Słodycz i seksapil - cukiereczek od Gossard w akcji

19:30

Gossard Lace Fuchsia, YSL Bonbon, Smashbox - Długotrwały lakier do ust
Pokazywałam Wam już zdjęcia pewnej bielizny, gdy tylko do mnie dotarła - uśmiech do ósemek przez kilka godzin u mnie gościł.
Słodki, kobiecy. Seksowny i lekko wyzywający, ale nie pruderyjny. Cudo.
Co ja Wam będę zresztą pisać- wiecie, że jestem miłośniczką pięknej koronkowej bielizny, ładnej biżuterii, zielonej herbaty i świec. I otrzymywanie lub kupowania ich zawsze sprawia mi niesamowitą do opisania radość. A z bielizną jest tak, że zakładasz ją i czujesz się jak milion $ - przynajmniej w tej dobrej.
Widząc od kogo jest przesyłka uściskałam kuriera (chyba się lekko zdziwił...) i od razu rozpakowałam pudełko, bo nie mogłam wytrzymać dłużej żeby sprawdzić, czy na mnie pasuje... I pasuje :)


Gossard Lace Fuchsia, YSL Bonbon, Smashbox - Długotrwały lakier do ust

Od pierwszego wejrzenia wiedziałam, że brakuje mi takiego cukierkowego zestawu i to właśnie TEN będzie tym moim wymarzonym.

Może i nie powinnam pisać (bo to przecież nie wypada się przechwalać, lepiej być skromnym itp), ale ten komplet sprawia, że czuje się pięknie i kobieco. Idealnie podnosi biust i sprawia, ze wygląda jak dwie dorodne wisienki. Misterna koronka podkreśla nasze krągłości i ładnie opada na skórze.
Bielizna nie wcina się w skórę, a koronka jest lekko rozciągliwa, dzięki czemu nie uciska naszego ciała.

Bielizna Gossard Lace to pierwsza bielizna tej marki, jaką mam.
Już kilka razy przeżyłam rozczarowanie, gdy coś, co wydawało mi się piękne na zdjęciu, w dotyku nie warte było mojej uwagi albo nie spełniało moich oczekiwań. W tym wypadku było inaczej.

Po pierwsze - pierwsze wrażenie i komfort
Gossard Lace Fuchsia, YSL Bonbon
Cała linia Lace jest chyba dość popularna i musi być rewelacyjna, bo po wstawieniu zdjęcia na moim Fanpageu odezwały się dziewczyny, które mają po kilka kolorów tej linii. O czym to może świadczyć? Że Gossard Lace jest ultrakobieca i wygodna. Sama miałam ochotę w nią wskoczyć gdy tylko do mnie dotarła (co de facto zrobiłam), ale gdybym mogła, to chodziłabym w niej codziennie.

Po drugie - detale i jakość

Bielizna Gossard i jej misterna koronka oraz logo. Istny majstersztyk i kunszt detali.
Gossard - majtki Lace, Smashbox - Długotrwały lakier do ust

Trzymając w rękach fuksjowy biustonosz miałam wrażenie jakby każda nitka, każdy szef czy koronka była z góry zaplanowana. Kokardka, piękny znaczek G (od Gossard), dobre zapięcie - to daje poczucie, że kupiliśmy produkt wysokiej jakości. Eleganckie kobiety właśnie na te szczegóły zwracają największą uwagę.

Gossard Lace Fuchsia


Po trzecie - kobiecość - bo we mnie jest seks ;)

Znacie słowa piosenki Kaliny Jędrusik - "Bo we mnie jest sex, gorący jak samum, bo we mnie jest seks, któż oprzeć się ma mu"? Mając na sobie ten komplet tak się właśnie czułam i mam wrażenie, że takie odczucia ma wiele jego właścicielek...

Gossard Lace Fuchsia, YSL Bonbon
Jak tylko do mnie dotarł od razu musiałam go przymierzyć :)

Po czwarte - uniwersalność
Ten zestaw pasuje chyba każdej kobiecie i do każdej stylizacji. Jest odpowiedni i do biura pod żakiet czy koszulę jak i na randkę. Ładnie uwydatnia biust, dlatego nadaję się zarówno do tych małych i średnich miseczek
A co najważniejsze - jest dostępny w wielu kolorach. Oprócz fuksji mamy biel (!!!), cielisty, granat(!!!), czerń, czerwień, koralowy/brzoskwiniowy i różowy.



You Might Also Like

27 komentarze

  1. Koronka piękna, kolorek równiez, całość bardzo zmysłowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten komplecik. Masz rację taka bielizna rozbudza zmysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie, porządanei kobieta rozbudza bardziej przez swoje ubranie i bieliznę niż przez nagość :)

      Usuń
  3. Prześliczna, choć absolutnie nie dla mnie. Na pewno ślicznie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja też kiedyś mówiłam nie dla różu czy fuksji, ale zmieniłam zdanie jak ją przymierzyłam :)

      Usuń
  4. Bardzo w moim stylu - uwielbiam taką bieliznę ;) Perfumy też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiło się nie tylko słodko, ale seksownie ;) Bielizna ładna, ale najpewniej z tego zestawu sięgnęłabym po niepozorną, ale świetną maskę Sisley :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, maseczka jest świetna, w ogóle ostatnio Sisley jest u mnie nr 1 wśród kosmetyków do pielęgnacji - z Emulsion Ecologique - to moje małe cudo :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. och, to kolejna rzecz, która nas łączy - która to już... :)))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Żanetka, baaaardzo :) Wygląda się w niej jak cukierek albo prezent :)

      Usuń
  8. Ładniutki ten róż :) mnie się podoba. A co do bielizny, nosicie czasami takie osłonki na brodawki https://julimex.pl/pl/p/Silikonowe-oslonki-na-brodawki-ALL-UP-PS-09/1638 ? Zastanawiam się czy warto inwestować, mam kilka sukienek bez pleców i nie bardzo jest co do takiej założyć.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista