Moroccanoil nareszcie w Polsce - recenzja maski, kuracji Moroccanoil i nawilżającego kremu do stylizacji

10:30

Znany na świecie i rozsławiony przez gwiazdy Hollywood Moroccan Oil dotarł już do Polski. Możecie znaleźć produkty tej marki w profesjonalnych salonach fryzjerskich i cieszyć się właściwościami olejku arganowego także na swoich włosach.
Ostatnio odwiedziła mnie koleżanka ze studiów, która na stałe mieszka w Portugalii i ona od dawna stosuje kosmetyki Moroccanoil i jest z nich zachwycona.


Moroccanoil


Słyszeliście o tej marce?


Skoro w Portugalii dawno już o nim słyszeli, gwiazdy Hollywood go zachwalają i umieszczają na liście must have kosmetyków do włosów w swojej łazience, to coś w tym musi być. Gdy dowiedziałam się że marka ta dostępna jest w Polsce i ma oficjalnego dystrybutora (czyli można kupić jego oryginalne produkty a nie, nie wiadomo co na allegro - polecam artykuł sprzed 2 tyg. z Wysokich Obcasów - Leją siki w kosmetyki a propos allegrowych tanich jak barszcz kosmetykach).
Oczywiście ja sama chciałam je również wypróbować :) To gdzie możecie je kupić znajdziecie na stronie dystrybutora - JBS Optima
Maska do włosów Moroccanoil



Na pierwszy ogień poszła maska do włosów...

Intensywnie nawilżająca maseczka Moroccanoil
Dla włosów, które potrzebują intensywnego odżywienia. Ten 5-minutowy zabieg odżywczy o kremowej konsystencji, bogaty w składniki aktywne, głęboko nawilża i nawadnia włosy. Odżywia, przywraca elastyczność i zwiększa podatność na układanie. Formuła bogata w przeciwutleniacze pochodzące z olejku arganowego oraz składniki odżywcze, które niezwykle szybko rewitalizują i odżywiają włosy. Cena: 122zł/150ml

Maska do włosów Moroccanoil

Ja: Z maski jestem wyjątkowo bardzo zadowolona. Nigdy nie mam cierpliwości i czasu, by trzymać cokolwiek na głowie dłużej niż 2 minuty. Ta maska nawet po tych 2 minutach sprawia, że włosy są miękkie, cięższe (ale nie obciążone) - tak jakby nagle zyskały witalność  i nie puszą się jak siano. Lubię też ich zapach po masce.  Produkt super, wart wypróbowania.
Cena dosyć wysoka, ale jest jej wart. Do tego maska jest bardzo wydajna.
maska Moroccanoil


Kuracja Moroccanoil posiada unikalne właściwości naprawcze i ożywiające, dla włosów zniszczonych środkami chemicznymi zawartymi w szamponach, procesami koloryzacji, trwałą ondulacją a także czynnikami atmosferycznymi. Ta oryginalna formuła, która zapoczątkowała nową kategorię produktów do pielęgnacji włosów (kosmetyki na bazie olejków), dostępna jest również w wersji LIGHT.
Oba te produkty nie zawierają alkoholu, co sprawia, że są natychmiast wchłaniane zarówno przez mokre, jak i suche włosy. Wysokie stężenie bogatego w przeciwutleniacze olejku arganowego, zawartość witamin oraz protein nadają blask, odżywiają i długotrwale wzmacniają włosy. Cena: 172zł/100ml lub 62zł/25ml

Ja: Mam mniejszą pojemność Kuracji - 25ml, niby mało, a jednak trochę tego jest. Wychodzę z założenia, że jak się już coś stosuje, to najlepiej będzie działać jakaś seria produktów, które z założenia mają się uzupełniać. Dlatego też postanowiłam, że sama maska nie da takich efektów jak powinna.
Koleżanka mówiła mi, że ten produkt nie sprawia, że włosy są posklejane jak np. po jedwabiu w płynie, gdzie przy dużej ilości włosy są baaardzo obciążone, świecą się i sa ciężkie. Tu faktycznie ten preparat się całkowicie wchłania we włosy.
I znów zawartość olejku arganowego nawilża włosy i odżywia. Można nakładać go na suche lub mokre kosmyki - ja najczęściej nakładam na jeszcze wilgotne i rozczesuje.
Moroccanoil


Nawilżający krem do stylizacji włosów Moroccanoil
Idealny krem przy suszeniu włosów suszarką, który łączy w sobie wyjątkowe właściwości składników odżywczych (tj. przeciwutleniacze, olejek arganowy) oraz delikatne utrwalenie. W rezultacie otrzymujemy produkt niezwykle skuteczny w tworzeniu gładkich stylizacji do wszystkich rodzajów włosów. Cena: 122zł/300ml

Ja: Opisuje ten preparat z jednego powodu - od dosyć niedawna podoba mi się efekt włosów serferki ;)
Używam specjalnej soli morskiej z Got2B, która ten efekt daje, albo też tego kremu. Włosy dzięki niemu sa łatwiejsze do ułożenia i można je sobie "wygnieść" ;) A do tego dobrze nawilża.


Moroccanoil - Krem do stylizacji, odżywka i szampon
w serii Moroccanoil znajduje się także:
szampon
nawilżająco-odbudowująca odżywka
nabłyszczacz do włosów
spray do włosów (go nie mam i nie używałam, ale może kiedyś go dokupię jeśli zacznę używać sprayów utrwalających)

Polecam Wam całą tą serię.
Ja ulegam namowom znajomych odnośnie polecanych kosmetyków. W tym wypadku to był strzał w 10tkę! W związku z tym, że mam jeszcze do zużycia odżywki innych firm, to te produkty używam naprzemiennie z innymi maskami i odżywkami i uwierzcie mi, czuję różnicę, gdy stosuje maskę czy kuracje w stosunku do tego gdy zastosuje takie popularne odżywki lub odżywki L'Biotica.

Do marek odżywek, które bardzo lubię należą jeszcze REF oraz KMS California i Kerastase (szczególnie ich Cement).


P.S. Mam wrażenie, że mam już za dużo kosmetyków do włosów, a i tak chce kupować kolejne - czy to się jakoś leczy? ;)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. O marce oczywiście słyszałam :D
    Marzy mi się taka maska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie słyszałam o tych produktach,
    ale bardzo mnie zaciekawiły...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe kosmetyki choć cena wysoka;);(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tylko czytałam na blogach o tej marce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ta maskę! osobiście miałam bardzo zniszczone włosy po przejściu z czarnego koloru na blond oczywiście robiłam to zwykłymi farbami sklepowymi:(
    włosy strasznie się zniszczyły były strasznie suche,połamane bez witalności i blasku.....stosuje ja od 2 tyg i efekty są rewelacyjne włosy odżyły są miękkie w dotyku,nabrały blasku a przede wszystkim bardzo łatwo je się układa:)cena fakt wysoka ale warto zainwestować tym bardziej jak włosy są zniszczone.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista