Harper's Bazaar w Polsce od wiosny 2013

23:43

Luksusowy magazyn o modzie ukaże się w Polsce cyklicznie od wiosny 2013. Wyda je Hearst-Marquard Publishing (Grupa Marquard Media) na bazie licencji amerykańskiego wydawnictwa Hearst Corporation.
Skład redakcyjny jest już znany: Redaktor naczelną magazynu została Joanna Góra, kieruje redakcją „Hot Moda & Shopping”. Za sprzedaż reklam odpowiada Julita Ziółkowska (dyrektor reklamy miesięczników „Cosmopolitan”, „Hot Moda & Shopping” i „Joy”) i Alicja Skrzypczak (dyrektor reklamy Marquarda).
Numer pilotażowy wydany zostanie jesienią br. w nakładzie 30 tys. egzemplarzy i ma trafić wyłącznie poprzez zamknięty system prenumeraty, obejmującym wyselekcjonowaną grupę kobiet. Dzięki temu wydawnictwo chce zbadać potencjał oraz opinie najbardziej zainteresowanych czytaniem pisma osób.
<<- Jesienią "Harper`s Bazaar" wyślemy do wyselekcjonowanej grupy kobiet zorientowanych na modę - mówi Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska. - Tego typu pilotaż to metoda stosowana i sprawdzona przez wydawnictwo Hearst, moje wydawnictwo stosuje ją po raz pierwszy>> - powiedział dla portalu Onet.pl Zięba.
Choć w dobie kryzysu rynek dóbr luksusowych przeżywa kryzys, a reklamodawcy uszczuplają znacząco budżet na marketing, mam szczerą nadzieje, że Harper's Bazaar będzie funkcjonował w Polsce długo i szczęśliwie. Oby także poziom nie odbiegał od oryginału. Życzę mu dużo rozwagi, dostosowania do polskich realiów (w których moda luksusowa i sukienki projektantów są trudnodostępne) i przetrwania. Marie Clair, którą wyjątkowo lubiłam niestety nie przetrwała próby czasu.
To co, moze następny będzie Vogue? ;) ...

You Might Also Like

1 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista