Najgorętsza premiera kolorówki - NARS już dostępna!

17:06

Wiem, że długo na to czekaliście. Nareszcie jest - NARS w Polsce!

NARS w Polsce w Perfumeriach Sephora
Już od kilku miesięcy krążyły - jak wtedy myślałam - legendy o tym jakoby NARS miał zawitać do naszego kraju. Marka stworzona przez francuskiego makijażystę Francois Narsa była na liście życzeń wielu makijażystek i make-up victims, w tym na mojej. Kultowe produkty, które do tej pory przywoziły nam zza granicy znajome, ciocie i reszta rodziny wzbudzały niemałą zazdrość u tych kobiet, które buszują w czeluściach internetu i widziały u zachodnich Youtuberek jak działają kosmetyki NARS.

NARS w Polsce w Perfumeriach Sephora
Od dosłownie kilku dni (dokładnie od 15.08) są dostępne wyłącznie w sklepie online Sephora, a od 1 września będą do kupienia także w wybranych perfumeriach stacjonarnych Sephora.



NARS w Polsce w Perfumeriach Sephora

Niewiele osób wie, ze od ponad 16 lat firma NARS weszła w skład imperium kosmetycznego Shiseido, a sam Francais NARS jest w niej Dyrektorem Artystycznym i jak powiedziano nam na spotkaniu prasowym Sephora - także fotografem. 
Jego przygoda z kosmetykami rozpoczęła się już w 1995 roku nie we Francji, a w Stanach. To w Nowym Jorku makijażyści i gwiazdy pokochały wszystko, co NARS wypuścił na rynek. 
Po tych kilkunastu latach trzeba przyznać, że asortyment tej marki jest imponujący - zresztą zobaczcie sami :) 
NARS w Polsce w Perfumeriach Sephora

NARS w Polsce w Perfumeriach Sephora

Na pierwszy rzut oka zachwycają opakowania - minimalizm czarnych pudełek i samych opakowań sprawia, że jesteśmy tym bardziej ciekawi ich wnętrza. Dobre zamknięcia, matowe wykończenie, prostota i praktyczność - tego nie możemy mu odmówić.
Najbardziej znanym kosmetykiem NARS jest bezwzględnie obłędny róż Orgasm i bronzer Laguna.
Oba pięknie trzymają się na skórze. Róż rozświetla poliki i oczy w wyjątkowy sposób. Ja polubiłam także eyeliner w pisaku oraz matowe szminki do ust, których opakowania przez wbudowany magnes  wydobywają przyjemny dla ucha dźwięk zamknięcia.
Zakochałam się bez pamięci w paletce cieni do powiek L'Amour Toujours L'Amour Eyeshadow Palette i róży - Cheek Studio Blush Palete NARS - bedzie o nich osobny post!

NARS w Polsce w Perfumeriach Sephora


Pamiętam, jak jeszcze kilka lat temu  piałam z zazdrości widząc Carry z Sex and The City (którego jestem fanką i znam chyba wszystkie odcinki), która używała w którymś z sezonów paletek tej marki. Teraz także i ja mogę spełnić swoje kosmetyczne marzenie i sama mieć w swojej toaletce bogatą gamę kolorystyczną cieni, róży i produktów do ust...
A Wy - zdążyliście już coś kupić na stronie Sephora.pl? 


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Moja koleżanka jest make up artist NARS, mam nadzieje ze pomoże mi dobrać najlepsze kosmetyki tej marki;) juz się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero przy okazji oglądania powtórek "Seksu w wielkim mieście" dojrzałam kosmetyki tej marki. Niemniej ma się ochotę dopatrzeć co tam w ich szafie siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten serial to najlepsza reklama wszystkiego... I oprócz kosmetyków NARS chciałoby się mieć buty Carrie :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że w końcu macie do niej w Polsce dostęp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też! A Ty co najbardziej lubisz spośród kosmetyków NARS?

      Usuń
  4. Paleta cieni piękna, bardzo mnie kusi, ale sama nie wiem, ja tak rzadko ostatnio cieni używam ...

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista