Prezent od Oriflame cd oraz konkurs More by Demi /rozdanie/

00:50

Tadam... przemiła niespodzianka czekała mnie dziś po powrocie do domu. Nosem czułam, że to musi być Oriflame (ach, kobieca intuicja działa! :P)




Dostałam tak dużą przesyłkę, iż chetnie się z Wami nią podzielę! :)

Któraś z Was chciałaby wygrać jeden z trzech flakonów wody perfumowanej More by Demi od Oriflame? :)) Zobaczcie co trzeba zrobić, by je wygrać :]]


Dzisiejszy konkurs będzie bardziej kreatywny niż ostatnio:) Nagrodą dla szczęśliwców jest 1 z 3 flakonów wody perfumowanej More by Demi.

1 flakon wybiore spośród wszystkich najciekawszych i najbardziej kreatywnych odpowiedzi
1 flakon otrzyma osoba, która wykona najciekawiej zadanie spośród osób, które polubiły profil Pracowni na Facebooku i / lub dodały powiadomienie o konkursie u siebie (poprzez notkę lub wstawienie powiadomienia na pasku bocznym i/lub dodadzą mnie do blogrolla)
1 flakon wybiorę spośród top gaduł (och, Kochane Moje - dziekuje za to, że zawsze jesteście z Pracownią i komentujecie wpisy), które oczywiście najciekawiej odpowiedzą na zadanie i wezmą udział w tym konkursie :)...

Aby wziąć udział w rozdaniu należy do 05.12 do końca dnia:


- Być publicznym obserwatorem bloga Pracownia Porannych Przyjemności (warunek konieczny)

- Odpowiedzieć w kreatywny i nieszablonowy sposób na zadanie (warunek konieczny) szczegóły poniżej...
 
Dodatkowo wybiorę 1 osobę spośród tych, którzy (opcjonalnie):
- Polubią Pracownię Porannych Przyjemności na Facebooku

- Dodadzą mnie do blogrolla

- Dodadzą powiadomienie o rozdaniu w pasku bocznym bloga

- Dodadzą notkę na temat rozdania na swoim blogu

- Udostępnią wiadomość z linkiem do rozdania na swoim facebooku (prywatnym, bądź blogowym)


Jak powinno wyglądać poprawne zgłoszenie się do rozdania?



1) Odpowiedź na zadanie - jeśli odpowiadasz słownie, zamieść ją w komentarzu, jeśli chcesz przesłać plik - powiadom mnie o tym - np wysłałam obrazek/zdjęcie / prezentację / piosenkę z maila.....
2) Obserwuje jako: nazwa wyświetlana

3) oraz opcjonalnie jeśli coś jest na TAK:
- Lubię na facebooku jako:

- Mam Cię w blogrollu – link do bloga

- Dodałam powiadomienie o rozdaniu na pasku bocznym swojego bloga – link do bloga

- Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu - (link)

- Wstawiłam link do rozdania na facebooku - (link)

- Mój mail to: (podaj swój mail na który mam się kontaktować w razie wygranej)
 

UWAGA, UWAGA!
Zadanie ma pokazać Waszą kreatywność... :]] A jak Was znam, to jesteście bardzo nieszablonowi i aż się boję jak mnie zaskoczycie :)

ZADANIE:

Nowy zapach More by Demi to czysta esencja kobiecości. Ten zapach przeznaczony jest dla pewnych siebie kobiet - jest subtelny ale zmysłowy i dodaje kobiecie charakteru.

Teraz zadanie dla Was - moi mili - przedstawcie w nieszablonowy sposób czym dla Was jest kobiecość, jak ją odczuwacie, czym ona pachnie, a jeśli może być namacalna - jak według Was wygląda.

Odpowiedź możecie napisać, opisać, napisać wierszem, namalować (a może Wasze pociechy lub Wasza druga połówka przedstawi jak według niego wygląda kobiecość)... Możecie nagrać krótki filmik, przesłać zdjecie - Wasze w stylizacji lub cudze, które charakteryzuje według Was kobiecość, a może któraś z piosenek rozbudza w Was kobiecość.... inne pomysły również mile widziane :) KOBIECOŚĆ to ubranie, to charakterystyczne spojrzenie, biżuteria, zapach, a może to stan umysłu - Wy wiecie najlepiej! 1 osoba moze przesłać maksymalnie 2 maile ze swoimi pomysłowymi pracami.


Swoje prace, których nie będziecie w stanie zamieścić w komentarzu możecie przesyłać do 5 grudnia do końca dnia, na mój mail ina_1986[małpka]o2.pl podając oczywiście swoją nazwę wyświetlaną, bym mogła połączyć Wasz wpis w komentarzu z przesłaną pracą. W Mikołajki 06.12 postaram się wyłonić 3 szczęśliwców :)

Wartość każdego flakonika to ok 135zł za 50ml, zatem jest o co się starać. Mam nadzieje, że razem z Oriflame sprawimy Wam miły prezent pod poduszkę :P
Jeśli zobaczę, że ciekawych odpowiedzi jest więcej, jak mnie znacie, to wiecie, że przyznam dodatkowe niespodzianki :D

Kochani - wykonując zadanie bawcie się świetnie - to też jest kobiece! :))
 
 A tak cieszył się z przesyłki nasz Felek ;) Białe kuleczki były wszęęędzie :P
 
Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest mój blog

2. Rozdanie trwa od 14.11.2012r do 05.12.2012r włącznie, wyniki zostaną podane w przeciągu max. 7 dni od daty jego zakończenia,

3. Wysyłka wygranych przedmiotów nastąpi najpóźniej do tygodnia od ogłoszenia wyników zwycięzców. Wysyłam tylko na terenie Polski (mogę przesłać do kogoś z rodziny, jeśli jesteście spoza PL),

4. Należy być pełnoletnim aby wziąć udział w rozdaniu bądź uzyskać zgodę rodziców ;) ,

5. Biorąc udział w konkursie akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883 z późn.zm.) Wyrażasz również zgodę na opublikowanie Twojego pseudonimu i e-maila.

6. Konkurs nie jest konkursem w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

7. Reklamacje należy zgłaszać na maila podanego na stronie Pracowni Porannych Przyjemności najpóźniej w przeciągu 14 dni od zakończenia konkursu.

8. Po uprzednim sprawdzeniu powyższych punktów wybiorę 3 osoby, które mnie zaskoczą swoją kreatywnością i odpowedzią na zadanie :) Jedna osoba może wysłać maksymalnie 2 maile ze swoimi pracami.

Podczas wykonywania zadania może umili Wam czas i zainspiruje Was ta piosenka Alicji Majewskiej "Być kobietą" :)



Czas start! ;)

You Might Also Like

53 komentarze

  1. Ale masz słodziaka w domu:*
    No blogrolla to ty masz i to od dawna:)
    Pewnie, że chcę funidło się skończyło:D

    Obs. Kosmetyczne Remedium
    klaurightnow@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i lubię jako Toniejka:P

      Usuń
    2. A odpowiedź na Zadanie:

      To pogoda w górach zmienna czasem gwałtowna, ale eteryczna i delikatna.
      Innymi słowy jeden wielki oxymoron!

      Usuń
    3. Kochana - no pięknie, ale Klauduś, liczyłam, że coś narysujesz, zaśpiewasz lub zatańczysz ;)) Kreatywność to Twoje drugie imię ;)

      Usuń
    4. Ewelina a ty widziałaś moje dzieła rysunkowe? Z zajęć? Boże to jak twórczość dzieci autystycznych

      Ale coś wymyślę dla ciebie:P

      Usuń
    5. ooo, nie widziałam na mailu :P ale z chęcią zobaczę i coś czuję że będą mi się baaardzo podobać :)

      Usuń
    6. i dupa nic nie wymyśliłam:(

      Usuń
  2. Odpowiedź na pytanie wysłałam z emaila: ola152@amorki.pl
    obserwuję jako: ola152@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pięknie - słuchałam tego utworu i faktycznie działa! :]] W kobiecości siła! :)

      Usuń
  3. 1) Odpowiedź na zadanie - Gdy zamykam oczy i myslę "kobiecość" widzę delikatną eteryczna mgiełkę, przez którą prześwitują promiennie takiego rannego ciepłego słońca, zapach ma bardzo ciężki, kuszący i parny, roztacza wokół siebie ciepło, które rozpala zmysły. Mgielka ta, mimo, że wydaje się być tak delikatna i ulotna ma wielką siłę, nieraz mieszała meżczyznom w głowach do tego stopnia, że padały całe narody, powalała na kolana nawiększych i najpotężniejszych.Kobiecość to potęga szumiąca w głowach, dusząca swoim gorącym zapachem. To właśnie myślę gdy słyszę hasło "kobiecość". Uważam, że to ogromna podniecająca potęga i jestem bardzo dumna z tego, że jestem kobietą:)

    2) Obserwuje jako: Głos Nieidealnych

    3) oraz opcjonalnie jeśli coś jest na TAK:

    - Mam Cię w blogrollu – TAK http://sposobynapieknywyglad.blogspot.com/

    - Dodałam powiadomienie o rozdaniu na pasku bocznym swojego bloga – TAK http://sposobynapieknywyglad.blogspot.com/

    - Mój mail to: jb062492@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ulala,koleżanko - aż mi się gorąco zrobiło :P
      Zadziwiacie mnie takimi cudnymi i namacalnymi opisami. Treaz to i ja sobie tą kobiecość wyobrażam!
      :)

      Usuń
  4. Wspaniała nagroda - postaram się coś wymyślić :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako : madamegreen

      Na Facebooku lubię już od jakiegoś czasu, jako : Anna S.

      W blogrollu Pracownie mam również już jakiś czas :)

      Odpowiedź:
      Chociaż kobiecość dla większości to szpilki i czerwona szminka, długie włosy i zwiewne sukienki, namiętność i kuszące spojrzenia, ja do tej sprawy podchodzę inaczej. Dla mnie kobiecość to gołębie serce i wrażliwa dusza, dalekie podróże i inne kultury, dla mnie kobiecość to uśmiech i spojrzenie oczu, które potrafi otoczyć opieką. Dla mnie kobiecość to twardość stąpania po ziemi, to rola matki, która nie raz bywa trudna. Dla mnie kobiecość to również umiejętność dostosowywania się do różnych ról, bo przecież chyba każda kobieta raz chce być namiętną kochanką swojego mężczyzny a raz malutką dziewczynką w jego ramionach :).

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zapomniałam dodać linka do bloga na którym mam Pracownię w blogrollu: http://madamegreen-testerka.blogspot.com/
      :)

      e-mail: madamegreen.testerka@gmail.com

      Usuń
  5. Obserwuję jako: lovely-paula
    Lubię na FB jako: Paulina B.
    Mój mail: lovely-paula

    Odpowiedź:
    KOBIECOŚĆ to piękno w najczystszej postaci z możliwych, autentyczne i przyciągające.
    KOBIECOŚĆ z pewnością nosi sukienki, maluje paznokcie, ma długie włosy i piękny hipnotyzujący MĘSKOŚĆ, wzrok!
    KOBIECOŚĆ to taki "twór" żeński, który interesuje się MĘSKOŚCIĄ.
    KOBIECOŚĆ pachnie zmysłowo i delikatnie, kwiatowo i owocowo.
    KOBIECOŚĆ to także zmienność i niestabilność - KOBIECOŚĆ charakteryzuje się nieprzewidywalnością.
    KOBIECOŚĆ to oszałamiający blask - kiedy wchodzi, wszystkie MĘSKOŚCI patrzą na nią.
    KOBIECOŚĆ to delikatność i wrażliwość, która potrzebuje ochronnej MĘSKOŚCI.
    KOBIECOŚĆ to także wodzenie na pokuszenie MĘSKOŚCI.
    KOBIECOŚĆ znaczy dążenie do celu wszelkimi drogami i nie odpuszczanie aż się celu nie osiągnie - taki dar ma tylko KOBIECOŚĆ.
    Ale KOBIECOŚĆ to w głównej mierze miłość z wzajemnością do MĘSKOŚCI, bo czym byłby świat bez kobiet?

    Mam Cię w blogrollu :) Dziękuję za zaproszenie, bardzo podoba mi się i z pewnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, wzruszyłam się... Piękne są Twoje skojarzenia KOBIECOŚCI :)

      Usuń
  6. 1)Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    http://www.youtube.com/watch?v=byoYcp2qUn8
    Myślę, że kobiecość można definiować słowami tej piosenki, sposobem ich wyrażenia. Kobieta jest istotą nade silną i delikatną jednocześnie. I to właśnie taka kobieta kojarzy mi się z perfumami More by Demi. Kobieta całe życie za czymś tęskni. W piosence tej jest to tęsknota za ukochanym. Brak ukochanego, to brak snu, to milczenie. W poincie widnieje paradoksalne stwierdzenie, iż można żyć bez powietrza. Moim zdaniem kobieta jest na tyle silna, że dałaby rad. Kobieta jest ponad szarą rzeczywistość. Czasami jest jej jednak po prostu źle. Taki naturalny chwilowy smutek przywiera do każdej z nas. I tak samo jak przychodzi, to i odchodzi, może jedynie trochę wolniej. Z innej strony słowa ,,da się żyć bez powietrza", pokazują, że miłość jest zbędna. To jednak wołanie każdej z nas. Każdej istoty emanującej kobiecością wytartych dżinsów i białego topu lub kobiecością czerwonej sukienki, nie istotne. To wołanie z prośbą o miłość. Wołanie nieme, gdyż kobieta nie wyraża się zazwyczaj wprost. Chcemy być odkrywane jak galaktyki, chcemy być fascynujące. Każdy rąbek tajemnicy ma cieszyć mężczyzn. Bo niejako jesteśmy także dla nich, a oni oczywiście i dla nas.
    Kobiecość, to dla mnie sposób poruszania się na naszej drodze życia. Kobiecym jest unoszenie się nad powierzchnią nagrzanego słońcem asfaltu. Kobiecym jest poruszanie biodrami, ze wschodu na zachód, w rytm bicia naszego wielkiego serca. Kobiecość, to dla mnie sposób w jaki przechylamy głowę, w akcie niemocy, zmęczenia, czy też w innym akcie. To sposób unoszenia brwi na wieść o czymś zaskakującym. To dołeczki w policzkach. To wzrok utkwiony w martwym punkcie, wyrażający naszą potrzebę życia. Kobiecość, to sposób zakładania rękawiczek i oplatania zmarzniętego karku szalem. Kobiecość, to wszystko to co niewypowiedziane, a zagrane na naszej małej scenie życia. To wszystko to, co mamy- my kobiety, to czym dzielimy się ze światem lub mamy wyłącznie dla siebie.

    2)Obserwuję jako PannaPierniczkowa
    3) Lubię na fb jako Dominika M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiecość jest wszędzie... Bardzo pięknie i obrazowo to opisałaś Panno Pierniczkowo :)

      Usuń
  7. Evelinko, widziałąm już wcześniej Twoje rozdanie i obserwuję Cie też od dłuższego czasu.
    Tylko z tą kreatywnością jakoś mi ostatnio nie po drodze...
    Mam jeszcze trochę czasu, więc może będzie lepiej, na razie nie mogę się zebrać do kupy nawet na własnego bloga.
    Buziaki i mam nadzieję, że będziemy w kontakcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pewnie, że będziemy w kontakcie. Myśl, kombinuj i spłódź tutaj coś, bo do wygrania sa całkeim fajne prezenciki :)

      Usuń
  8. Kobiecość kojarzy mi się z tym:
    http://www.polyvore.com/laila/set?id=63794470

    Obserwuje jako: coldi

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coldi - piękne zestawienie i More by Demi faktycznie pasuje do całego zestawu :) Świetne zestawienie kolorystyczne :)

      Usuń
  9. Z kobiecością zawsze kojarzyła mi się reklama perfum Christiny Aguilery https://www.youtube.com/watch?v=ckE_RiBZuzQ :) być może z More by Demi będzie tak samo :D
    Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    Lubię na FB jako: Magdalena Ch.
    Mam Cię w blogrollu - http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Baner w pasku bocznym - http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    E-mail: chelsea@onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, pamiętam tą reklamę, oj tak - to było coś, co powdowało gęsią skórkę także u kobiet :)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, mega pomysłowy sposób na przedstawineie kobiecości. Dzieki za kreatywność wyrazu. Uśmiechnełąm się widząc Twoją pracę i pomyślałam, ze jest w tym sens! :]

      Usuń
  11. 1)Czym jest kobiecość? Czymś ulotnym, bezpostaciowym, bo kobiecość to nie osoba, nie ma ciała ani kształtu. Prawdziwa kobiecość to nutka tajemnicy, szczypta fantazji, kropla uroku, natura i słodycz z nutką pikanterii. Coś, co trudno okiełznać, choć wydaję się łagodne. Coś, co sprawia że jesteśmy intrygujące. Kobiecość ma zapach kwiatów, zniewala i mąci w zmysłach. Jest jak mgiełka rannej rosy, lekka i świeża. Jest jak natura, zmienna, piękna, nieokiełznana.

    2) Obserwuję jako: anununu

    3) Lubię na facebooku jako: Anna Kuczun

    4) Mój mail to: akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie - to świetny przepis na kobiecość - tajemniczość, ulotność, pikanteria i urok :)

      Usuń
  12. Kobiecość...

    To drapieżna kocica z lśniącą sierścią, czarną i elegancką, która często pokazuje swe pazurki.
    To gracja z jaką stawia kolejne kroki.
    Przebiegłość w każdym zwinnym ruchu i zdecydowanie w oczach.
    Siła, która od niej bije, odwaga, ciekawość świata, chęć zdobywania nowych terenów
    Delikatność i władczość zarazem, która sprawia, że faceci tak nas uwielbiają.
    Ukryta magia przyciągania, która bije z każdym dniem.
    Świadomość własnej wartości i atrakcyjności.
    Promienistość i cieszenie się każdym dniem.
    Inteligencja i błyskotliwe uwagi.
    Chęć działania, otwartość na nowe, wiara w siebie, siła!

    Tym własnie jest dla mnie kobiecość. Optymizmem, wiarą, dużą pewnością siebie dzięki mocnym dodatkom jak szpilka, czerwona szminka.

    Obserwuję jako kicak
    Lubię jako Kasia Z.
    Mail to: byczek_50@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako : Justysia ;**
    Lubie jako : Justyna T
    Odp : wysyłam jako tysia_1997@poczta.fm Justyna Tre.....
    Dodałam powiadonienie na pasku bocznym : http://tysia1997.blogspot.com/
    Email : Tysia_1997@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje: Kasia Kaka
    FB: Kasia G.
    baner: http://english-and-everything-else.blogspot.com/
    katka.gr@poczta.fm

    K uchni i garczków ma już czasami kompletnie gdzieś!
    O tyła strasznie nie jest więc lubi coś słodkiego podjeść;D
    B iegać się jej nie chce, zmartwień pełno ma codziennie;
    I wydawać by się mogło, że rzuci to wszystko i krzyknie głośno- NIE!
    E mocji ma w sobie pełno! To Etna w 100 procentach!
    C hyba nie jeden facet przygarnął by ją pod swój dach:)
    O piekuńczość i wyrozumiałość w jej żyłach płynie,
    Ś miało z uniesioną głową przez życie z radością mknie!
    Ć wierć jej duszy to tajemniczość reszta jednak to bezgraniczna miłość
    i to wszystko właśnie się składa na Jej wyjątkową KOBIECOŚĆ!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Dbająca
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com
    Blogroll: www.dbambolubie.blogspot.com
    E-mail: maartynamaartyna@gmail.com
    Odpowiedź: Dla mnie największym wymiarem kobiecości jest macierzyństwo.Po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Katarzyna
    email: gogunia3@wp.pl

    Kobiecość według mnie:

    coś dla oka... http://www.polyvore.com/more_demi/set?id=63795869
    i coś dla ucha :) http://www.youtube.com/watch?v=kKDjO5lKmQA&

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysłałam maila ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ten film :) Zakochaną Jane oglądałam chyba 2 czy 3 razy :)

      Usuń

  18. 1.
    Kobiecość nie jest ładną twarzą
    czy szczupłą sylwetką o jakiej wszystkie z nas marzą,
    Kobiecość to nie płaski brzuszek czy najdroższy kożuszek,
    Kobiecość emanuje z naszego wnętrza,
    im Ono jest czystsze tym Ty jesteś piękniejsza,

    2.Obserwuję jako : Nika_87
    3.Lubię na fb jako: Dominika B.
    mam w blogrollu: http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com/
    meil: kali051@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.youtube.com/watch?v=mqt1eJTkzi8 niby nie lubię rapu, jednak ta piosenka to taki hymn kobiet, które potrzebują aby ktoś przypomniał im co tak naprawdę jest ważne. Że jesteśmy wyjątkowe w swoich niedoskonałościach i nie ma ideałów. To jest istota kobiecości. Nie ta wytapetowana, "zrobiona" w wysokich obcasach i w torebce od LV zakompleksiona, ciągle martwiąca się o swój wygląd, a ta druga twarz - w domowych pieleszach w pełni akceptowalna jest kobiecością.

    obserwuję jako yesiwantyouback
    lubię na fb jako Klaudia B.
    blogroll: www.yesiwantyouback.blogspot.com
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o piosenkarze Wdowie, ale dzieki Wam poznaje nowe piosenkarki. Super :)

      Usuń
  20. 1) Odpowiedź na zadanie - Kobiecość to branie na swoje karby uśmiechu całej rodziny, szefa w pracy, wszystkich dookoła, to pranie, sprzątanie, gotowanie, to spełnienie zawodowe i wreszcie nie danie po sobie tego wszystkiego poznać. Bo kobiecość to właśnie niewyobrażalna siła kruchej istoty, wielkie serce, które topi lody i góry przenosi! Pachnie mocno, wyrażając energię i zapał każdego dnia! Jest delikatna, zdradzając naszą kobiecą duszę, ale jednocześnie roznosi wokół tajemniczą aurę, która działa jak wabik na mężczyzn!
    2) Obserwuje jako: Madzia Cz
    3) - Lubię na facebooku jako: Magdalena Cz.
    - Mam Cię w blogrollu – http://madziaaa3.blogspot.com
    - Dodałam powiadomienie o rozdaniu na pasku bocznym swojego bloga – http://madziaaa3.blogspot.com
    - Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu - http://madziaaa3.blogspot.com/2012/11/konkurs_9825.html
    - Mój mail to: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1) Odpowiedź na zadanie - Kobiecość to cecha kobiety dbającej o siebie, pewnej siebie, samodzielnej, ale to takze świadomość przewagi jaką mamy nad facetami poprzez nasze gesty, sposób poruszania się, sposób mówienia.. to jak bardzo mężczyźni chcą nas zdobyć :)

    2) Obserwuje jako: ladyisabelle93

    - Lubię na facebooku jako: Iza Budzik

    - Mój mail to: srutututu55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1) Odpowiedź na zadanie - Kobiecość dla mnie to nie makijaż, piękne ciuchy, czy droga biżuteria. Kobiecość to taki stan umysłu, który pozwala zaakceptować siebie w całości, daje nam pewność siebie, urok i czar, który wprost od Nas bije. Myślę, że często wiąże się to też z wiekiem, dla zaakceptowania siebie w pełni czasem potrzeba chwili a czasem całych lat. I gdy osiągnie się tą prawdziwą kobiecość, to jest piękno i cały świat stoi przed Nami otworem.

    2) Obserwuje jako: Szpinakożerca

    wśród top gaduł jestem jeszcze jako Magda - po zmianie nazwy z Magda na szpinakożerca tam się nie zmieniło ;/

    - Mój mail to: szpinakozerca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że to piszesz, zapamiętam i przy wyborze będę pamiętać! :)

      Usuń
  23. 1) Odpowiedź

    Z perspektywy mężczyzny mogę powiedzieć, że kobiecość jest dla mnie jak jasny promyk słońca, wkradający się rankiem przez delikatnie uchylone okienko, który wpada w oko, pobudza i tam już zostaje. Kobiecość jest jak piorun, raz grzmotnie i pozamiatane, bo od niej opędzić się nie da. My mężczyźni jesteśmy wzrokowcami, a kobiecość to coś, co po prostu przyciąga kobiety jak magnes... Kobiecość to coś w rodzaju czarów, które wymyśliły sobie wieki temu kobiety , aby być w stanie uwodzić i zdobywać mężczyzn:)

    Wg mnie kobiecość wygląda jak nadprzyrodzona istota, która od czasu do czasu wciela się w ciało kobiety, sprawiając, że ona promienieje i przykuwa uwagę. Kobiecość to możliwość zaakceptowania swoich wad, i maskowania ich na potrzeby pokazywania zalet. To coś, w rodzaju działania programu PhotoShop, widzisz to co chcesz, o reszcie zapominasz .

    2) Obserwuje jako: kochacwszystko
    3) oraz opcjonalnie jeśli coś jest na TAK:
    - Lubię na facebooku jako: Adam K
    - Mój mail to: kochacwszystko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobiecość to zespół cech charakterystycznych dla płci żeńskiej. Tak przynajmniej wyczytałam w słowniku. Uważam jednak, iż ta definicja nie jest kompletna. Kobiecość to przede wszystkim orzeźwiająca bryza, zapach świeżo skoszonej trawy, lilii, burzy, jaśminu, owoców oraz igliwia. Ponadto warto wymienić również inne czynniki warunkujące to pojecie, a są to: ciepło słońca, zimna woda w wartkim, górskim strumieniu, kurz pustyni, delikatny wiatr, puchate chmury, gołębie serce, waleczność lwicy, mądrość sowy, upartość osła, spryt lisa, pracowitość pszczoły i siła niedźwiedzia. Wszystkie te czynniki mieszają się i krzyżują w każdej kobiecie kształtując jej kobiece ja.

    Obserwuję jako: Nitka
    Dodałam powiadomienie o rozdaniu na pasku bocznym swojego bloga http://nitka-malowane.blogspot.com/
    Mój mail to: wzory.haftu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako: amorki5
    e-mail: edyta5@amorki.pl
    odpowiedź:

    ........K... KOCHANIE SAMEJ SIEBIE
    .......KO... KOŁYSANIE WŁASNYCH MYŚLI
    ......KOB... KLASKANIE DLA PEWNOŚCI SIEBIE
    .....KOBI... KREOWANIE SWEGO WIZERUNKU
    ....KOBIE... KSZTAŁTOWANIE SWEJ OSOBOWOŚCI
    ...KONIEC... KUPOWANIE SOBIE PREZENCIKÓW
    ..KOBIECO... KOKIETOWANIE MĘŻCZYZN
    .KOBIECOŚ... KOPANIE SWYCH NIEDOSKONAŁOŚCI
    KOBIECOŚĆ... KOCHANIE CAŁEGO ŚWIATA.

    Po prostu kobiecość jest dla mnie piramidą poznawania samego siebie i patrzenia na siebie poprzez pryzmat własnego ciała i zachowania. Kobiecość jest dla mnie indywidualnością, którą każdy przeżywa na inny sposób. Jest ona dla mnie wewnętrznym głosem sugerującym w jaki sposób mogłabym w danej sytuacji postąpić. Kobiecość jest dla mnie innym wymiarem osobowości, gdzie wszystko jest możliwe. Jest dla mnie poczuciem własnej wartości, docenianiu swoich zalet i w skromny ale doskonały sposób pokazywanie ich na zewnątrz. Kobiecość jest dla mnie czymś wyjątkowym, czego nie da się tak po prostu nabyć. Nad kobiecością trzeba pracować i ją kreować poprzez odwzorowanie swoich upodobań, pragnień, jednym słowem swojej osobowości.

    Kobiecość odczuwam jak każda kobieta poprzez chęć bycia rozpieszczaną, chwaloną i adorowaną. Mimo iż nie zdarza się to na co dzień, to jednak czasem miłe słowo od kogoś, może zamienić okropny dzień w naprawdę cudowny.

    Kobiecość pachnie malinami, takimi słodkimi. Czemu? Ponieważ w każdej z nas jest jeszcze mała dziewczynka, każda z nas czasem marzy o bajkowej przygodzie i poznaniu księcia z bajki. Ahhhh... kobiecość pachnie marzeniami. Jakby była namacalna to z pewnością przybrała by postać księcia... Tak , bo to właśnie w głównej mierze mężczyźni sprawiają, że chcemy się czuć bardziej kobiece, i wtedy, nawet gdy myślimy, że robimy to dla nich, to tak naprawdę robimy to dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. 1) Odpowiedź na zadanie - przesłana mailem :)

    2) Obserwuje jako: xkeylimex

    3) oraz opcjonalnie jeśli coś jest na TAK:
    - Lubię na facebooku jako: Kachna P.

    - Mam Cię w blogrollu – http://xkeylimex.blogspot.com/

    - Wstawiłam link do rozdania na facebooku - https://www.facebook.com/kaylime/posts/461240863921760

    - Mój mail to: kaylime@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista