MAC-owe nowości

23:03

Wypróbowuje nowości MAC-owe, które do mnie trafiły. Jestem zachwycona cieniami. Mój must have na lato - iskrzące kolorki, dobra pigmentacja i lila róż - romantycznie ;)
 
 


 
 
W paczce znajdowały się:
Tonik łagodząco-rozjaśniający Softening lotion Marine-Bright Formula
Szminka Sheen Supreme Lipstickw kolorze Pleasure Fruit
Paletka cieni Veluxe Pearlfusion Shadow w kolorze Pinkluxe
 
 

Tonik ma na celu rozjaśnić cerę, wyrównać niedoskonałości, rozświetlić ją.


Szminka ma kolor pięknej fuksji i ma kremową konsystencję.



Cienie to zestaw perłowych róży i filetów - jak dla mnie ideał :) Są kremowe, ładnie się nakładają i mają piękną pigmentację (jak to w MACu) :)


Jak Wam się podobają nowości MAC? :) Mnie bardzo :]]



You Might Also Like

10 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista