :) mają świetne jakościowo produkty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko składzik cieniutki - ja je lubiłam do czasu gdy zaczęłam badać ich skład i uświadomiłam sobie że w tej cenie mogę mieć lepszej jakośc i produkty. Vichy ma ładne opakowania i zapachy kremików :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista