Serum Clinique Smart - serum szyte na miarę potrzeb naszej skóry

08:30

Lubie testować nowości kosmetyczne, szczególnie, gdy obiecują wiele. 

A dosyć sporo obiecywała marka Clinique na temat swojego nowego serum Clinique Smart

Mamy dostosowane do naszych potrzeb ubrania, customizowane dodatki, biżuterie, buty szyte specjalne pod klientów czy akcesoria. Teraz także serum dostosowuje się do naszych potrzeb. I co najlepsze - kupicie je w perfumeriach w całym kraju...

Clinique - Clinique Smart Custom-Repair Serum
Serum Clinique Smart ma za zadanie dostosować się do potrzeb naszej skóry i zredukować linie na czole, zmarszczki i nierówny kolory skóry, zwiększyć elastyczność skóry, wygładzić ją oraz zmniejszyć widoczność blizn po trądziku. 
Inaczej pisząc - serum ma naprawiać mikrouszkodzenia, których nie widać. 
Serum jest odpowiednie dla każdego typu skóry i wieku (co mi bardzo odpowiada, bo jest wiele kosmetyków, na które jestem jeszcze za młoda albo za stara) :)

Clinique - Clinique Smart Custom-Repair Serum
Co pisze marka Clinique o serum Clinique Smart?
Inteligentne serum, które rozumie przeszłość Twojej skóry i zmienia jej przyszłość. Stworzone dla skóry jedynej w swoim rodzaju. Twojej.™
  • Precyzyjna naprawa skóry wedle jej potrzeb.
  • Widocznie ujednolicony koloryt skóry, wypełnienie linii i zmarszczek, ujędrnianie lub przywrócenie blasku.
  • Kojące składniki ułatwiają procesy naprawcze.
  • Opatentowana technologia, 5 lat badań.
  • Dla każdego wieku i każdego typu skóry

Clinique - Clinique Smart Custom-Repair Serum
Serum dostałam ponad miesiąc temu i wzięłam się ostro za jego testowanie. Używałam go mniej więcej co drugi dzień na noc, na zmianę z kremem na noc i na dzień. Na serum już nie nakładałam dodatkowej warstwy kremu nawilżającego, bo samo serum pięknie wygładza i napina skórę. W słoneczne dni trzeba pamiętać jedynie o kremie z filtrem.

Poprzednie serum, którego używałam skończyło mi się ok 2 tyg wcześniej, więc moja skóra była "wygłodniała" dodatkowego nawilżenia. Pierwsze efekty stosowania było widać po kilku dniach - gładsza skóra to pierwsze oznaki. Po 2 tygodniach widziałam, że kolor stał się bardziej jednolity. Serum nie wybiela, ale równomiernie rozjaśnia. Do tego miałam wrażenie, że miejsca po zmianach potrądzikowych są nieco gładsze. Całość sprawdziła się bardzo dobrze.

Samo serum zamknięte jest w srebrnej tubce, która jest niezwykle elegancka. Wygodny dozownik pomaga nam w łatwej aplikacji. Wystarczy niewiele kremu, by pokryć nim całą twarz aż po szyje. 

Clinique - Clinique Smart Custom-Repair Serum


Jeśli serum dostosowujące się do potrzeb Waszej skóry Was zainteresowało, możecie je kupić na stronie marki Clinique 



You Might Also Like

16 komentarze

  1. U mnie nawilżenie to podstawa, więc serum ciekawie się prezentuje, może choć próbkę zdobędę to zobaczę jak u mnie jednorazowo działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam próbkę tego serum, może w końcu sobie kupię, moja skóra też bardzo polubiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś na pewno wypróbuję całą pielegnacje clinique i na pewno też to serum !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszące jest ;) ale cena 260 zł bodajże to dwie moje tygodniówki więc sorry ale nie ;) ale jak się dorobię to kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa jestem jego, wygrałam miniaturkę 10 ml w konkursie (jeszcze nie dowieźli), opakowanie bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się ciekawym produktem. Nie miałam go jeszcze, ale lubię różnego typu serum. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, Angelika, ja tez lubie sera bo są mega skoncentrowane i zwykle mają przyjemną konsystencję :)

      Usuń
  7. Ja przerzuciłam się na kosmetyki arganowe - świetna rzecz przyznaje. Może tu i was zainteresuje sklep internetowy https://arganhouse.pl i ich propozycje.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista