My NY- nowy zapach przygotowany przez DKNY - premiera

08:00


Jest nowość w szeregach Donny Karan - zapach słodki, ponętny, kobiecy ale z zadziorem.
Pamiętam moją pierwsza wizytę w Nowym Jorku. To miasto na zawsze zostanie mi w pamięci jako miejsce pełne zabieganych ludzi, pięknych i eleganckich kobiet. Miasto wielokulturowe, w którym marzenia każdego może się ziścić. To miejsce, które tętni życiem 24/dobę. To mekka dla lubiących zakupy i modę. I zdecydowanie ten nowy zapach idealnie z moimi wspomnieniami korespondują.
#MYNY #DKNY

fot. Marta Dębska



Nie bez kozery na wizualach nowego zapachu pojawia się serce, do którego twórca nawiązuje nawet w opakowaniu czy w kolorze samego zapachu. Nuty są łatwy do pokochania. Czuć w nich delikatną lekkość, malin, jaśminu i frezji przez którą przebijają mocniejsze wonie różowego pieprzu.
Zapach chwyta za serce. Słodki, ale zdecydowany. Pokazujący nasz charakter. Podobnie jak twarz zapachu - Rita Ora, która bezpretensjonalnie i z pełnym seksapilu wdziękiem przekonuje nas, byśmy ten nowe perfumy kupili.



Sam MYNY  inspirowany jest magią Nowego Jorku i dedykowany pokoleniu Millenialls. Twarz zapachu - Rita Ora - stanowi symbol tego pokolenia - wyzwolonego, pełnego wolności, wiedzącego czego chce.  
moja pierwsza wizyta w Nowym Jorku, oj, kiedy to było, dobre.... chyba lepiej nie pisać ile lat temu ;)
Nowy Jork to miasto pełne wyzwań i możliwości. Ogromne skupisko ludzi z ambicjami. Indywidualistów. Ludzi pewnych siebie. Ja się w nim czułam jak ryba w wodzie. 

fot. Marta Dębska i piękny flakon perfum w moich dłoniach :)
Zapach: NOWOCZESNA, MIEJSKA DUSZA

Wąchając po raz pierwszy zapach miałam ochotę się uśmiechnąć. Z pewnością to też zasługa uroczych i kochanych dziewczyn opiekujących się tą marką w Polsce, ale miał na to wpływ także i skład. Zapach przenosi mnie w krainę szczęścia, sprawia, że mam ochotę się śmiać.
Nuta głowy: seksowna woń maliny i galbanum przyprawiona szczypta˛ różowego pieprzu
Nuta serca: zmysłowość egipskiego jaśminu otulona aromatem frezji i korzenia irysa
Nuta bazy: mistycyzm serca paczuli (LMR), absolutu waniliowego i piżma, wzbogacony
elektryzująca˛ ambrą.
Zapach prezentuje się pięknie zarówno na półce, na dłoni jak i na ciele.

Opakowanie: SERCE MIASTA

Projektanci DKNY po raz kolejny udowodnili, że są pomysłowi. Tak jak butelka Be Delicious stała się już kultową i w pełni rozpoznawalną, tak i MYNY według mnie zapadnie w pamięci wielu osób. I znów jak wieczne jabłko będzie nam się kojarzyć z NY, jak choćby za sprawą metalicznej nakrętki, która mi przypomina wieżowce i ich dachy pokrywające całe miasto. Przezroczysty flakonik w kształcie serca, eksponujący perfumy w odcieniu różu, zdobi srebrzyście metaliczna nakrętka.

Osobowość: RITA ORA - piosenkarka, kompozytorka, aktorka
Szalenie utalentowana, niezwykle oryginalna. A jakby tego było mało - piękna i seksowna.
Urodzona w Kosowie, wychowana w Wielkiej Brytanii i do szaleństwa zakochana w Nowym Jorku
Rita Ora wnosi nowoczesny indywidualizm we wszystkie aspekty swojego życia – począwszy od
twórczości, a skończywszy na eklektycznym stylu. Podobnie jak Nowy Jork jest wyjątkowa pod
absolutnie każdym względem.

Spotkanie przebiegło w iście nowojorskim stylu. Była nawet urocza Rita Ora w polskiej odsłonie...
fot. Marta Dębska
a nawet dwie Rity Ory w Polskiej odsłonie - obie sprawiły, że świetnie się bawiłyśmy w naszym blogerskim gronie :)
Cudowna polska Rita Ora - Ela pokochała ten zapach tak jak my :) 

fot. Marta Dębska
 Perfumy będą dostępne w 3 pojemnościach i sugerowanych cenach detalicznych:
- 30ml - 159zł
- 50ml - 265zł
- 100 ml - 369zł

Już od sierpnia zapach dostępny będzie w perfumeriach SEPHORA, a od września także i w Douglasie.

fot. Marta Dębska
Babeczki malinowe korespondowały z zapachem i jego słodyczą :)

DKNY #MYNY

#MYNY od #DKNY - czerwień, miłość, namiętność i różowy pieprz :)

MYNY od DKNY cudnie zapakowany - akurat i się przyda taka kosmetyczka do torby :)
P.S. Ja właśnie testuje zapach w upały. Sprawdza się bardzo dobrze :) I choć na początku myślałam, że będzie zbyt słodki dla mnie, to jednak polubiliśmy się, bo ma wyważone nuty - słodkie aromaty wanilii, jaśminu i frezji współgrają z mocniejszym piżmem, paczulą i pieprzem :)

Jesteście ciekawi tego zapachu?

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ooooo ja bym go z wielka przyjemnością przytulia, czas sie przymilić tacie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię DKNY będę musiała powąchać jak tylko się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest całkiem inny niż Be Delicious, ale równie intrygujący co on :)

      Usuń
  3. Wczoraj go wachalam i bardzo mi się spodobał :) aż byłam zdziwiona i wzięłam kilka próbek dla pewności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze najlepiej na swoim ciele właśnie sprawdzić. Jest w nim coś, że przyciąga nos i ma się ochotę go wąchać :)

      Usuń
  4. Byłaś w NY?Ale super,aż Ci zazdroszczę.Od lat marzę żeby tam pojechać ale chyba nie jest to takie proste :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam już nawet 2 razy. Studiując w Chicago wybrałam się do NY na zwiedzanie, a w zeszłym roku tylko na 2 dni wracając z wakacji w listopadzie. NY jest wyjątkowy i pelen przeciwieństw, ale ja sie tam czuje jak w domu. Do NY zdarzają się bardzo tanie bilety nawet za ok 700zł w obie strony - tak, to nie pomyłka! Trzeba tylko pamietać o opłacie za złożenie wniosku o wizę za ok 500zł.

      Usuń
  5. Fajny wypad Bardzo lubię perfumy tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam powąchać tej nowości samej i się przekonać jak bardzo nam się podoba :)

      Usuń
  6. Buteleczkę ma śliczną, jak będę miała okazję to powącham go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, będę musiała go koniecznie obwąchać bo uwielbiam zapachy DKNY. Zmartwiło mnie tylko, że to zapach z kategorii słodkich bo niestety z tymi rzadko się zdarza żebyśmy się polubili :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest słodki tylko z pozoru. A potem jest "to coś" co mnie się spodobało. Ja też akurat słodkich nie lubię, więc nie masz się o co martwic - idź, powąchaj, najlepiej spryskaj skórę i rozkoszuj się tym jak przechodzi przez kolejne stadia :)

      Usuń
  8. Ale wspaniała fotorelacja, zapach wydaje się być idealny dla mnie, lubię wszystkie nuty w nim zamknięte, a sam flakon kusi niesamowicie - cudowny design :)
    Nieźle się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było przemiło, ale to duża zasługa dziewczyn :) Kochana, polecam przejść się do perfumerii i powąchać. Mam nadzieje, że się Tobie spodoba tak jak mi :)

      Usuń
  9. polecam perfumy my ny w super cenie http://allegro.pl/show_item.php?item=5125513498

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista