I znów minął tydzień - czyli Instagram Mix

11:27

I znów minęła niedziela ... i znów są zdjęcia  :)
Ja się do Was uśmiecham i życzę Wam udanego tygodnia :)))

Szczęśliwa po imprezie urodzinowej :)



Moje małe słońce -  Maryś (1 rok) czyta z ciocią Ewelą :)

Oprowadzam gości po Warszawie - niby tylko bańki, ale ile z nich radości :)

Moja Warszawa...

Ahava i La Maadr - już widzę, że są świetne :)

Ostatnio jeden z moich ulubionych drinków - bo z miąższem z mango - Tel Aviv

Nowe zapachy Police dla niej i dla niego

Przesyłka od Aussie - zima z Aussie nie jest taka zła :)

moje stopy już wstały, reszta jeszcze śpi ;)

Dior Vernis - kolekcja zimowa - pięknie zapakowana, idealna na prezent dla eleganckich pań

Złoto to czerń tej zimy - must have nie tylko na paznokciach...

U mnie są już święta

beza z czekoladą w kawiarni Cava
Moje ulubione połączenie na paznokciach ostatnio - granat Essie 879 Style Carter i Bell Glam Night

czerwona szminka zawsze dodaje mi pewności siebie

home sweet home

owsianka w domu - wygląda niezbyt apetycznie ale była pyszna... Jabłka, dużo cynamonu, żurawina, owoce go, ziarna dyni i słonecznika i orzechy nerkowca na mleku sojowym...

Tato fotograf ;) Obowiązek obywatelski spełniony :)

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie bardzo ważne jest to, żeby głosować w wyborach. Dzięki temu wiem, że będę mogła kiedyś z czystym sumieniem powiedzieć moim dzieciom (obym je maiła i to całą gromadkę ;)), że żyją w kraju w którym my - obywatele sprawujemy przez naszych przedstawicieli rządy i ja też mam i miałam w tym swój udział. (Oczywiście nie zawsze się zgadzam z wolą większości obywateli co do konkretnych rządzących, ale to już inna kwestia) ;)

Warszawa nocą nigdy nie śpi...

śniadanie mistrzów - koktajl z mango, banana, gruszki i kiwi :)
Duuuużo pracy było .ostatnio... - 6 rano a ja już na nogach - moje oczy chyba jeszcze śpią ;)

Czasem przychodzą takie dni, że po miesiącu niemal niejedzenia produktów z glutenem, jem jego nadmiar i bardzo mi z tym dobrze :)

Kanapki na śniadanie - ser kozi, pomidor, mozarella i rozmaryn - mmmm :)

Ostatnio moje ulubione sushi w Warszawie - Izumi Sushi Biały Kamień - nie tylko mają dobrą jakość ryb, ale także miłą i nienachalną obsługę.  I można poczuć się jak w puszczy :)
Piękna sceneria w Qchni Artystycznej na konferencji Lierac

Lierac - Liftissime - lifting 3D 

Nie pamiętam kiedy jakieś kremy pachniały tak pięknie jak te z serii Liftissime :) 

Szarlotka z bezą i pomarańczą - niezmiennie bardzo ją lubię :) I jak robię to od razu 3 szt, bo lubię się nią dzielić z bliskimi :)
Dawno już nie pamiętam tam ładnego listopada i tak pięknej niedzieli :) 

Tosty z roztopionym serem kozim, cordon bleu, orzechami i miodem na śniadanie

Herbata jaśminowa w Cafe 6/12

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Jakie zdrowe jedzonko, tez lubię owsiankę,jeszcze nie piłam herbatki jaśminowej, a pieczywo zawsze kupuję w Galerii Wypieków. Warszawa faktycznie jest piękna nocą:) Lierac hmm oj wypróbowałabym, tak ślicznie wygląda opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj herbatkę jaśminową - jeśli lubisz zieloną, to ta powinna Tobie jeszcze bardziej posmakować :) Lierac jest super, coraz bardziej przekonuje się do tej marki :)

      Usuń
  2. ale pyszności :)
    te tosty na przedostatnim zdjęciu to mmm :))

    OdpowiedzUsuń
  3. szarlotka<3 świetne zdjęcia, uwielbiam Warszawę choć w niej nie mieszkam ale często bywam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, Warszawę się podobno kocha albo nienawidzi... Miło, że należysz do tej pierwszej grupy jak ja :)

      Usuń
  4. Ale jedzeniowo ;D surfer mega ;D słodkie są małe dzieci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe dzieci są przecudowne, a ta Marysia na moich kolanach to sam miód :)

      Usuń
  5. takiej szarlotki nigdy nie jadłam i aż narobiłaś mi smaku i chęci aby taką zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie posty :-) Zaraz lecę na Insta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten chłopak z Aussie na bank teraz przeziębienie leczy. Ale co by nie powiedzieć - twardziel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, z pewnością, musiał objechać Warszawę i odwiedzić kilkanaście dziewczyn :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista