Zmysłowo i romantycznie - Gossard Phoebe

17:45


Kobieco, eterycznie i romantycznie... O tym pomyślałam widząc po raz pierwszy reklamę kolekcji Phoebe Gossarda.
O tym, że Gossarda lubię już pisałam i w tej kwestii nic się nie zmieniło. Ba, nie zmieniło się też nic w kwestii mojej miłości do pięknej bielizny, układania jej pod względem kolorystycznym i cieszenia się z każdej nowej sztuki.
I po raz kolejny napiszę, że w pięknej bieliźnie kobieta czuje się bardziej atrakcyjna, kokieteryjna, inaczej się porusza i inaczej wygląda.
Model Phoebe zdecydowanie jest typem raczej romantycznym, który sprawia, że każda z nas czuje się w nim bardzo kobieco...

Dziękuję Marcie Śliwak z Geometry Of Nature za piękne zdjęcia, które będą dla mnie fajną pamiątką z okazji 28 urodzin :)))

Gossard - Phoebe


Fot. Marta Śliwak, 


Fot. Marta Śliwak


Fot. Marta Śliwak

Fot. Marta Śliwak


Fot. Marta Śliwak

Fot. Marta Śliwak

Fot. Marta Śliwak
Fot. Marta Śliwak
Komplet Phoebe dopiero niedawno trafił do sprzedaży i możecie go kupić w sklepach stacjonarnych i internetowych - ja polecam Boutique Bielizny.
Mnie urzekła misterna koronka :))



Bielizna - Gossard Phoebe
Sweter ZARA
Fot. Marta Śliwak


Wy też uważacie, że ładna bielizna poprawia humor i to, jak się czujemy danego dnia?
Macie swoja ulubiona bieliznę? :)




You Might Also Like

43 komentarze

  1. Rzeczywiście ładna ta bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak zdecydowanie ładna bielizna poprawia humor i samoocene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100%! Zawsze kiedy wiem, że danego dnia czeka mnie jakieś trudne zadanie, zakładam ulubioną bieliznę, żeby poczuć się bardziej pewnie :) To trochę taki talizman, który pomaga stawiać czoło trudnościom z klasą i wdziękiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :) i wspaniała pamiątka
    przede wszystkim wpadł mi w oko portret z puklem włosów na twarzy - cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ! też chcę takie ale nie z moim sadełkiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. bielizna ma coś w sobie, że po mimo tego, że jej nie widać to mając na sobie ładną czujemy się lepiej i pewniej siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia - Marta ma to COŚ ...dzięki czemu Jej zdjęcia są fenomenalne...czynnik ludzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Marta potrafi ująć to, co najważniejsze, uchwycić moment... Coś niesamowitego :)

      Usuń
  8. śliczne fotografie :) naprawdę romantycznie i sexsi jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieta zawsze czuję się lepiej w eleganckiej bądź seksownej bieliźnie. Czuje taką pewność i jakby dominacje nad innymi. Ja mam takie odczucia. Zdjęcia śliczne i kolekcja też ciekawa. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angeliko, pewnie, mi również ładna bielizna dodaje pewności siebie :)

      Usuń
  10. Pięknie Wam ta sesja wyszła. Emanujesz pięknem i taką seksowną pewnością siebie. Cudnie :) No muszę to napisać, niezła bestyjka z Ciebie wyszła, a Marta to profesjonalnie ujęła. Odwiedzając jej bloga wiedziałam, że ma " oko" do zdjęć. Brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, w każdym z nas drzemie mały wariat. U mnie też to tylko pozory, że jestem grzeczna (jestem, ale nie w każdym aspekcie ;))

      Usuń
  11. Uwielbiam ładną bieliznę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia - Ciebie miło mi oglądać, ale podobnych zdjęć ze soba w roli głównej raczej nie opublikowałabym na blogu...;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ewela zdecydowanie nie ma czego się wstydzić! :)

      Usuń
    2. Aniu, ja wychodzę z założenia, że jeśli mam kiedyś robić takie zdjęcia, to teraz jest na nie najlepszy moment :) Dużo zależy od fotografa, mnie podoba się zakrywanie ciała, bo to daje do myślenia, bardziej niż sama golizna :) Agnieszka - dzięki kochana, ja się siebie nie wstydzę :)) :*

      Usuń
  13. Ewela, z tych zdjęć płynie nie tylko Twa kobiecość, eteryczność i romantyczność, ale też naturalne piękno i siła! Kłaniam się w pół, gratulując świetnej, zapierającej mi dech z wrażenia sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bielizna oczywiście piękna, modelka cudowna, a zdjęcia mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne, estetyczne a zarazem zmyslowe zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Karo, czyli udało się zrobić to, co planowałyśmy! Jupiii :)

      Usuń
  16. Pieknie dziewczyny, świetny efekt pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, śliczna sesja :) A zdjęcia Gossard Phoebe cudowne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplet Phoebe jest bardzo romantyczny, a na żywo koronka chyba jeszcze ładniejsza. Coś cudownego :

      Usuń
  18. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem szukając na instagramie zdjęć bielizny z Gossarda i na pewno zostanę na dłużej :) Brakuje w polskiej blogosferze takich postów bieliźnianych :)
    Ja sama jestem wielką fanką bielizny i czuję, że trafiłam w dobre miejsce :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest zmysłowo, jest romantycznie a do tego jaka sylwetka! To też dużo zmienia, od razu inaczej wygląda sama bielizna jak na takim ciele jest prezentowana :) A co powiecie jak w temacie bielizny jesteśmy na taki biustonosz https://julimex.pl/pl/p/Biustonosz-samonosny-typu-bardotka-WINGSbra%2C-czarny/1672 ? Bardzo lubię krój bardotki i na szczególne okazje, do bluzek bez pleców myślę, że super taki się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista