Tydzień na talerzu :)

13:00



Mix sałat (rukola, roszponka, rzymska) z kozim serem, serem Bleu i malinami w sosie malinowym, z octem balsamicznym i olejem rzepakowym - wg mnie to rozkosz podniebienia. Mam w zanadrzu jeszcze pomysł na podobną sałatkę z nektarynkami i brzoskwiniami, których mam teraz nadmiar z ogrodu rodziców :)

Hummus + bagietka pszenno-żytnia dobrej jakości + sałatka z amarantusem + kiełki słonecznikiem i koniecznie polski cydr z zamrożonymi borówkami (zamiast kostek lodu)


Ciasto jogurtowe z mąki żytniej ze śliwkami z mojego ogrodu + płatki migdałowe

i poleciałam standarem ;) - muffiny :P Tym razem z owocami leśnymi - czarna porzeczka, malina, borówka i garść jagód




You Might Also Like

13 komentarze

  1. mmm same pyszności, widzę, że mamy podobne kubki smakowe ;) dziś robię leczo a na deser ciasto z borówkami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muffiny wyglądają pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wygląd to 50% sukcesu., pięknie podane i z pewnością wspaniale smakuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pyszności! Zawsze najbardziej kuszą mnie słodkości, ale tym razem moje serce podbiła sałatka :D Wygląda niesamowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ej zacznij mnie karmić co?
    ja tak lubię jeść a nie lubię gotować

    OdpowiedzUsuń
  6. Same smakołyki znalazły się na Twoim talerzu :) Sałatki chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnom, mnom, co za kuszące meni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm a nie chciałabyś się o mnie przenieść i żywić mnie i juniora? :D
    Boskie ciacho i sałata!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista