UWAGA! (nie) tylko i wyłącznie dla blondynek! :)

23:38

UWAGA! Coś wyłącznie dla blondynek!
Czy jest tu ktoś, kto tak jak ja nie farbował jeszcze nigdy włosów? Albo ma włosy blond i chce nadać im naturalnych refleksów? Z pewnością do tej grupy zaliczam się ja :)

W ubiegłym roku używałam (nomen omen rewelacyjnej) serii kosmetyków dla blondynek z KMS California i widziałam jaką różnicę może dać stosowanie produktów do delikatnego rozjaśniania włosów dla blondynek. W tym roku postanowiłam spróbować produktów innej marki (nie) tylko dla blondynek ;)   Na zdjęciach możecie zobaczyć jakie efekty uzyskałam. 
Klorane - Blond Highlights
Klorane - Blond Higlights dla blondynek

Cała seria Klorane Blond Higlights zawiera w sobie wyciąg z rumianku. Od lat wiadomo, że ta roślina ma właściwości zmiękczające oraz rozjaśniające. Co ciekawe, ta sera przeznaczona jest dla wszystkich o włosach blond do brązowych. Szampon jest na tyle delikatny, że mogą go stosować wszyscy powyżej 3 roku życia. Baza myjąca została wzbogacona dodatkowo o składniki, które pomagają w rozczesywaniu i nadają włosom blask. Szampon ma miodowy kolor i gęstą konsystencję. Całość ma zapach rumiankowo-miodowy, bardzo naturalny. Formuła jest wyjątkowo lekka, wiec nie obciąża naszych włosów. 
Po użyciu szamponu należy nałożyć balsam na rozprowadzając ja dłońmi lub grzebieniem. Zmiana koloru i powstanie refleksów następuje stopniowo, wraz z kolejnymi aplikacjami.  

Klorane - Blond Higlights dla blondynek


Gdy już zmyjemy balsam, jako wisienka na torcie pozostaje nam do użycia ostatni produkt z serii - odżywka w sprayu. To najwygodniejszy i najlepszy produkt według mnie, bo mogę go stosować nawet jeśli teraz stosuje inne produkty do włosów. To, co mnie dodatkowo do niego przekonało, to fakt, że można spryskać nim całe włosy lub pojedyncze kosmyki i wtedy efekt przypomina pasemka. Ja po umyciu na wilgotnych włosach, wybierałam kilka grubych pasm i spryskiwałam je od skóry na całej długości, a także wszystkie końcówki. W efekcie pod słońcem było widać lekkie ombre i przebłyski jaśniejszych kosmyków we włosach. Jak Wam się ten efekt podoba? 

Klorane - Blond Highlights

Klorane - Blond Higlights dla blondynek

Klorane to marka, która kojarzy mi się z wizytami w aptekach jako nastolatka. To też daje mi poczucie, że używam kosmetyków delikatnych dla moich włosów. Seria Blond Higlights to kosmetyki, które bardzo polubiłam. Dla osób niefarbujących się, to jedyny naturalny sposób na urozmaicenie swojego koloru. 



Klorane - Blond Higlights dla blondynek


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Uwielbiam Klorane, muszę się rozejrzeć za tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety od lat farbuję. Ale strasznie podobają mi się naturalne refleksy na włosach. Kiedyś robiłam sobie płukanki z rumianku i cytryny. Teraz jest prościej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, mnie też kiedyś farbowanie czeka... Póki co ratuje się takimi kosmetykami. A płukanki też stosowałam, ale dużo było z tym roboty, bo trzeba było wcześniej przygotwać, przynieść z kuchni do łazienki itp, a tak jest gotowe do użycia przy wannie :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista