Recenzja Essie - Naughty Nautical

20:13

Na moim blogu pokazywałam już kolorki w kolekcji wakacyjnej Essie.
Od razu wypróbowałam kolor zielony z lekkim połyskiem, bo takiego jeszcze dotąd nie miałam :)


Tak prezentuje się cała kolekcja:

Lubicie zielenie na pazurkach? Mnie ona kojarzy się z jesienią, ale ona już wielkimi krokami do nas się zbliża :P


Lakier prezentuje się pięknie w buteleczce...

jak i  na paznokciach :)

Cena to ok 45zł/13,5ml
Lakiery z tej kolekcji można kupić wyłącznie w salonach profesjonalnych.
Kilka słów o lakierze:
Pewnie większość z Was choć raz sama używała bądź też czytała o tej marce. Lakiery mają świetną pigmentację - jedna warstwa przy tych kolorach wystarczy. Pędzelek mógłby być większy, bo trzeba co najmniej trzech pociągnięć by pokryć płytkę.
Lakier Naughty Nautical ma bardzo ciekawie wyglądające drobinki, które na początku mnie odstraszyły - nie lubię robić straganu z paznokci ;) - brokat, cekiny to jest to, co szeroko omijam. W tym wypadku drobinki są niemal niewidoczne, ale dodają uroku i pięknie rozświetlają.
Trwałość - w zależności od moich wyczynań kulinarnych ;) od 2 do 4 dni



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Sliczne kolorki w tej kolekcji :) Chetnie bym wszystkie przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś za zielenią nie przepadam, ale ta tutaj ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolorek :)

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek! Cała kolekcja wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. najpiękniejszy z całej kolekcji! właśnie mam fazę na ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam nie kupować tej kolekcji, ale ile razy tak postanowię, to widzę kolejne piękne swatche :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista