Moja pielęgnacja włosów produktami w sprayu

08:30

Szukając produktów w sprayu do filmiku o tej treści sama siebie zadziwiłam ile ja tych produktów u siebie mam. Wystarczyło tourne miedzy garderobą, łazienką i sypialnią, bym nazbierała szczęśliwą 13 sprayopodobnych płynów do włosów. A z pewnością byłoby ich więcej, gdyby nie to, że kilka zaginęło mi w akcji w czeluściach toreb z wszelakiej maści kremów, odżywek, toników i pudrów.





Moją pielęgnację i stylizację włosów za pomocą preparatów w sprayu podzieliłam na 4 grupy powiązane tematycznie. W filmiku opisuje je szczegółowo, więc zachęcam do jego obejrzenia:




Już po filmiku? Oto podsumowanie:
Pantene Błyskawicznie zwiększająca gęstość odżywka w sprayu, Klorane Odżywka bez spłukiwania na bazie wyciągu z cedratu, Klorane Odżywka bez spłukiwania na bazie włókien z lnu, Frotte/Rossmann Suchy szampon 

Dodające objętości włosom:
- Pantene - Błyskawicznie zwiększająca gęstość odżywka w sprayu
- Klorane - Odzywka bez spłukiwania na bazie wyciągu z cedratu - łatwe rozczesywanie i lekkość
- Klorane - Odżywka bez spłukiwania na bazie włókien lnu - objętość i grubość
- Frottee - Suchy szampon dostępny w Rossmannie

KMS California Free Shape Quick Blow Dry, Organix Brazilian Keratin Therapy Ochronny spray do włosów

Zabezpieczające przed wysoką temperaturą:
- KMS - California Free Shape Quick Blow Dry
- Organix - Brazilian Keratin Therapy Ochronny spray do włosów

Klorane Nabłyszczający spray na bazie wosku z magnolii, Maroccanoil Nabłyszczacz, Biosilk Finish shine on, Aussie Miracle Recharge Odżywcza mgiełka z olejkiem jojoba, Satinique Balsam wygładzający

Nabłyszczające i ujarzmiające włosy:
- Klorane - Nabłyszczający spray na bazie wosku z magnolii
- Moroccanoil - Nabłyszczacz
- Biosilk - Finish Shine On
- Aussie - Miracle Recharge Odżywcza mgiełka z olejkiem jojoba
- Satinique - Balsam wygładzający

Got2b Beach Girl, Bumble and Bumble Surf Spray

Nadające strukturę włosom i tzw. "surfer look"
- Got2b - Beach girl
- Bumble and Bumble - Surf Spray




You Might Also Like

17 komentarze

  1. Lubię odżywki typu psik, psik - innych produktów nie używam :) Kusi mnie okrutnie to B&B :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, a dla mnie to jakby ostatni etap pielęgnacji po masce i odżywce (chyba, że o nich zapomnę :P) B&B jest super :)

      Usuń
  2. Widziałam wczoraj film :) Ogrooomna kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo tego a i tak nic z tego nie używałam:P

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie posiadam ani jednego produkty w sprayu do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wychodzi na to ,że ja podnoszę znacząco statystyki użytkowników takich specyfików do włosów ;)

      Usuń
  5. Wiekszość widzę po raz pierwszy na oczy :O

    OdpowiedzUsuń
  6. ło mamo, strasznie dużoooo:D
    bardzo lubię odżywki w sprayu bez spłukiwania...

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś jak na razie tak jak ja wyjątkiem, które stosują te kosmetyki :P

      Usuń
  7. Ojezuuuu to ja zakupoholiczka najwieksza mam aż dwie gdzie jedna sie kończy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no to ładnie, czyli wychodzi ,że to ja jestem maniaczką odżywek w sprayu ;)

      Usuń
  8. Wzbudziłaś we mnie potrzebę posiadania czegoś nowego :) U mnie w tym zakresie bardzo ubogo...

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko! ale masz wielką kolekcję!!!jestem pod wrażeniem
    moje włosy ostatnio raczej wolą mniej niż więcej dlatego ograniczam się do szamponu i odżywki/maski
    ale wypróbowałabym coś na dodanie im objętości, ale przede wszystkim utrzymanie świeżości na dłużej

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista