IoEco - ekologiczne kosmetyki prosto z ogródka

17:57

Znacie jakieś eko marki kosmetyczne? Jeśli tak do tego grona możecie jeszcze zaliczyć markę IoECO.





IoEco Monotheme to innowacyjna linia zawierająca aktywne składniki pozyskiwane z warzyw.

Cykl uprawy roślin wykorzystywanych w produktach IOECO oraz proces produkcyjny odbywa się zgodnie ze standardami rolnictwa ekologicznego oraz jak najmniejszą ingerencją w środowisko naturalne.  IoEco to jedyna linia której produkty zawierająca odżywcze składniki oraz witaminy pochodzące wyłącznie z warzyw co zdecydowanie wyróżnia ją na tle pozostałych marek stosujących składniki pochodzące z owoców i kwiatów.
Linia IoEco wykorzystuje pielęgnacyjne właściwości warzyw:
Marchewka: zawiera odżywcze witaminy, idealna dla suchej skóry również głowy i włosów,
Ogórek: oczyszcza i odświeża, idealny dla skóry wrażliwej
Karczoch: zawiera przeciwutleniacze, oczyszcza, idealny dla tłustej skóry również głowy i włosów

* ponad 98 % składników jest pochodzenia roślinnego
* bez SLES/SLS: szampony IOECO nie pienią się ponieważ nie zawierają szkodliwego składnika SLS, powodującego  
   przesuszanie skóry głowy   
* bez parabenów, DEA, PEG
* bez sztucznych barwników, konserwantów,
* nie zawierają pochodnych z przemysłu petrochemicznego
* testowany dermatologicznie


Do mnie marka przemawia przez to, z czego tworzone są kosmetyki. Do tego cena jest dosyć przystępna w porównaniu z innymi markami eko.
Ciekawą sprawą są także zapachy - mam wrażenie, jakbym używając ich była w ogródku pełnym warzyw i podoba mi się to bardzo :)
A do tego opakowania w stylu minimalistycznym - jestem bardzo na TAK!





IoEco to jedyna linia zawierająca odżywcze składniki oraz witaminy pochodzące z warzyw co zdecydowanie wyróżnia ją na tle pozostałych marek stosujących składniki pochodzące z owoców i kwiatów.

Oferta cenowa:29zł – 55 zł
Produkty IOECO dostępne wyłącznie w sieci HEBE.








You Might Also Like

12 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. ja sie muszę kawałek przejechać, żeby pójść do Hebe, ale raz na jakiś czas można się poświęcić :)

      Usuń
  2. pierwsze słyszę o tej marce. A jakie masz wrażenia po stosowaniu tych kosmetyków (oprócz doznań zapachowych)? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywne doznania. Składy są świetne, produkty mnie nie uczuliły, ale z tego wszystkiego zapach był najlepszy - jak na targu :)

      Usuń
  3. Podobają mi się :) Ale Hebe mam daleko... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ciekawe te kosmetyki. I cenowo przystępne. Trzeba będzie im się przyjrzeć bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są w hebe? To zobaczę ! Bo wydają sie strasznie fajne ! <3

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista