Jesienna kolekcja Essie na moich paznokciach

11:00

Od dziś mamy jesień. A w związku z tym zmieniam swoje upodobania w kolorystyce ubrań, bielizny  i paznokci :)
Essie wprowadził ciemniejsze kolory, idealne na jesień. Zobaczcie jak wyglądają niektóre z nich na moich paznokciach :]


Które podobają się Wam najbardziej?



Kolory z kolekcji jesiennej to:

- for the twill of it — jasny brąz z mieniącym się, srebrnym połyskiem,

- after school boy blazer — głęboki granat północy,

- twin sweater set — żywa, szkarłatna czerwień,

- cashmere bathrobe — prawdziwie flanelowa szarość,
- the lace is on — stonowana, opalizująca fuksja
- vested interest — chłodny, szarawy szmaragd

Oto jak wyglądają na moich pazurkach:

Essie - for the twill of it


Essie - for the twill of it


Essie od lewej - the lace is on, for the twill of it


Essie - the lace is on

Essie - the lace is on

Essie - the lace is on

Essie - the lace is on (fuksja) oraz after school boy blazer (granat)

Essie - the lace is on (fuksja) oraz after school boy blazer (granat)

Essie - the lace is on (fuksja) oraz after school boy blazer (granat)



You Might Also Like

15 komentarze

  1. z tą bielizną muszę sprawdzić ;) the lace is on mam a for the twill of it jest bardzo podobny do barry m 324 silvery lilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do bielizny ja jesienią i zimą zapominam o białej i ecru, a tych kolorków o których piszesz akurat nie znam :]

      Usuń
  2. Moim faworytem jest zdecydowanie szkarłatna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień jest piękna i toz granatem chyba najładniejsze kolory w tej kolekcji wg mnie :]

      Usuń
  3. wyglądają spoko:) Najbardziej wpadł mi w oko ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ładnie wygląda w połączeniu z czymś, bo sam jest bardzo błyszczący się :P

      Usuń
  4. definitywnie moje kolorki :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że jakoś żaden mnie nie zachwycił.Myślę, że tak się stało dlatego, ponieważ nie lubię błyszczących lakierów tylko matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory ładne :D Jednak wykończenie trochę nie w moim guście..

    OdpowiedzUsuń
  7. Głęboki granat to jest to! :) Jednak wolę wolę matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie takich metalicznych kolorów

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista