Nowa kolekcja wakacyjna lakierów Essie - sama słodycz! :)

14:19



Wakacyjna kolekcja lakierów Essie to 6 zadziwiająco soczystych kolorów z lekkimi drobinkami. Pięknie się rozprowadzają, wystarczy 1 warstwa by lakier pokrył płytkę, choć ja jak zawsze kładę na wszelki wypadek 2 warstwy :)
Dobrze się trzyma. Niedługo recenzja niektórych kolorów :)



Który kolor z tej kolekcji najbardziej Wam się spodobał?  

Pięknego, kolorowego dnia Kochani!



Pakuj espadryle, ulubiony sarong i rezerwuj wycieczkę do raju. Na letni pokład zabierz zachwycającą kolekcję morskich pasteli, które bez najmniejszego nawet sztormu przeniosą Cię w świat elegancji. Nie ma to jak żeglować ku słonecznym wybrzeżom, zostawiając za sobą wszystkie troski, i cieszyć się malowniczymi por tami na trasie podróży. Każdej kobiecie te kolory przywiodą na myśl beztroski rejs w sześciu relaksujących odcieniach, inspirowanych najmodniejszymi trendami tego lata.
Czy wraz z nadejściem cieplejszych dni zaczynasz wysyłać modowy sygnał SOS? Nie wpadaj w panikę – wyciągnij z szafy lekką, przewiewną sukienkę i ładne sandały, by podkreślić stylowy pedicure. Będziesz gotowa do drogi w mgnieniu oka. Ahoj, ślicznotko!
Udanego rejsu!
Essie Weingarten – Założycielka i Globalna Dyrektor Kreatywna


Rejs do świata wakacyjnej elegancji!
Ahoj! Przygotuj się na szykowną, barwną podróż z delikatnie mieniącymi się pastelami i subtelnymi kolorami, które dodadzą Twojemu stylowi niewymuszonej elegancji. Wybierz się na spokojny, letni rejs z kolekcją niezobowiązujących lakierów do paznokci - doskonałych na stylową noc w mieście i pasujących raczej do plażowej sukienki niż do sukni balowej.

Wakacyjna kolekcja to 6 kolorów, zawierających delikatne drobinki, które sprawiają, że paznokcie lśnią się jeszcze piękniej.

Kolory:

 


naughty nautical - połyskujący morski niebiesko-zielony
Żegluj po seksownych oceanach i ustal kurs na miłosną przygodę z tym połyskującym, niebieskozielonym morskim lakierem.










the more the merrier - soczysta limonkowa zieleń
Wytworny jacht to świetne miejsce na imprezę na wodzie i tę soczystą limonkową zieleń. Luksus lubi towarzystwo!
















sunday funday - połyskujący mandarynkowo-koralowy
Z tym pięknym, delikatnie połyskującym lakierem w jaskrawym odcieniu mandarynki i korala każdy dzień to luksusowy rejs.













 



full steam ahead-  perłowy bzowy poncz
Stań za sterem i ruszaj w fantastyczną podróż. Lakier w odcieniu subtelnego bzu z perłową nutą fioletu posłuży Ci za kompas.




the girls are out - połysk fuksji i peonii
W kolorze delikatnej fuksji i peonii wzbogaconym delikatnym połyskiem nie masz nic do ukrycia. Zrelaksuj się, odpocznij i złap morską bryzę w żagle













rock the boat - połyskujący francuski lazur
Oto szansa, by wypłynąć na stylowe, połyskujące fale w jasnym odcieniu francuskiego lazuru z kroplą fioletu.










Kolekcja dostępna do stosowania i sprzedaży klientkom wyłącznie w salonach manicure
Sugerowana cena: 45zł/13,5ml

You Might Also Like

33 komentarze

  1. 2 z nich bym przytuliła :D naughty i the girl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fiolet i limonka mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kolekcja. soczysta limonka to mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jakoś bardzo przyciąga wzrok i wielu osobom się podoba. A ja myślałam, że jest taka jaskrawa, że nikomu do gustu nie przypadnie...

      Usuń
  4. nie lubię lakierów essie ale kolorki maja ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, czemu nie lubisz? Jakość, cena, czy opakowanie Tobie nie odpowiadają?

      Usuń
  5. Wszystkie są rewelacyjne i wszystkie bardzo chętnie zobaczyłabym na moich paznokciach :D Ale najbardziej podobają mi się chyba sunday funday i full steam ahead :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna jest ta kolekcja :) mam naughty nautical i poluję jeszcze na steam ahead i może sunday funday

    OdpowiedzUsuń
  7. dwa pierwsze wyjątkowo piękne :) czekam na swoje miniaturki tej kolekcji, dzisiaj powinny u mnie być, już nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ten jasny fiolet idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 4 z nich w wersji mini, i chyba dobrze, że to tylko mini:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki nie powalają ;) nic nowego jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy kolorek kiedyś już jakaś firma lakierkowa musiała mieć ;)

      Usuń
  11. the girls are out - ten to mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. the more the merrier mam dziś na pazurach :) Zieleń jest ładna, taka soczysta i radosna :) Tylko zupełnie mi limonki nie przypomina chyba, że nie wiem jak wygląda limonka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak zmieniam zdanie :) Ma coś z limonki :P

      Usuń
    2. heheh, ale na pazurkach wygląda bardziej żółto z domieszką limonki :)

      Usuń
    3. Dziś mam full steam ahead - jest boski! :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. hehe, dokładnie! Takie soczyste mi przypominają kolory owocowe, choć fioletu i niebieskiego w owocach się nie uświadczy :P

      Usuń
  14. Wszystkie są śliczne! Sama nie wiem, który najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej ładnie tu u ciebie, może obserwujemy. Ładny nagłówek. Zapraszam do mnie i-love-naturals.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. są przepiękne i chciałabym mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista