Nowe soczyste kolory lakierów Jessica - Bright Wings

14:45


O marce Jessica, której dystrybutorem jest AP Beauty pisałam już kiedyś. Lubię lakiery tej marki z kilku powodów, a teraz polubiłam je jeszcze bardziej za te kolory "w moim guście" akurat na lato. Właśnie tak wyobrażałam sobie moje paznokcie tego lata :)
 
 
 
 
 
 Co myślicie o takich neonkach w kolorach fiolet-pomarańcz-róż?







Lakiery JESSICA w kolekcji Bright Wings możemy dostać w odcieniach:
782 Nature's Fairy; 783 Fierce Flyer; 784 Wing-Women; 785 Fanciful Flight; 786 Social Butterfly; 787 Floating Beauty.
 



„Nasza kolekcja Bright Wings na lato 2013 jest świeża i emocjonująca, jednocześnie muśnięta nutą wyrafinowania. Bright Wings to perfekcyjne wykończenie Twoich paznokci nie tylko w nadchodzącym sezonie, ale również  w kolejnych” Jessica.
Lato już niebawem, więc czas się pomału rozkręcać. Prognozy mówią o jaskrawych i jednocześnie zalotnych kolorach. Przedstawiamy zatem Bright Wings - perfekcyjną eksplozję koloru, dzięki której możesz uwolnić Swoją prawdziwą, barwną osobowość.
 


 
Co ja mogę powiedzieć o lakierach z kolekcji Bright Wings?
 
Urzekły mnie jej kolory. Poważnie. Wszystkie są śliczne, choć ja ostatnio choruję na wszystkie odcienie maliny (akurat jej nie dostałam, ale dzięki temu poznałam inne kolory, które również są bardzo apetyczne).
Gdy zobaczyłam na FP Jessica Cosmetics Poland informacje i zdjęcie ich nowej kolekcji, pomyślałam - właśnie takich kolorów szukałam. Pisałam we wstępie, że lubię lakiery marki Jessica z kilku powodów. Z ważnych powodów szczególnie, jeśli chodzi o lakiery do paznokci...
- szybko schną po nałożeniu,
- lakier utrzymuje się na moich paznokciach (na których nic się nie utrzymuje z bazą i top coatem dłużej niż do 2 dni) do 3 dni, a z poprawkami nawet do 4!,
- duże opakowanie - jak ja je lubię - lakier wystarcza mi na dłużej i nie musze się martwić, że zaraz się skończy,
 - lakier który mam od ponad roku zachowuje swoją naturalną gęstość i wciąż równie dobrze jak za pierwszym razem się rozprowadza,
- nie tworzy smug,
- wystarczy 1 warstwa by pokryć płytkę paznokcia kolorem.
 
Do tej listy "ochów i achów" doszedł teraz jeszcze 1 - KOLORY - soczyste, letnie, pasujące do opalonej skóry i przyciągające wzrok szczególnie przy monotonnych letnich stylizacjach z bielą, błękitami czy ecru. Idealny dodatek na lato.
 
 
Na zdjęciach paznokcie mam pomalowane kolorem 786 - Social Butterfly, pozostałe 2 to 782 Nature's Fairy - fiolet oraz 783 Fierce Flyer - ciemny koralowy
 
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Wspaniałe kolory, oj chciałabym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maniu, kolorki są śliczne, na żywo jeszcze bardziej. Dziś mam ten fiolet na pazurkach i choć podchodziłam do niego sceptycznie, to bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    2. Ja mam niestety z fioletami różnie- nie każdy pasuje do koloru mojej skóry.... ale koral z tej serii jest uroczy.

      Usuń
  2. Wszystkie wyglądają bardzo apetycznie! Takie kolory są idealne na lato, chociaż ja ostatnio jakoś tak przerzuciłam się na pastele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było nawet trudno go odratować :))
    No na nowości to ja zacieram rączki jak zawsze :D moja ukochana kolorówka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fiolety i róże na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardziej róże, a szczególnie fuksjo-malinę ostatnimi czasy. Działa na mnie jak magnez :)

      Usuń
  5. Nie przepadam za neonami ale myślę, że spróbuję ;)

    Obserwuję - juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wpadają w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolory - ach! :)
    Blog zdecydowanie warty obserwowania.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię neonki jednak te lakiery są mi zupełnie nieznane! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie kolory przepiękne :) na lato idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne te lakiery! Idealne nie tylko na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista