Ostatnie promyki słońca

18:33


Łapałam ostatnie promyki słońca w centrum Warszawy. Niby było ciepło, ale jednak szalik/szalikotuba zawsze się przyda...


Fot. Tomasz Kaniewski



Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski


Fot. Tomasz Kaniewski


Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski


Fot. Tomasz Kaniewski


Dress: Victoria's Secret
Shoes: Anna Klein
Bag: Michael Kors
Scarf: Roboty Ręczne
Jewelery: Verona
Makijaż: Dior (cienie, podkład, korektor, róż), MAC (brązer) i Shiseido (puder)
Fot. Tomasz Kaniewski

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Prawdziwa dama z klasą i maximum kobiecości w subtelnej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju, ale piękny komplement. Bardzo za niego dziękuję i informuję, że się rumienię i uśmiecham :)

      Usuń
    2. :) Nie ma za co to sama prawda, ale cieszę się, że sprawiłam komentarzem uśmiech :)

      Usuń
  2. Brrr ta "wężowa skórka" jakoś mnie odstrasza, trochę nie pasuje mi do tego sweterka/tuniki... Ale mi w ogóle się nie podobają takie motywy zwierzęce więc to pewnie dlatego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie chodzę w niej na codzień. Ba, torba była kupiona 4 lata temu i założyłam ja 1 raz, buty tak samo - ale chciałam "zaszaleć" ;) w stylizacjach :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo lubię tego typu sukienki, bizuteria także dodaje pięknej subtelności..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie sukienki są super - ciepłe, milusie w dotyku, okrywają to co powinny z uwzględnieniem szyi, podkreślają ciałko i są niezwykle wygodne :)

      Usuń
  4. Ależ pani dystyngowana i elegancka...Fju, fju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj, szanowna Pani, dziękuję z całego serca i pozdrawiam Panią Pani Anitko przy okazji całując :)))

      Usuń
  5. Sukienka jest rewelacyjna! Bardzo mi się spodobała. Wyglądasz mega kobieco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :** Też byś w niej świetnie wyglądała bo jesteś mega zgrabna :))

      Usuń
  6. Przepięknie wyglądasz! "Swetrowe" sukienki teraz są bardzo modne, ekstra. :)

    Pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista