Nasz mały chihuahua Felek

01:20

 
 
 
 Przedstawiam Wam naszego współlokatora - psa rasy torebkowo-obronnej: Felka vel Fiodor. Felek ma 2,5 roku i jak na swoje gabaryty niezły z niego nicpoń. "Mały, ale byk". Wciąż próbuje od nas swoimi oczami wyłudzić coś do jedzenia. To miłośnik wszystkich warzyw i owoców a także ziół. Trochę mi zajęło zanim znalazłam winowajce faktu, że bazylia, oregano i tymianek w domowej doniczce długo nie wyrastały - nie pogardzi też koprem, jednak mięty nie ruszy :)
Chihuahua to wesołe psiaki, nasz nie ujada, na razie nie choruje i jest pełnoprawnym członkiem naszej rodziny :)
A ze względu na nikłą ilość tłuszczu zimą obowiązkowo trzeba go ubierać, stąd ma swoją szafę ubranek :)
Taki psiak to idealny sposób na podryw w sklepach, o czym mozemy się przekonać za każdym razem gdy jesteśmy w centrum handlowym i oddalam sie w celu buszowania po sklepach, a mój małż pozostaje sam na posterunku z Felkiem - od 2latek do 80latek - wszystkie albo zerknął i się uśmiechną albo podejda i zagadają :) Ja sama też podchodzę jak widze takie maleństwo :)
 
 
Czy Wasze zwierzaki też robią shreakowe oczy kiedy chcą wyrzebrać jedzenie? Nasz ma to już wyćwiczone ;)


pierwszy dzień Felka u nas - 900g żywego stworzonka :)
 
 
 
jest zawsze pierwszy gdy dostaję paczkę...
 
znajduje nawet najmniejszy kawałek podłogi, na którą świeci słońce...
 
podwórkowe sierściuchy ;)
 
 
w tym golfie przypomina mi Jasia Fasolę...
 


zawsze wpaytrzony w swego pana...












... zawsze na walizkach ;) - żeby o nim nie zapomnieć ;)
 
Felek popiera równouprawnienie i walczy o prawa kobiet (patrz różowy ptaszek na kurtce)
 
przeciwdeszczowo
był obecny na naszym weselu :)
 
 
i codziennie - tak domowo :)
 
Felek lubi oglądać z nami TV, szczególnie programy przyrodnicze :P
 
elegancik ;)
 



 
... ten mały szkrab po dniu pada do łóżeczka jak mucha i zakopuje się maksymalnie we wszystkie kocyki dostępne w jego pobliżu :)
 
 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Haha, fajny szkrab:) Ja mam dwa buldożki, francuskiego i amerykańskiego też śmieszne stworki z nich. Ale masz rację...podryw na psiaka zawsze wypali:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A to Felek kurdupelek... ;) Słodziaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki piesek to prawdziwy skarb;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja siostra ma . idzie sie czasem zesikac ze smiechu ale jest to straszny żarłok i kradnie wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasz też podkrada jedzonko jak tylko wyczuje, że jest coś jadalnego w zasięgu jego pyszczka :)

      Usuń
  5. Ale słodki :) U mnie w domu mamy ratlerka i też go ubieramy na zimę bo zaraz się trzęsie :) Niestety zaczął chorować ale w styczniu skończy już 13 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka starowinka - 13 lat jak na psiaka takich gabarytow to bardzo długo :)

      Usuń
  6. Cudny jest, choc ja gustuję w wiekszych rasach, bo jego to bym chyba rozdeptala;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ucieka przed nogami, więc nie ma obawy o zgniecenie. Ja lubie albo skrajnie duże psiaki albo maluśkie sierściuchy :)

      Usuń
  7. Naprawdę śliczny :) Ja mam cavaliera kinga i jak go przywiozłam to był taki malutki jak Twój piesek :) Psy są urocze i oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale z niego przystojniak zwłaszcza w muszce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego kobiety na niego lecą, szczególnie jak ma bluzę z kapturem albo muszkę

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista