Eisenberg Podkład Korygujący Invisible Corrective Makeup kolor 00 i 01

10:00

Na spotkaniu prasowym z marką Eisenberg usłyszałam z ust kilku dziennikarek z działu urody, jakoby Podkład Korygujący Eisenberg, którego miały przyjemność już używać był jednym z najlepszych, jakie używały. Jeśli mówią to kobiety, przez których ręce przewijają się niemal wszystkie nowości kosmetyczne, to jest to nie lada komplement i wyzwanie dla mnie. Dotąd bowiem nie używałam tego kosmetyku i nie słyszałam o nim. 



Eisenberg - Fond de Teint Correcteur - Niewidoczny Podkład Korygujący kol. 00 i 01 
Dostałam do wypróbowania zarówno odcień 00, którego premiera miała miejsce podczas spotkania prasowego, a który okazał się dla mnie na spotkaniu delikatnie zbyt jasny ze względu na opaleniznę, jak i odcień 01. Oto jak się sprawuje podkład i czy jest faktycznie taki dobry...?
Trzymajcie się Dziubki :*


Opakowanie:
Podkład zamknięty jest w bardzo estetycznej i luksusowo wyglądającej szklanej buteleczce z pompką. Jest zatem estetycznie i higienicznie :)

Co mówi producent o podkładzie?:
Kolor 00:
Niewidoczny Podkład Korygujący 00 Naturel Porcelaine - perfekcja porcelanowej karnacji i świeżość delikatnego różu, który zatrzymuje blask cery aż na 12 godzin!
 
Delikatnie różowy odcień Niewidocznego Podkładu Korygującego Eisenberg pozwoli uzyskać naturalnie porcelanową lub wyszukaną i idealną cerę w kilka sekund. Lekki i komfortowy podkład usuwa oznaki zmęczenia, odświeża rysy twarzy i nadaje naturalne wykończenie makijażu na 12 godzin
Dlaczego porcelanowy róż?
  • kocha światło i w magiczny sposób zmienia jasną karnację w idealną, pełną blasku cerę.
  • jest kolorem Glam Chic, który przyciąga i odbija delikatne światło jesieni i zimy.
  • jest idealną bazą dla naturalnego świeżego i/lub ultra wyszukanego makijażu oraz nastrojowych sztucznych świateł.
  • w nadzwyczajny sposób eliminuje ziemisty odcień jasnych karnacji.
 
Reszta kolorów, w tym 01:
Marka Eisenberg opracowała najnowszy, niemal niewidoczny podkład korygujący, który zapewnia naturalny i trwały makijaż dla każdego rodzaju skóry, bez względu na klimat. Kosmetyk jest bogaty w składniki naturalne, zawiera wyciąg ze słodkich migdałów i granatów. Owoce chronią skórę przed szkodliwym wpływem zanieczyszczonego środowiska oraz zapobiegają głównym przyczynom starzenia się skóry. Natomiast słodkie migdały to niemal eliksir młodości słynący z wyjątkowych właściwości odżywczych i nawilżających. Lekki i trwały podkład posiada również filtry UVA i UVB kompleksowo chroniące cerę przed promieniami słonecznymi.
 
Cena podkładu to 349zł / 30ml
Podkład możecie kupić w perfumeriach Sephora na terenie całego kraju.
 
Eisenberg - Fond de Teint Correcteur - Niewidoczny Podkład Korygujący kol. 00 i 01 
Dbałość o każdy szczegół widać od samego początku, gdy bierzemy produkt w swoje dłonie...

Eisenberg - Fond de Teint Correcteur - Niewidoczny Podkład Korygujący kol. 00 i 01 

Już na zdjęciach z opakowaniami widać różnicę w odcieniach obu podkładów.
Eisenberg - Fond de Teint Correcteur - Niewidoczny Podkład Korygujący kol. 00 i 01 

Eisenberg - Fond de Teint Correcteur - Niewidoczny Podkład Korygujący- po prawej kolor 00, po lewej 01
Podkłady na pozór wyglądają jakby nie były odpowiednio dobrane do mojej karnacji... jednak już po roztarciu stapiają się z buzią.

Eisenberg - Fond de Teint Correcteur - Niewidoczny Podkład Korygujący- po prawej kolor 00, po lewej 01 - widać różnicę w odcieniach i tonacji
Widać, że kolory dopasowują się do kolorytu skóry.

Eisenberg - Fond de Teint Correcteur - Niewidoczny Podkład Korygujący- po prawej kolor 00, po lewej 01- celowo nie do końca je rozsmarowałam :)


Jakie są moje odczucia po używaniu podkładu?
 
Niewidoczny Podkład Korygujący Eisenberg ma dosyć gęstą konsystencję. Ma lekki, przyjemny i naturalny zapach. Łatwo się go rozsmarowuje, kolor dostosowuje się nieco do koloru naszej skóry (ale oczywiście bez przesady - trzeba dobrać najlepszy kolor do naszej karnacji  i wtedy podkład ładnie stapia się z naturalnym kolorem naszej cery).
- nie zapycha mojej twarzy!
- kryje w skali 4 na 5
- nie tworzy maski na naszej skórze
- nawilża skórę
- zakrywa tzw. "kurze łapki" i działa tak, jakbyśmy użyli także dobrego kremu nawilżająco-regenerującego
- kolor 00 używam teraz jako bazy i jako rozświetlacza pod oczy - świetnie się tu sprawdza, bo jednocześnie ukrywa moje podkówki - cienie pod oczami sporych rozmiarów i w tym samym czasie je rozjaśnia
- koloru 01 używam do reszty twarzy
- jest wydajny, bo 1 naciśnięcie pompki wystarcza mi na pół twarzy
- rozświetla skórę (co widać na zdjęciu poniżej)
- nie zbiera się w załamaniach powiek, nie waży się, nie podkreśla rozszerzonych porów (często mam z tym problem)
- nie powoduje świecenia się skóry
- nie waży się i nie ściera z twarzy z łatwością
- jak na podkład jest drogi (349zł/30ml), dlatego nie każdy będzie mógł sobie na niego pozwolić. Jeśli chodzi zaś o jakość, krycie, efekt końcowy, to jak moja skóra reaguje na niego mogę stwierdzić, że wart jest zapłacenia więcej.
Uprzedzając komentarze: oczywiście to, czy ktoś chce wydać na podkład taką kwotę to czyjaś sprawa, ja stwierdzam, że warto i jeśli macie możliwość go kupić lub spróbować, to szczerze polecam.
 


Eisenberg - Fond de Teint Correcteur - Niewidoczny Podkład Korygujący- po prawej kolor 00, po lewej 01


You Might Also Like

23 komentarze

  1. z opisu wynika, że prawie ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostaje czekać na jakąś super promocję, bo brzmi idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. to chyba jeden z najdroższych podkładów jakie używałam... wszystko przede mną ;)

      Usuń
  4. oba kolory pasowałyby do mojej karnacji szczególnie ten wpadający w róż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Żanetko, to z Ciebie taki bladzioch? Dla mnie ten w róż jest na razie tycio za jasny, ale pod oczy jak znalazł! :)

      Usuń
  5. Na ten podkład mogę jedynie na zdjęciu popatrzeć,cena jest zabójcza niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny :D ale nie na moją kieszeń ;c 00 byłby najlepszy dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, myślałam ,że mamy mniej takich jaśniutkich cer, a tu się okazuje, że jest nas więcej :)

      Usuń
    2. no, ja jestem bladzioch okrutny ;c opale sie ładnie w lecie.. a w połowie września, jestem tak blada, jakbym się nie opalała wcale ;D

      Usuń
    3. Też tak mam, ale w tym roku zamierzam stosować samoopalacze. Zobaczymy jak długo wytrzymam :P

      Usuń
  7. poproszę w Sephorze o próbeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super pomysł. Szkoda by było kupić coś, co nam jednak nie będzie pasowało (każdy ma inne oczekiwania co do podkładu i inną cerę) za taką cenę. To boli podwójnie ;)

      Usuń
  8. ja tez koniecznie o odlewkę muszę poprosic - szukam ostatnio ideału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ciekawa jestem, czy Twoja cera też go tak polubi. Ty masz ładną cerę, więc pewnie większość Tobie pasuje, a u mnie jak już nie zapycha i nie podkreśla rozszerzonych porów, to jestem happy :D

      Usuń
    2. no coś Ty - ja mam fatalną cerę - pory jak kratery i blizny po trądziku - całe szczęście na zdjęciach tego nie widac a nawet ich nie retuszuję.

      Usuń
    3. Agula, to chyba nie są takie duże, bo ich nie widać. Twoja buźka wygląda super na zdjęciach :)

      Usuń
  9. Podkład ciekawy ale cena boli aż auuuuł:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam odcień 00 właśnie w łapkach i póki co oglądam go sobie :) mam nadzieję że u mnie zadziała tak samo jak u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista