Zapowiedź testów porównawczych - preparaty z kwasami do cery trądzikowej

22:19

Hmm - po wielu pytaniach dotyczących porównania Vichy i Pharmaceris na przebarwienia, postanowiłam zrobić kolejny test porównawczy - tym razem produktów z zawartością kwasów do cery trądzikowej. W bitwie udział biorą:
- Bioderma- Sebium Serum - Złuszczające serum do skóry tłustej
- Pharmaceris- Sebo-Almond Peel 10% Krem peelingujący II stopień złuszczania
- BANDI - Krem z kwasem pirogonowym, azelainowym i salicylowym


Krem Bioderma stosowałam już przez jakiś rok, wiem zatem co może i jak działa. Teraz porównam Bandi oraz Pharmaceris i sprawdzę, czy złuszczają naskórek, wygładzają skórę, zapobiegają powstawaniu trądziku... Wyniki testów podam za ok 2 miesiące zapewne, tak by wiedzieć czy produkty są skuteczne na mojej buzi.

A Wy ciekawi jesteście wyników? Stosowaliście już któryś z tych produktów? Jak Wam przypadł do gustu?



You Might Also Like

12 komentarze

  1. O, jestem bardzo ciekawa, jak wypadną te testy! Ja przez miesiąc stosowałam ten krem z Bandi- początkowo efekty były super, jednak po tygodniu skóra chyba się przyzwyczaiła i przestała reagować na krem... Dziewczyny blogerki polecają mi Pharmaceris. Jestem ciekawa, jak Ty go ocenisz w porównaniu do Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli połowa buzi z Pharmaceris będzie ładna a z BANDI nie, to odpoweidź będzie prosta. Zobaczę, czy któryś z tych kremów działa i dam znać :)

      Usuń
  2. juz sie nei moge doczekac wyników..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja strasznie polubiłam się z kremami firmy bandi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio tez na nie patrze bardziej pozytywnie. Zrobili piękne opakowania, jest to coraz lepsza marka. Mam w rękawie jesczze ich maskę drożdżową do cery trądzikowej i jeszcze jeden produkt i też je będe kiedyś testować :)

      Usuń
    2. Ja też ostatnio patrze na nią bardziej przychylnym okiem, także przez zmianę szaty opakowań i sposobu przedstawiania firmy.
      Mam jesczze w rękawie maskę drożdżową tej firmy oraz jesczze 1 produkt do cery trądzikowej - tez je kiedyś przetestuje :)

      Usuń
  4. Bandi uwielbiam, zwłaszcza serię nawilżającą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja obecnie używam tego z bandi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. już się nie mogę doczekać recenzji! : )

    Pozdrawiam,
    Linciule

    OdpowiedzUsuń
  7. do tej pory korzystałam jedynie z toniku z kwasem migdałowym, ciekawa jestem kremów!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista