Z cyklu kreatywna torba...

19:55

Torba jaka jest, każdy widzi. I tu grubo się mylimy. Torba jaka może (a nawet powinna) być widać na poniższych obrazkach. Firmy reklamowe prześcigają się w zwróceniu uwagi potencjalnych konsumentów w codziennych czynnościach. Ja jestem za. Tym bardziej, że wiele z nich wspiera szczytne cele i akcje charytatywne...

moja ulubiona :)

ulubiona mojego męża ;)








modowa - Karl na torbie




a nawet torby polityczne:







...
Czyli idziemy na zakupy ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajne torby.Sama by taką kupiła tylko nie wiem gdzie ; ((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre z nich w Internecie. Możesz pposzukać także na eBay i etsy :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista