Tajemnicza paczka - będę królikiem doświadczalnym

18:00

Dotarła do mnie tajemnicza paczka....

1,5 miesiąca temu pisałam Wam o zabiegu, który sprawiał, że moje włosy na kilka tygodni były bardziej podatne na kręcenie. Zabieg spełnił moje oczekiwania i faktycznie przez ok 4 tygodnie fryzura przypominała fryzurę surferki. Do dziś ten opis cieszy się ogromnym zainteresowaniem i wciąż dostaje pytania czy warto z zabiegu korzystać. Po skrętach nie ma dziś śladu, ku mojej rozpaczy znów mam proste włosy, ale została mi mała pamiątka. Zabieg przypomina ten do ondulacji włosów, który jak pewnie wiecie mocno wysusza i zaburza strukturę wewnętrzną kosmyków. Są bardziej podatne na łamanie. Nie wiem także czy to zmiana pór roku i jesienne przesilenie, ale zdecydowanie więcej włosów niż wcześniej pozostaje na moim grzebieniu. Teraz gdy włosy są już proste chciałabym, aby były zdrowe i lśniące. Taka baza daje morze możliwości w kwestiach tworzenia nowych fryzur. Ciesze się tym bardziej, że biorę udział w testowaniu produktów z nowej linii Pantene, która dedykowana jest do łamiących się, wypadających i osłabionych włosów, które ma wzmocnić i sprawić, że będą wyglądały na zdrowsze. Dokładnie tego teraz potrzebują.





Paczka - niespodzianka pochodzi od marki Pantene, która wprowadziła nową linię Ochrona Przed Wypadaniem Włosów przeznaczoną do nadmiernie wypadających, łamiących się i osłabionych włosów - czyli dokładnie dla takich, jakie mam w chwili obecnej.
Przede wszystkim brakuje mi w moich tego blasku, który był przed zabiegiem kręcenia włosów - beach waves. Moje włosy są matowe, co sprawia, że stały się bardziej podatne na uszkodzenia, takie jak łamanie a do tego puszą się.
W tajemniczej paczce od Pantene znalazły się 4 produkty, które mają moje włosy doprowadzić do ładu. Podobno zawsze najlepiej używać całej serii produktów, bo wzajemnie dopełniają swoje działanie. Tak ma być i tym razem. Pantene Pro-V Ochrona Przed Wypadaniem Włosów to system 4 kroków.

Szampon, odżywka, maska i błyskawiczny tonik wzmacniający mają znacząco powstrzymać wypadanie włosów w ciągu 14 dni kuracji i chronić wnętrze włosa przed uszkodzeniami zewnętrznymi. 

Ciekawa jestem jak seria Pantene Pro-V Ochrona Przed Wypadaniem Włosów sprawdzą się w moim przypadku. Od kilku miesięcy poddaje moje włosy wielu zabiegom stylizacji. Używam prostownicy, lokówki czy suszarki. Z drugiej strony lubię bawić się włosami i za ich pomocą kreować swój wizerunek. Upinam, czesze, wiąże, rozplatam, kręcę, prostuje, ugniatam.... Gdy włosy są zdrowe, wtedy fryzura lepiej się trzyma, a także nieporównywalnie lepiej wygląda.

Ja zabieram się za testy, a do Was wrócę za kilka tygodni z propozycją fryzur - co Wy na to? Macie jakieś fryzury, w których chcielibyście mnie zobaczyć albo uważacie, że może mi być w jakiejś szczególnie dobrze? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii... :)





You Might Also Like

33 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Otóż to :) U mnie te produkty kompletnie się nie sparwdzają :(

      Usuń
    2. ja bardzo lubię ich szampony i mam jedną odżywkę w piance polecaną przez Martę żmudę-Trzebiatowską i jest rewelacyjna. Ciekawa jestem tej kolekcji :)

      Usuń
  2. Życzę, aby testowanie się udało. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ogromne, mam nadzieje, że moje włosy trochę się tą linią Pantene podratują :)

      Usuń
  3. taki zestawik to by mi się przydał :/ niestety, ale moich włosów coraz mniej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny blog z zestawem tym - gratuluje i zazdroszczę;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu lubilam ich szampony ale obecne zbyt obciązają moje wlosy. Udanych testow :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłego i owocnego tetowania. :) No i nie przemęczaj włosów, daj im odpocząć, niech dojdą do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy, dzieki, bardzo mądra rada - faktycznie powinnam dać im trochę odpocząć :)

      Usuń
  7. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie używała niczego z pantene.

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak to już jest, że eksperymenty kosztują. Szczególnie te na włosach. Ale, od czego są kosmetyki regenerujące. Działaj, moja droga, działaj. I daj znać czy pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać z pewnością. Dzięki Anitko. No właśnie my kobiety tak mamy - najpierw narozrabiamy, a potem płaczemy, że chcemy to naprawić ;)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa czy dadzą radę : ) a co do fryzur, pokaz najladniejsze : )

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, miłego testowania, moje włosy niestety nie lubią się z kosmetykami tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem czemu. Być może miałaś źle dobraną serię do włosów... Albo po prostu "coś" między Wami nie zaiskrzyło ;)

      Usuń
  11. Od wieków nie używałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Także jako właściciel pewnego sklepu internetowego wysyłam raz na jakiś czas moim klientom takie tajemnicze paczki. Za każdym razem korzystam z usług brokera kurierskiego gdyż moim zdaniem jest to najbardziej rozsądna opcja. Na początku sprawdzam cenę https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd i później kilka kliknięć i paczka jest nadana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Paczki testowe dla blogerów to doskonały sposób na promocję swoich towarów! :) Oczywiście może zdarzyć się i tak, że opinia o danym produkcie nie będzie do końca przychylna, ale mimo wszystko każda marka na tym zyskuje, gdyż rośnie jej autentyczność i rzeczywista troska o zdanie swoich klientów. To świetny sposób na prezentację swojej firmy również i za granicami Polski. Wystarczy sprawdzić koszty na przykład przesyłki do Włoch https://www.parcelabc.pl/tag/przesylki-wlochy-polska/5/175/c108 i przekonamy się, że nadanie już kilku takich paczek może przysporzyć nam wielu zadowolonych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista