Wyszczuplające może być seksowne?

22:42


Oglądaliście Dziennik Bridget Jones? Pewnie większość z Was tak... Pamiętacie scenę w której szef Bridget odkrywa jej wielkie majtki wyszczuplające przed sceną łóżkową... Mało brakowało a do niczego by nie doszło przez nie. To chyba koszmar większości kobiet... Ja bym nigdy nie chciała go przeżyć na własnej skórze :) Umówmy się jednak - nie ważne czy masz rozmiar 36 czy 42 - każda z nas zawsze woli wyglądać szczuplej niż grubiej, szczególnie, gdy zakładamy obcisłe ubrania. 

Modelująca halka? Brzmi wyjątkowo antyseksownie... A wygląda - sami oceńcie :)
Takiej bielizny szukałam od jakiegoś czasu - a'la gorsetu w formie sukienki, na którą mogłabym wsunąć tylko obcisłą sukienkę albo nałożyć spódnice i marynarkę. Taką, która podkreśla i uwypukla biust i pośladki, a nie je spłaszcza... Voila - Gossard SuperBoost Lace Strapless Slip Dress.

Fot. Marta Śliwak, bielizna Gossard - SuperBoost Lace Strapless Slip Dress, buty Guess


Gdy po raz pierwszy zobaczyłam tę halkę w Boutique Bielizny wiedziałam, że ta miłość od pierwszego wejrzenia będzie z wzajemnością :) 
Gossard Superboost Lace Strapless Slip Dress pięknie wyszczupla, jest ładna (na tyle, że wystarczy na nią narzucić długi sweter albo założyć marynarkę, nie wstyd jej zdjąć przy kimś), ma piękną koronkę a na domiar dobrego ma odpinane ramiączka...

Fot. Marta Śliwak, bielizna Gossard - SuperBoost Lace Strapless Slip Dress

Fot. Marta Śliwak, 

Fot. Marta Śliwak, bielizna Gossard - SuperBoost Lace Strapless Slip Dress, buty Guess

Jeśli śledzicie Pracownie, to widzieliście już 2 wpisy i zdjęcia 2 kompletów z linii SuperBoost Lace Gossarda. Wyjątkowo lubię całą gamę tych produktów - są wygodne, mają ładną koronkę i dobrze podkreślają biust. I są dostępne w wielu kolorach. Niby basic, ale jednak nie wygląda zwyczajnie...
Gossard - Gossard - SuperBoost Lace Strapless Slip Dress 
Halkę możecie kupić przez stronę internetową w Boutique Bielizny na www.boutiquebielizny.com 

Ja wzięłam rozmiar 70 DD, wiec rozmiarówka jest standardowa. Jeśli znacie swój rozmiar biustonoszy to śmiało możecie kupić halkę w tym rozmiarze. Jeśli natomiast nie jesteście pewne, to z pewnością gdzieś w Waszej okolicy znajduje się sklep, który sprzedaje bieliznę marki Gossard :) 


Zdjęcia - Marta Śliwak / Geometry Of Nature 
(zajrzyjcie na jej blog, ma na nim znacznie więcej pięknych zdjęć :))






You Might Also Like

33 komentarze

  1. Piękna bielizna. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. co to wyszczuplac u Ciebie :) bielizna piękna no i Marta odwaliła jak zwykle kawał dobrej roboty ze zdjęciami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo Tobie pokażę ;) Każda z nas ma coś tam co by chciała ukryć przy obcisłej sukience. Znasz taką co nie chce? Ja nie :)

      Usuń
    2. A Marta - ona nie odwala, ona się do wszystkiego przykłada jak mało kto... Przodownik pracy fotografa i pasjonat w jednym :) Dzięki temu takie efekty jak widać :)

      Usuń
    3. ha ha no masz rację nie odwala :) ona jest mistrzynią - ciągle podziwiam jej prace i tylko się wqrzam że ktoś tak piękne zdjęcia robi ech... marzenie

      Usuń
  3. Uwielbiam piękną bieliznę i chętnie taką noszę. :) Ta haleczka jest boska. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    Ale przyznać trzeba, że halka przepiękna - uwielbiam właśnie taką koronkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :) Koronka jest subtelna i delikatna, dlatego całość nie wygląda za ciężko :)

      Usuń
  5. piękna halka, też przydałaby mi się, niby jestem szczupła, ale ten brzuch...a zdjęcia no ba dawno już powiedziałam, że Marta jest mistrzynią w fotografowaniu ( i to nie jest żadne słodzenie), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z brzuchem każda z nas ma czasem problem :) Ach, Marta jest mistrzynią w wyłapywaniu emocji :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, zawsze coś do modelowania tam jest ;) A poza tym komplety SuperBoost Lace pomagają modelować nawet jak się niewiele ma ;) Przymierz, to sama zobaczysz :)

      Usuń
  7. ta halka jest bardzo seksowna, jeszcze nie mam takiej w swojej kolekcji za to gacie ala Bridget Jones tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, Żanetka, pewnie są ukryte głęboko, żeby nikt ich nie znalazł :)

      Usuń
  8. Piękna i seksowna. Uwielbiam taką sensualną bieliznę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i praktyczna. Takie dwa w jednym w pięknym wydaniu. Myślę, że w tej halce Brygidka miałaby łatwiejsze życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitka, Twój komentarz trafia w sedno. Gdyby Bridget miała tę bieliznę może szybciej byłaby szczęśliwa z Panem Darcy ;)))

      Usuń
  10. "Dziennik Bridget" czytałam/oglądałam wiele razy. głównie wtedy, gdy trzeba się odmóżdżyć, wyluzować, nabrać dystansu.
    czyli dość często de facto ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie, miło się go ogląda. Ja już dawno go nie widziałam :)

      Usuń
  11. lubię taką bieliznę wyszczuplającą

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że jest taka bielizna wyszczuplająca. Sama już nie raz taką zakładałam i dzięki niej wygląda się znacznie lepiej. Ostatnio dzięki https://mybaze.com/pl/bielizna-wyszczuplajaca znalazłam super wybór takiej bielizny. Upatrzyłam sobie fajne body. Też taką bieliznę zakładacie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama się tak przyzwyczaiłam, że z marszu zakładam https://julimex.pl/pl/p/Lekkie%2C-czarne-bermudy-wyszczuplajace-Slim-All-Day-574/1660 pod spodnie, pod spódnice. Ciało wygląda mega seksi, nie widać boczków, żadnych górek czy dolin. Polecam taki zakup zrobić jak jeszcze nie macie.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista