Wesołych Świąt! ;)

13:57

Kochani,

na poważnie i z uśmiechem życzę Wam spokoju, wytchnienia, czasu spędzonego z Waszymi najbliższymi, a na dodatek wiosny w sercu i szybkiej przemiany materii po świętach ;)

Wasz królik z Pracowni Porannych Przyjemności ;)




P.S. Wczoraj przypadkiem znalazłam strój króliczka i pomyślałam, że to znak i odpowiedni moment, by choć jego część założyć... A że miałam tylko 2 min na zrobienie zdjęcia przed wyjazdem do domu, to body i kitka tym razem się nie przydały... ale ale.... może za rok pokażę się w pełnym stroju ;)))

Uśmiechu, dystansu do życia i luzu oraz odpoczynku, czasu dla siebie nawzajem i chwili wytchnienia życzę sobie i Wam :)
Ściskam ciepłoooo :*

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Haha jaki słodki zajączek! :*
    Dziękuje za życzenia i wzajemnie pogodnych i rodzinnych świat :) pogody ducha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha bardzo ładny zajączek hihi i wzajemnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych Świąt pełnych uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Króliczku ;)
    Pewnie gdyby było zdjęcie w całej okazałości "króliczej";) zwaliłyby się tu tłumy panów :p
    WESOŁYCH ŚWIĄT i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewela nie wiem czy jesteś lepszym Króliczkiem Playboya czy też Wielkanocnym ale Tobie też składam najlepsze życzenia. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem i jednym i drugim :P Dzięki Aguś, uściski świąteczne :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista