Niespotykane lody na patyku... i to w Polsce

23:43

Trąbią o tym w gazetach. Mówią o tym w TV... Pisza o tym na FB... O czym piszę? O smakach z dzieciństwa.
Na ul. Lipowej 7a jutro ma nastąpić oficjalne otwarcie lodziarnio-cukiernio-restauracji "Lody Na Patyku". Co w niej dziwnego?
Panowie Norbert, Bartek, Jarek - (ojcowie założyciele Warszawy Powiśle, Syreniego Śpiewu i Moderny) wpadli na pomysł otwarcia miejsca, w którym będą królować naturalne lody z prawdziwej śmietany. Lody mają różne smaki, środki i posypki. Można także poprosić o stworzenie własnej aranżacji lodów.

Wystrój samego lokalu jest minimalistyczny. Nie jest przesłodzony, dlatego można się skupić na prawdziwie ważnej rzeczy - smaku i odczuciom zmysłowym tego co jemy. Ci, którzy poszli do lodziarni na przeszpiegi wrócili szcęśliwi jak diabli. Mówią krótko - jeszcze tam wrócimy.
W dniu jutrzejszym ma nastąpić oficjalne otwarcie. Zapowiada się długa kolejka chętnych na wypróbowanie "domowych" specjałów chłodzących. Sama jestem ciekawa jak one smakują. Wiem, że ślina zbiera mi się w ustach na sam widok zdjęć "zmarźlinek". Więc jak to musi smakować?!
Pisałam już, że 13ty nie może być złym dniem! :)))

Profil na FB zgromadził do chwili obecnej prawie 3000 fanów. Oby tak dalej chłopaki! Życzymy pogody, by ludziom chciało się czekać w kolejce po swój przydział lodów... jak za dawnych lat ;)
...

Nie piszcie, że nie zrobiliście się głodni :P

Lody na patyku
Lipowa 7a, Warszawa
godziny otwarcia 10 - 23


You Might Also Like

3 komentarze

  1. ale kuszace te lody..ja nie słyszałam...i szkoda że nie mieszkam WWA bo na pewno bym sie na nie skusila. Dziekuje za zaproszenie na swojego bloga...widze że sie fajnie rozwijasz :) masz ochote na obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne lody, jak ciacha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smakowicie wyglądają..
    A ja nie jem słodyczy :(

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista