Balsam Balm Balm - apteczka pierwszej pomocy do ciała w mini wersji

09:30

Znacie markę ekologicznych i pięknie pachnących kosmetyków Balm Balm? Ja je lubię i cenię.
Przedstawiam nowość - 1 z 9 balsamów w małych słoiczkach, które są wielozadaniowe. Taka mała apteczka pierwszej pomocy;) 
 
 


 
Balsamy Balm Balm to czyste olejki zamknięte w buteleczkach. Każdy służy do czego innego. Mnie najbardziej zainteresował balsam rozluźniający - często jestem spięta, więc balsam przez zapach, konsystencję i skład rozluźnia moje mięśnie i koi wszystkie zmysły:)
 
 
 
Co pisze producent?
Balm Balm stworzyło linię 9 niepowtarzalnych balsamów. Odpowiednio połączone ze sobą olejki eteryczne sprawiają, że każdy z nich ma swój indywidualny charakter i zastosowanie.
Oprócz właściwości odżywczych i nawilżających, niesamowicie działają również na naszą duszę. Pamiętajmy, że  preparaty z olejkami eterycznymi dzięki naturalnym aromatom korzystnie wpływają na naszą psychikę.
Balsamy Balm Balm możemy nakładać na usta, ręce, kolana, stopy, włosy lub na inne części ciała aby nawilżyć i odżywić.
Świetnie sprawdzą się także w podróży! Balsamy Balm Balm zostały zamknięte w małych i wygodnych w użyciu słoiczkach.
Cena: 35,90 zł
Pojemność: 30 ml

Balsam Ukojenie 
Z olejkami eterycznymi z drzewa sandałowego, kadzidłowca, cedru i paczuli, które koją i przynoszą ulgę. 
 

Na dłoni balsam jest bezbarwny, pozostawia leciutki film, ale nie pozostawia tłustych śladów widocznych na skórze, bo szybko się wchłania. Właściwie skóra go momentalnie wchłania :)
 

 
Balsam można kupić na stronie dystrybutora - Matique
osobiście lubię takie drobne "gadżety", które mogę zabrać do torebki, bez wyrzutów sumienia, że ważą dużo, a z drugiej strony przydają mi się w najmniej oczekiwanym momencie :)

Macie takie swoje małe "cuda"? :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. super, pierwszy raz o nich czytam. balsam rozluźniający mnie też by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista