Tajemnicza wielka paczka od Sephory

21:50


Po spotkaniu w Sephorze - dniu otwartym dla dziennikarzy i dziennikarek, które odbyło się 31.03.2014r każdy z gości otrzymał tajemniczą paczkę pełną różnych pięknych produktów, które już niebawem trafią do perfumerii Sephora.
Na samym spotkaniu najlepsze jest to, że można porozmawiać z osobami zajmującymi się na co dzień marketingiem i PRem poszczególnych marek, makijażystami, wizażystami i dowiedzieć się nie tylko o tym, czym dana marka zachwyci nas kosmetycznie w najbliższym sezonie, ale również jak dbać o skórę, jaki kosmetyk dobrać do cery etc. Do tego to, co podoba mi się najbardziej - luźna atmosfera, przyjazne przyjęcie każdej osoby przez Sergiusza, ach, inne firmy mogłyby się od niego uczyć tej sztuki bycia gospodarzem, ale traktowania gości po królewsku. 
Paczka była bardzo ciężka, całą drogę do pracy kusiło mnie, by do niej zajrzeć, ale otworzyłam ją dopiero po dotarciu na stały ląd... 
Z pewnością coś z niej znajdzie się w konkursie dla Was.

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 

Napiszcie co byście najbardziej chcieli, żeby się znalazło w kolejnym konkursie na blogu z tej paczki?
Konkurs ruszy już pod koniec tygodnia, bądźcie czujni i piszcie co mam do niego dołożyć :]



Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 - Tous, Bare Minerals, Smashbox, Sampar, Desigual, Sephora Benefit, StriVectin, Bumble&Bumble, Pat&Rub, Nail inc, Formila X, Givenchy, Rexaline, Integrine, Vita Liberata

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Nail Inc, Sephora, Tous i nowa marka Formula X

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Aqua de Rio

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Color My Life paleta cieni

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Color My Life paleta cieni

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 olejek do skórek - bardzo jestem ciekawa jak działa :)

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 naklejki na paznokcie
Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Sephora, Nail inc., Formula X

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 
Nowości Sephora na wiosna-lato 2014Benefit - Dream Screen, Lolli Tint i Bogger than BB Big Easy

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Vita Liberata, Rexaline, Eisenberg

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Vita Liberata 

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Vita liberatai


Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Smashbox

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Sampar Crazy Cream tan, Integrine - krem do opalania także dla osób z cerą tłustą 

Nowości Sephora na wiosna-lato 2014 Tous Man Intense








You Might Also Like

30 komentarze

  1. Świetne kosmetyki! Chyba nie jedna dziewczyna patrząc na te cudeńka kipi z zazdrości ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się z chęcią podzielę - tylko piszcie co byście chciały w pace konkursowej najbardziej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak, choć paczki były różne, każda podobnej wielkości :)

      Usuń
  3. super paczka, to na pewno było bardzo miłe spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było bardzo sympatycznie - wiele uśmiechniętych twarzy, pomocne osoby no i przeuroczy gospodarz :)

      Usuń
  4. wiem ze nie wolno, ale....zazdroszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bare Mineral i wszystkie lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę kilka perełek :) benefit teraz szaleje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ Was rozpieszczają :) sama bym przygarnęła chętnie Eisenberga, Benefitki, smashbox czy pastelowe lakiery :) ale to te nakrapiane naklejki na paznokcie mnie zauroczyły :) będę wypatrywać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja czekam na recenzje, bo dużo ciekawych kosmetyków tu widzę ;) Zwłaszcza kolorówka mnie interesuje, więc testuj i zdawaj relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem strasznie ciekawa jak sprawuje się bronzer sol de rio - wygląda na piękny, delikatny mat. Czy może konkurować z hoola benefitu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie rozpakowałam ,na spotkaniu go macałam i to fajny mat, z lekką poświatą. Zapowiada się ciekawie :)

      Usuń
  10. Jejciu jaka paka ! :O
    Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie ile to ważyło i jak to trzeba było donieść do domu ;) A poważnie - faktycznie zacna paczucha :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie sama paczka jest wielka i zazdroszczę jej bardzo. Sama bardzo chętnie zamawiam wiele rzeczy przez internet i tylko czekam, aż do mnie przyniesie je kurier. Warto zapoznać się z https://www.sendit.pl/blog/dostales-uszkodzona-przesylke-sprawdz-co-mozesz-zrobic-w-tej-sytuacji aby wiedzieć co zrobić jak nasza paczka przyjdzie uszkodzona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista