Furla - Kupiłam torbę pod kolor paznokci ;)

15:00

Wyprzedaże w pełni a ja dopiero teraz miałam chwilę by wyjść na zakupy. Potrzebowałam torby i nie miałam nic konkretnego na myśli. Wiedziałam jedynie czego bym nie chciała. Nie kupiłam ideału, ale bardzo się polubiłyśmy z moim nowym nabytkiem i po skróceniu u kaletnika zbyt długiego jak dla mnie paska polubimy się jeszcze mocniej :P

Co najśmieszniejsze, jeszcze rok temu bym nie powiedziała, że kupię torbę w kolorze ciemnej pomarańczy albo tzw. cegły (na żywo jest to mniej jaskrawy kolor niż na zdjęciach), ale zestawiona z brązem wygląda ciekawie. Letnio, ożywczo - tego mi było trzeba, a i na jesień ten kolor będzie odpowiedni :)
I jak się okazało kupiłam torbę pod kolor... paznokci ;)
 

Czytałam w wywiadzie z Zosią Ślotałą w InStyle'u, że ona jest koneserką dobrych butów i potrafi dobrać strój rozpoczynając od butów, ja z kolei kupiłam torbę pod względem barwy paznokci ;) jak się okazało. Można? Można! :D



Nad torbą marki Furla zastanawiałam się już jakiś czas temu, szczególnie dlatego, że ta marka dba o szczegóły, a nie jest tak popularna jak teraz torby Michaela Korsa, których jest w Warszawie pełno.



I widać mój lakier Jessica z kolekcji Bright Wings, o której pisałam tutaj.



Torba jest pojemna - to taki worek, gdy nosi się go na długim pasku. Jedynym minusem dla mnie jest fakt, że długi pasek jest...za długi, bo torba majta się gdzieś w okolicy środkowych ud (ja jestem dosyć wysoka, zatem co mają niższe osoby...?;)) Pasek jest regulowany jedynie na 3 dziurki po każdej ze stron, więc będę się musiała udać do kaletnika, by mi go skrócił.
 
Będąc w sklepie Furli w Klifie urzekł mnie nowy model torby z kolekcji jesień-zima 2013/14, ale ceną bije na głowę, więc pozostaje na razie w sferze moich planów ;)
Tak wygląda model Margot, który mi się podobał, choć mnie urzekła torba w kolorze błękitno-śliwkowym, ale jej zdjęcia nie mogę nigdzie znaleźć:

You Might Also Like

24 komentarze

  1. fajna torba, widać dobrą jakość wykonania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest świetna (do czasu aż się mi nie rozleci, o czym będę informować ;))

      Usuń
  2. fajna ta torba którą kupiłaś, ta którą masz w planach jest fajna ale nie dla mnie, nie miałabym gdzie z nią chodzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten kolor ze zdjęcia nie do końca się podoba, bo jest za słodka :)

      Usuń
  3. do koloru pazurków bardzo fajna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięna jest :D a nowy model rzeczywiście urzekający :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, nowy model jest zarówno ładny i praktyczny, bo dużo się w niej zmieści :)

      Usuń
  5. Torebki to coś, co lubię najbardziej ;-)
    A twoja jest przepiękna!
    Czy będę bardzo niedyskretna, jeśli spytam o cenę? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do torebek dopiero przekonuje, bo nie byłam dotąd ich koneserką :) Nie ma sprawy, żadna niedyskretność - napisałam Tobie już w komentarzu na Twoim blogu :)

      Usuń
  6. Bardzo ładna, też choruję na czerwoną torbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to był pełen spontan, bo poszłam po chabrową, po drodze jadąc zobaczyłam dziewczynę z torbą w kolorze czerwieni/cegły i pomyślałam, że wygląda ślicznie :)

      Usuń
  7. ja właśnie szukam sobie torebki w takich kolorach, ale w rozsądnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka bardzo ładna:) niech się dobrze nosi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie pasuje Ci ta torba, Czuję, że kiedyś to kupisz samochód pod kolor np. torebki. My kobiety tak mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie wykluczam takiej sytuacji, choć wydaje mi się trochę abstrakcyjna :P

      Usuń
  10. Torebka do paznokci, a do niej (złote elementy) można sobie kupić pozłacany naszyjnik i mamy świetny komplet ;)!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista