Instagram mix z ostatnich tygodni i rozwiązanie konkursu lakierów Essie

07:00


Oj działo się przez ostatnie tygodnie... I znów jest jedzenie. I znów są kosmetyki. I znów cudowni ludzie, piękne widoki, wspaniałe wspomnienia... A dodatkowo remont, wesela, imprezy, a w wolnych chwilach książki, gazety i magazyny, joga no i hummus, którego w ostatnich tygodniach pochłaniam na potęgę. A w minionym tym bardziej bo moja guru od hummusu - Gosia wraca z Warszawy do Krakowa, więc jem z nią hummus o której się da i gdzie się da :)
...
Podobno najlepsze zdjęcia robi się oczami i zapamiętuje w pamięci. Trudno by mi było Wam pokazać w ten sposób co widziałam, gdzie byłam, co wstrzymało mój oddech, więc uwieczniam ciekawe momenty by zostały na dłużej.

Pod postem podaje przy okazji rozwiązanie ostatniego rozdania :)

Harpers Bazaar i ciasto śliwkowe z mango lassie na śniadanie
Przygotowywania do remontu trwały chwilę. Kolor ścian - wybór w pół minuty 

Selfie w windzie musi być :)
lubię, gdy piszą o nas dobrze w zagranicznej prasie - tu Newsweek :)

dzień dobry :)
widoki na Warszawę - takie zachody i takie poranki uwielbiam...

Remont in progress - już myślałam, że się nigdy nie skończy ;)

Właśnie testuje - Braun Silk Epil 7 i coraz bardziej stwierdzam, że jest rewelacyjny - wygodny, cichy, bezbolesny. Post w Pracowni już niedługo...

Taka praca.... to nie praca. Uwielbiam wygrzewać się przy kominku :)
wędzony węgorz+ pietruszka na śniadanie
Taki mały jegomość i gość zasypiający na moich rękach - najcudowniejsza mała istotka. Uwielbiam i zawsze za nim tęsknie <3
Kapelusz Hat Hat w Boutique Bielizny
jak zawsze jest i zielona herbata... aż się boję pomyśleć ile tygodniowo jej wypijam...

Makaron z oliwą czosnkową z warzywami i krewetkami smażonymi na białym winie - danie popisowe mojego Taty - jest obłędnie dobre :)

kolorowo od KOBO

Taki gość do mnie zawitał :)

Estee Lauder Company wspiera Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

herbatka Pukka - Relax 

Sephora i jej nowości - Lancome, Smashbox, Dior, Tous, Roberto Cavalli, Eisenberg

Niedzielna dawka prasy Hunger, Usta, Vogue + zielona herbata w Mito w Warszawie

Otręby + siemię lniane + ziarna chia + cynamon - duuużo cynamonu + owoce  + zielona herbata = śniadanie idealne

Dzień Dobry z Dzień Dobry TVN

Chloe's House w DD TVN
2/3 atomówek z Chloe's House z Anną Nowak - Ibisz

Anna Nowak - Ibisz i Dorota Wellman z naszymi cudeńkami z Chloe's House
ostro wróciłam do jogi po kilku miesiącach i... czuje się cudownie. Uśmiech za każdym razem gdy wychodzę z zajęć :) Joga to najlepszy sposób na jesienne przesilenie :)

czarno-białe menu - hummus, soczewica, pumpernikiel, jajka z przepiórki, rukola, pasta z białej fasoli

ciasto bezglutenowe + muffinka
Hummus part 1

Hummus part 2

brunch w Tel Avivie w niedziele nie ma sobie równych - zdrowo i pysznie

lody w pewnie ostatnią tak ciepłą niedzielę w tym roku - jeśli będziecie na Placu Zbawiciela zahaczcie o Mokotowską. Polecam lody mango i malina

Zęby umyte? Ja już idę spać :) Testuje nową pastę Signal :)



zestaw lakierów Essie był nagrodą w ostatnim rozdaniu...

Zestaw lakierów Essie wygrywa Ewelina Czajczyk - na adres do wysyłki nagrody czekam przez 7 dni od daty ogłoszenia wyników, a juz jutro kolejny konkurs ze świetnymi nagrodami...





You Might Also Like

24 komentarze

  1. Kochana, co trzeba zrobić, by testować Braun?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe tygodnie u Ciebie Kochana, aż miło popatrzeć :)
    Super nowości, również uwielbiam wygrzewać się przy kominku, a humusu jeszcze nie jadłam - do nadrobienia :)
    Powodzenia Ci życzę w tym, co robisz i gratuluję udziału w DD TVN :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tanitko i śle ogromnie ciepłe uściski. Hummus koniecznie do nadrobienia. Niedługo podam może nawet przepis i pokaże jak szybko i prosto się go robi w domu :)

      Usuń
  3. Ależ ciekawie u Ciebie :)
    Większości z tych potraw nie jadłam :) a największą ochotę mam na te kolorowe lody <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca przy kominku najlepsza! :))) w takich okolicznościach aż się chce coś robić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dokładnie. Żałuje, że nie mam stacjonarnego kominka u siebie, ale bym chyba nigdzie z domu nie wychodziła ;))

      Usuń
  5. cudowne zdjęcia jodzonka! mniammm
    muszę przyznać, że zrobiłam takie wielkie oczka jak zobaczyłam Ciebie w DDTVN
    I gratuluję z całego serduszka udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że przegapiłam DDTVN :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus, jest w internecie :) http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/luksusowe-gadzety-dla-psow-i-kotow,145753.html :)

      Usuń
  7. Gratki :) widziałam ten odcinek z DDTV z gadżetami dla pieksów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. Uwielbiam nowości z Sephory. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie działo się. Kominka zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kominka ja też zazdroszczę moim Rodzicom... Ja mam na ekologiczna benzynę, ale to w ogóle nie to samo ... :)

      Usuń
  10. Danie popisowe Twojego taty wygląda niesamowicie apetycznie!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista