Ombre nails - tęczowy manicure

21:41

Tęczowe paznokcie - ombre nails lub ombre manicure, można szybko i łatwo przygotować samemu Mnie ten rodzaj zdobienia cieszy podwójnie - raz, gdy widzę te pazurki "na żywo" u kogoś, a drugi, gdy sama starałam się go przygotować. Zamieszczam tutoriale, dzięki którym sama zaczęłam zabawę z lakierami. Kobiety, do roboty!

Elegancki ombre nails:

:)

Tęczowy ombre nails:



A tu moje pierwsze ombre - kawa z mlekiem:
lakiery:
OPI - kolor pudrowy róż - Tickle My France'y
OPI - kolor kawa z mlekiem - Over The Taupe
OPI - kolor brąz - Suzi Loves Cawboys
baza + top coat



 


You Might Also Like

3 komentarze

  1. ładne ombre.....w moim typie .... ogólnei fAJNA MODA Z TYMI OMBRE NA WŁOSACH...PAZURACH...UBRANIACH :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dzisiaj się dowiedziałam, że pomiędzy gradientem i ombre jest jakaś różnica :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te eleganckie :) Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista