Weekendowy make-up i mała buldożkowa księżniczka

16:00

Weekend był piękny, więc miało się ochotę założyć coś w wyrazistych kolorach. A skoro ubrania były w mocnych kolorach, to makijaż miał być nieco stonowany.
Zresztą komu by się chciało bawić w wielkie cieniowania i siedzieć przed lustrem, kiedy za oknem świeci piękne słońce ;)
Na końcu posta mój luźny look z modnymi od dwóch sezonów spodniami z dziurami :)



Śpiaca Zuzia - buldożek francuski a na ręku bransoletki Mokobelle i Roboty Ręczne

Chcecie wiedzieć jak wykonać subtelny makijaż na weekend?




Najważniejszym punktem makijażu są wyraziste usta w kolorze bluzki.
Krem na twarz to podstawa. Na pojedyncze zmiany nałożyłam korektor (na zmiany trądzikowe Under Twenty Aktywny korektor punktowy, a na drobne przebarwienia korektor od Bobbi Brown), następnie lekki podkład Lancome Teint Miracle połączony z Dr Irena Eris Matt Precio Matująco kryjący i korektor pod oczy YSL Touch Eclat. Całość oprószyłam sypkim pudrem MAC Prep+Prime CC w kolorze różowym, a w strefie T niezawodnym sypkim pudrem Vichy Dermablend Fixateur Powder. Kości policzkowe musnęłam różem MAC Mineralize Skinfinish.








Oczy pomalowałam neutralnym cieniem z paletki Smashboxa, zewnętrzne kąciki przy linii rzęs pociągnęłam mocnym, ciemnym śliwkowym cieniem Estee Lauder Pure Color nr 9 i mocnym czarnym MAC, a wewnętrzne zagłębienia bliżej nosa rozświetliłam jasnym, połyskującym różowym cieniem Isa Dora Eye Shadow Trio nr 85. Wytuszowałam rzęsy tuszem Astor Lovely Doll Big&Beautiful. Na koniec użyłam rozświetlającego pudru tuż przy linii włosów na czole i na linii żuchwy, by optycznie wydłużyć szyje i podkreśliłam brwi zestawem Catrice Eyshadow Set. Na usta nałożyłam mocny tint od Sephory, które dobrze się wchłania i nie podkreśla suchych skórek. Do tego dodałam uśmiech i mogłam już wyjść na spacer :)


Do makijażu zostały użyte:
Podkład Lancome Tint Miracle nr 03
Dr Irena Eris Matt Precio kol. 201
Korektor pod oczy YSL - Touch Eclate nr 2
Korektor Under Twenty Aktywny korektor punktowy
Puder sypki Vichy Dermablend Seting Powder
Puder MAC Prep+Prime CC kolor różowy
Cienie Estee Lauder Pure Color nr 9 Amethyst Spark
cienie IsaDora 85 Purple Vain
zestaw do brwi Catrice Eyebrow Set
Tint Sephora Rouge Infusionnr 05 Fuchsia
cd oraz:
korektor Bobbi Brown
Zestaw cieni Smashbox Photo Op frost-frombois-aubergine
Tusz Astor Lovely Doll Big&Beautiful



Sephora Rouge Infusion, Vichy Dermablend Setting powder oraz MAC Prep+Prime CC

Estee Lauder cienie Pure Color nr 09 i IsaDora nr 85 Purple Vain


korektor Bobbi Brown
Zestaw cieni Smashbox Photo Op frost-frombois-aubergine
Tusz Astor Lovely Doll Big&Beautiful
Zobaczcie, do kogo się wybrałam w sobotę - do małej Zuzi - jest bezwzględnie przeurocza i zadziorna, ale kiedy śpi, jest jak mały aniołek... :)













You Might Also Like

24 komentarze

  1. Wybacz mi, ale tutaj psinka skradła moje serce. Urocza jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż,naturalny i delikatny :) Super a piesek milusi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż :) a cera niezwykle promienista :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa rozświetlacza MAC Mineralize Skinfinish - już kilka osób na niego namówiłam i Ciebie również zachęcam do maźnięcia na skórze jak będziesz w okolicach ich sklepu :) Zobaczysz co robi ze skórą <3

      Usuń
  4. Makijaż bardzo mi się podoba. Właśnie takie delikatne podkreślenie najpiękniej wygląda na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam makijaż, jaka psina słodka <3
    No dobra, makijaż też ładny, ale nie przebija tego kochanego, słodkiego pyszczka <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż nigdy ma nic nie przebijać :) Lepiej, żeby być umalowanym a nie przemalowanym. No i z psiakiem nic i nikt nie wygra, bo nie da się wokół niej przejść obojętnie - zmiękcza serca nawet prawdziwych maczo ;)

      Usuń
  6. o mamo jaka Ty jesteś ładna! I piesek taki słodki<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny make up ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetlista cera :) nie chcesz na kolana mojego kota? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę, jak mnie nie zje ;) Przecież wiesz Martuś, że uwielbiam wszystkie sierściuchy :)

      Usuń
  9. ale jestes piękna i rozświetlona Ewela no i te oczy - so hypnotajzyn... <3 biorę Ciebie i buldożka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny delikatny makijaż :) A piesiu słodziutki :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie, naturalnie ;) Jak Ci się sprawuje ten korektor z Under Twenty, bo właśnie się nad nim zastanawiam? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, korektor bardzo dobrze się sprawuje. Ja używam głownie tej zielonej części - bardzo dobrze kryje zaczerwienienia i krostki, nie zapycha, jest rzadszy niż korektory w sztyfcie czy z kremie. Zielona warstwa neutralizuje zaczerwienienie i nakładam na nią już tylko korektor w kolorze skóry. Polecam - nie jest drogi, jest wydajny i u mnie się sprawdza :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista