Szybkie muffinki... ze Snickersem i masłem orzechowym, posypane migdałami

10:00

Przepis na muffinki już w Pracowni się pojawiał. Ale ze Snickersem i masłem orzechowym jeszcze takich nie było.
Żeby moje wyrzuty sumienia były nieco mniejsze przy  przyrządzaniu muffinek z - bądź co bądź kalorycznym wnętrzem - zamiast zwykłej mąki dodałam część mąki żytniej :)



Przepis na szybkie muffinki ze Snickersem i masłem orzechowym



Poniższe składniki wystarczą na przygotowanie ok 12 muffinów w średnich papilotkach:
Składniki:
Składniki suche:
300g mąki (150g  zwykłej oraz 150g  żytniej)
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki sody

Składniki mokre + cukier:
300ml śmietany/jogurtu naturalnego/maślanki
2 jajka
1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
1 łyżeczka aromatu śmietankowego

0,5 szklanki oleju (lub stopionego masła)
0,5 szklanki cukru (lub cukru brązowego)

+1 Snickers lub 3 łyżki masła orzechowego 
+garść  płatków migdałowych

Muffiny na słodko ze Snickersem i masłem orzechowym


Przygotowanie:
Nastawiamy piekarnik na 130stopni.
Mieszamy ze sobą składniki suche, w drugiej misce mieszamy składniki mokre + cukier. Mieszamy ze sobą składniki z obu misek.
Do wszystkich 12 papilotek nakładamy masę na 1/3 wysokości papilotek, wkładamy do nich po 0,5 łyżeczki masła orzechowego lub kawałki pokrojonego Snickersa. Zakrywamy to masą do wysokości ok 3/4 lub delikatnie więcej. Wstawiamy do piekarnika na 15 min w temperaturze 130 stopni, po 15 minutach zwiększamy temperaturę do 180 stopni i pieczemy ok 30 min.
Po wyjęciu na ciepłe muffinki układamy kilka płatków migdałowych.

Muffiny z masłem orzechowym i Snickersem

You Might Also Like

6 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista