Dla każdego coś fajnego - Matrix Total Results

23:55

Amerykańska marka, której produkty możecie z łatwością dostać w Polsce w profesjonalnych salonach fryzjerskich zmieniła szatę graficzna swojej najbardziej popularnej serii Total Results. W jej skład wchodzi aż 8 serii, spośród których każdy znajdzie odpowiednie produkty dla siebie!

Matrix - Total Results

Spotkanie prasowe Matrix - Monika (z Matrixa), Monika (Blog Moniszona), Marta (Sauria80world) i ja


Na spotkaniu blogersko-prasowym Matrix oprócz świetnej zabawy, mogłyśmy pobawić się i zmienić swój image włosów bez ich farbowania. Dzięki nowej aplikacji Color Louge w końcu będziemy mogły zobaczyć jak będziemy wyglądały po farbowaniu jeszcze przed nim! Koniec z wpadkami i kupowania kota w worku. Robiąc sobie zdjęcie i nakładając wybrane przez nas efekty i kolory zobaczymy, w czym jest nam do twarzy. Aplikacje może ściągnąć bezpłatnie każdy z nas. 

Matrix - Total Results
Spośród wszystkich linii linia dedykowana dla blondynek Hello Blondie. 3 produkty - szampon, odżywka i mgiełka zawierają w sobie ekstrakt z rumianku. To on sprawia, że włosy stają się jaśniejsze, bardziej lśniące i miękkie. Sama nie farbuje włosów więc tym bardziej lubię stosować takie niekonwencjonalne produkty by podkreślić swój blond. Mgiełka Hello Blondie jest bardzo wygodna w użyciu, to dzięki temu ostatniemu krokowi moje włosy ładnie lśnią.
W ostatnich miesiącach stosowałam preparaty kilku firm dla włosów blond i każdy bazował na rumianku. To, co wyróżnia spośród preparatów tego typu innych marek, to piękny zapach, który dłużej niż u innych utrzymywał się na włosach.

Matrix - Total Results - Hello Blondie

Spośród wszystkich serii, oprócz tej  rozjaśniającej dla blondynek Hello Blondie dedykowaną dla mnie była m.in. seria Moisture Me Rich. Dla kogo jest? Dla osób, których włosy potrzebują natychmiastowego nawilżenia, które łakną składników odżywczych, wygładzenia i się puszą.Włosy wizualnie wydają się być zdrowsze i nie puszą się jak siano. Także w dotyku s delikatniejsze. 
Niebieska linia Wonder Boost z kolei posiada produkt - hit - Wonder Boost, który jest kwintesencja produktu na objętość. Specjalny aplikator, ułatwia nam równomierne i precyzyjne nałożenie preparatu, który podnosi włosy u nasady, a ultralekka formuła pozwala tą objętość utrzymać na dłużej. Rezultat - nasza fryzura wygląda na pełną objętości. 
Seria czerwona to So Long Damage czyli Totalne wzmocnienie włosów. Jak sama nazwa wskazuje, te preparaty sprawdzą się przede wszystkim u osób z długimi włosami. Te mają często tendencje do łamania się i rozdwajania. 4 produkty - szampon, odżywka, maska i eliksir dzięki ceramidom nadbudowują i zabezpieczają strukturę włosa. Jest to wyjątkowo ratunek dla wyjątkowo zniszczonych włosów - ostatnia deska ratunku dla łamiących się kosmyków ;)

Matrix - Total Results
Oprócz wymienionych przeze mnie gam, w skład kolorystycznej tęczy wchodzą:
- Pomarańczowa Mega Sleek - wygładzenie dla puszących się włosów dzięki maśle shea
- Seledynowa Texture Games - teksturowanie włosów według naszego widzimisie, dzięki zawartym polimerom
- Fioletowa Color Obsessed - antyoksydanty chronią kolor Twoich włosów
- Zielony - Curl Please - olejek jojoba dodaje pięknego wyglądu lokom
- Różowa - Miracle Extender - świeże włosy dzięki suchemu szamponowi


Spotkanie prasowe Matrix - Monika (z Matrixa), Monika (Blog Moniszona), Marta (Sauria80world) i ja
 Oprócz omówienia poszczególnych linii dowiedziałam się co piszczy we fryzurowych trendach - Ombre, Sombre... Tyle tego, że nie mogłam się zdecydować ;)
Spotkanie prasowe Matrix - Monika (Blog Moniszona), Marta (Sauria80world), ja i przedstawiciele marki Matrix

A dla Was, który kolor serii od Matrix byście wybrali? Z pewnością wśród tak wielu kosmetyków i przeznaczeń każdy znajdzie coś dla siebie!








You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo lubię różaną serię Matrix, ale chętnie wypróbuję też dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja różanej jeszcze nie próbowałam, ale w związku z tym, że tak bardzo lubię zapach różany, to pewnie będzie wielka miłość :) Może kiedyś je gdzieś dorwę :)

      Usuń
  2. Nie przejdę obojętnie obok kosmetyków do włosów blond, więc wiadomo co bym wybrała:) Miałam kiedyś maskę Matrixa do włosów farbowanych, była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam markę, ale jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista