My precious - moja biżuteria Mokobelle

19:00

Biżuteria Mokobelle - naszyjnik z chwościkiem. Mokobelle, Viktor&Rolf
Marilyn Monroe podobno mawiała, że najlepszym przyjacielem kobiety są diamenty. Jest w tym ziarno prawdy, szczególnie to, że kobiety lubią biżuterię.
Kiedyś czytałam w wywiadzie dla InStyle z Agnieszką Cegielską pokazującą swoją kolekcję biżuterii, że ona nawet wychodząc do śmietnika ma na sobie kolczyki. Ja mam dokładnie tak samo. Od zawsze lubiłam "inwestować" w piękną biżuterię. Latem noszę delikatne naszyjniki i kolczyki, jesienią i zimą wolę zakładać pokaźne naszyjniki i większe kolczyki.

Od około roku wiele blogerek zachwyca się i pokazuje swoje kolekcje polskiej marki Mokobelle, o której już kiedyś pisałam - Mokobelle - biżuteria szyta na miarę
Ja również zostałam zaczarowana magią tej biżuterii i jej uniwersalnością - z jednej strony jest niesamowicie elegancka, a z drugiej nadaje się także na co dzień. Pasuje do wystawnej długiej sukni i do jeansów. Lubie takie rzeczy, bo łatwo można je dopasować do naszego stroju, a jak wiemy kobieta zmienną jest.
Biżuteria Mokobelle pięknie wygląda na zdjęciach dlatego często pokazuje ją w zestawach czy na zdjeciach z kosmetykami.
Jesteście ciekawi jak ja zestawiłam biżuterię Mokobelle i co znalazło się w mojej kolekcji?
Uwaga, dużo zdjęć :)


Pierwszy w mojej kolekcji jest naszyjnik z chwościkiem - możecie go kupić na stronie Mokobelle
ozłacany naszyjnik z chwostem i ametystem kosztuje 220zł
U mnie świetnie się sprawdził w luźniejszych stylizacjach, pasuje niemal do wszystkiego, a chwościk ładnie rozpromienia szyje. Do niego wystarcza jeansy lub szorty + zwykły T-shirt + ten naszyjnik i mamy ładny, letni look.
To idealny dodatek na lato.
Biżuteria Mokobelle - naszyjnik z chwościkiem
Biżuteria Mokobelle - naszyjnik z chwościkiem
Biżuteria Mokobelle - naszyjnik z chwościkiem
Biżuteria Mokobelle - naszyjnik z chwościkiem, Mokobelle, Guess, RayBan, Shiseido, MAC, Dior, Bobbi Brown

Naszyjnik jest z zestawu z granatami.
Naszyjnik można zamówić i ja właśnie tak zrobiłam. Widziałam go kiedyś na zdjęciu z launchingu nowej kolekcji i bardzo mi się spodobał. Do tego są kolczyki i bransoletka.

To zestaw stworzony dla mnie - idealnie pasujący w mój gust. Pierwsza trafiła do mnie bransoletka i od dnia, kiedy ją pierwszy raz założyłam aż do dziś jest codziennie ze mną. Taki z niej mój talizman szczęścia.
Połączenie złota + bordo jest eleganckie i mimo wszystko delikatnie wygląda na skórze.
pozłacany łańcuszek z granatem i rozetką tez jest na stronie pod linkiem
A kolczyki dostępne są tu

Mokobelle - pozłacany naszyjnik, kolczyki i bransoletka z granatami i rozetką
Mokobelle - pozłacany naszyjnik, kolczyki i bransoletka z granatami i rozetką
Mokobelle - pozłacany naszyjnik, kolczyki i bransoletka z granatami i rozetką

Mokobelle - pozłacany naszyjnik, kolczyki i bransoletka z granatami i rozetką

Mokobelle - pozłacany naszyjnik, kolczyki i bransoletka z granatami i rozetką. Mokobelle, Guess, ZARA, Sisley, MAC, Essie, Gossard

Ostatnią moją nowością jest naszyjnik robiony również na zamówienie.
A wiąże się z nim pewna historia, bo gdy po raz trzeci chyba weszłam do salonu Mokobelle, żeby obejrzeć zestaw z granatami zaraz po mnie weszła klientka, która podeszła do wystawy, założyła naszyjnik na swoją szyję na 5 sekund i kupiła go. U mnie to był ułamek sekundy, w której zobaczyła naszyjnik i wiedziałam, że jest to naszyjnik, który chciałabym mieć. Ale uświadomiłam to sobie głośno, gdy byłam już w domu.
Jako, że tego naszyjnika nie ma w stałej ofercie na stronie internetowej i można go zamówić w którymś ze sklepów stacjonarnych, trochę mi zajęło zanim sobie przypomniałam jaki on dokładnie był i potem wytłumaczyłam to dziewczynom z Mokobelle. I tu ukłon dla nich - wiedziały o co mi chodzi - naszyjnik to dokładnie to, co mi się wydawało, że widziałam.
Podobny, tyle że w szarościach znalazłam u nich na zdjęciu
Mokobelle - naszyjnik na zamówienie z piórkami. Mokobelle, świeca Lalique
Mokobelle - naszyjnik na zamówienie z piórkami
Mokobelle - naszyjnik na zamówienie z piórkami. Mokobelle, Sisley, Estee Lauder, Armani

Mokobelle - naszyjnik na zamówienie z piórkami. Mokobelle, Sisley, Estee Lauder, Mo 61, Bourjois

Mokobelle - naszyjnik na zamówienie z piórkami. Mokobelle, MAC, Dior, Estee Lauder, Sisley, Serge Lutens, COS, Massimo Dutti, Versace

Mokobelle - naszyjnik na zamówienie z piórkami. Mokobelle, Dior, MAC, Sisley, Serge Lutens, Estee Lauder, 
Ten naszyjnik ma w sobie to "coś", jest niespotykany, bo ilekroć go założę, ktoś mnie pyta gdzie go można kupić. I to "coś" sprawia, że można go łączyć w niezobowiązujące zestawy lub eleganckie połączenia, ale także zakładać go na ważne wydarzenia - jak choćby u mnie Gala Gentelmena Roku. Idealnie dopełnił moją wieczorną stylizację i właściwie nic poza prostą sukienką i szpilkami mi nie było potrzebne... 

Mokobelle - naszyjnik na zamówienie z piórkami

Mokobelle - naszyjnik na zamówienie z piórkami
I na koniec mały smaczek - Mokobelle pakuje swoją biżuterie w bardzo ładne, minimalistyczne pudełka, które zapobiegają niszczeniu naszej biżuterii :) Niby niewiele, a ja zwracam uwagę na takie detale.

Mokobelle, Estee Lauder, Kerastase


Ciekawa jestem czy Wy też lubicie biżuterie tej marki - mieliście/chcecie kupić. Czy Wam się ona podoba



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ja mam wielką ochotę na bransoletki z tej firmy (w kształcie perełek), Twoja biżuteria tez oryginalna, przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze przyznać, ze wcześniej ta biżuteria wcale mnie nie kusiła, nic a nic.... Twoje naszyjniki są cudowne! Z przyjemnością zerknę na stronę Mokobelle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuterię mają piękną! I świetne pomysły. Mam jedną bransoletkę łańcuszek ze sznureczkiem, teraz idzie do mnie naszyjnik :) jak już dojdzie, to się pochwalę :)
    No i pakują w te urocze pudełeczka, to fakt, też zwracam uwagę na drobiazgi :) Ale tych zwykłych kopert bąbelkowych, w które je pakują, nie mogę im wybaczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia i bizuteria jest naprawde piekna :)
    Pozdrowionka :********

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Kusi mnie kilka rzeczy od nich, mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie zrealizować chociaż jedną pozycję z tej listy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne drobiażdżki i bardzo fajnie je zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owszem ładne drobiazgi..ale naszyjnik z ametystem i chwostem nie wart swojej ceny..przesadzili

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia, biżuteria urocza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja troszeczkę inną biżuterię noszę, ale na pewno moja mama by lubiła takie delikatne łańcuszki jak pierwszy : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie mi się spodobały :-) Muszę zerknąć bliżej na te cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Cudny, ale Ty Kochana wyglądasz olśniewająco - sukienka boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Nom... Powala... Eau Sisley - mega FOTAaaaaa... AAAA Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Biżuteria niepowtarzalna! A Ty Kochana wyglądasz znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zdania, że taka biżuteria będzie podobać się każdej kobiecie. Zresztą jest możliwość również zrobienia swojej własnej i to nie jest żaden problem. Ja przede wszystkim kupuję półfabrykaty jubilerskie https://pl.silvexcraft.eu/15-srebrykaty-polfabrykaty-srebrne i jedyne co mnie ogranicza to moja wyobraźnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ta biżuteria. Jak chcecie jeszcze sobie zobaczyć ciekawe pierścionki srebrne z szlachetnymi kamieniami to podrzucam link do sklepu https://www.pranashop.pl/pol_m_Pierscionki-srebrne-305.html ja znalazłam tu kilka perełek. W super cenach do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tej sukience wyglądasz pięknie, a naszyjnik daje super efekt :). Po włoskie naszyjniki zapraszam na https://esclusiva.pl/dlugie-naszyjniki . Są również z modnym z przedłużeniem

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista