"Szybciej nie mogę. Mam 22 punkty"... czyli świadomy kierowca ostrzega współptowarzyszy drogi ;)

00:17

Taki ze mnie kierowca, jak mechanik. Ale o kierowcach pisać mi wolno, bo prawo jazdy mam. Ba, nawet mam na koncie ilość puktów budzącą w oczach innych zdziwienie a nawet strach ;) - "0". Ale założyłam, że jeśli (kiedyś) przekonam się do auta i stane się kierowcą pełną gębą, to na pojeździe, którym mam jeżdzić będzie widniała tabliczka z napisem "Tak wiem, Ty byś ruszył szybciej". Tekst nie został wymyślony przez mnie, ale całym ciałem i duchem się z tą myślą zgadzam. Tabliczke z owym napisem miał przyczepiony samochód z nauką jazdy. Jak wiadomo, te samochody powodują u wielu kierowców rajdowców wzrost ciśnienia i przyspieszone bicie serca. Taka tabliczka może rozładować napięcie... a w skrajnych przypadkach lekki uśmiech :P


Wyrzale się przy okazji na blogu ze swoich przykrych odczuć odnośnie polskich kierowców i ich braku cierpliwości. Nie rozumiem trąbienia, krzyczenia, machana rękoma i przedmiotami albo nawet uwag słownych wobec osób, które jadą zgodnie z przepisami lub wolno ruszają ze świateł. Nie pisze tu o tamowaniu drogi, ale o zwykłej jeżdzie. Rozumiem kierowców jadących szybciej niż przepisy pozwalają, rozumiem pośpiech itp, ale dlaczego wymusza się na kierowcach jazdę szybszą niż sami chcą jechać... Jeśli do tego auto sunie się prawym pasem na jezdni 2 czy 3 pasmowej, to uważam jakiekolwiek komentarze za zbędne :)

Częsciowo z mody a zapewne w innej części w związku z licznymi uwagami, kierowcy coraz częściej zakładają tabliczki lub przylejają sobie napis tłumaczący jazde zgodną z przepisami (sic! jaby z tego trzeba było się tłumaczyć :P)...
Kierowcy mają różne tłumaczenia: "Szybciej nie mogę. Mam 22 punkty", "Nie trąb. Robim co możem", "Nie trąb. Obudzisz kierowcę".





Tu możecie dostać tabliczki lub zamówić własne: Michaś oraz Tabella.pl
Tabliczki kosztuja od kilkunastu do ok 30zł. Jest możliwość zamówienia własnej, dlatego nie zdziwcie się gdy (kiedyś) zatarasuje Wam drogę samochód z napisem "Tak wiem. Ty byś ruszył szybciej"! :]]]
Dostępne są również tablice, które mają rozbawić. Ta podziałała i na mnie ;)

Po więcej info odwiedźcie naTemat

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dzięki za kolejny bardzo przydatny wpis. E-sklep KTD e-sklep.ktd.eu bez trudu można kupić rozmaite części do samochodu. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista