Nocny post o Warszawie nocą

22:54

Jesienny płaszcz i moja ukochana Warszawa nocą...
Choć mogłabym mieszkać gdzie indziej to naprawdę lubię to miasto. I ciesze się za każdym razem, gdy znajomi z zagranicy przyjeżdżają do Warszawy i mówią, że to miasto jest piękne, że się zmieniło, że fajnie się je odwiedza i z chęcią tu wraca...
Moja Warszawa <3

Fot. Tomasz Kaniewski



Fot. Tomasz Kaniewski
Fot. Tomasz Kaniewski
Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski
Fot. Tomasz Kaniewski
Coat: COS
Dress: Reserved
Chest: no name
Shoes: Vagabond
Bag: Nine West
Scarf: COS

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Piękna stylizacja. ;3
    Pozdrawiam. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie nogi!
    ja równiez uwielbiam Warszawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuję Aga, są takie akurat dobre na jesień, jeszcze chwilę w nich pochodzę i jak śnieg będzie to już ich nie włożę :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci w tej sukience. o figurze nie wspomnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I sukienka, i figura jak wyżej Daisy napisała! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku jakie fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszcz zupełnie mi do Ciebie nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo się zastanawiałam, czy go wziąć, bo jest w kształcie litery A, ale lubię w nim teraz chodzić bo ma właśnie inny krój niż pozostałe moje płaszcze :)

      Usuń
  8. Kochana po instagramie dorwałam Twojego bloga! I będę tutaj zdecydowanie często bo widzę fajny babski klimat! :) we wszystkim co robisz jest energia i pomimo to, że się nie znamy czuje, że nie nalezysz do grona sztucznych osob na którę mam zdecydowaną alergię :) A jako typowa czarownica znam sie na ludziach, ciesze się, że zaczynając przygodę z blogami mam Cie tutaj! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista