Jak rozgrzać się jesienią?

10:30

Oczywista oczywistość, że idzie jesień.... U mnie kominek już zamontowany, zapas świec kupiony, lampki Fancy Light naprawione, więc jestem przygotowana na ponurą aurę ;)

Trochę ciepłych inspiracji, żeby nam nie było tak zimno :]


A Wy - jak się rozgrzewacie?


Jak rozgrzać się jesienią?
Ciepła atmosfera - świece, lampki, przygaszone światło, ciepła herbata lub sok z malin, grzane wino,
lampki choinkowe (te z białym światłem led szczególnie), ciepły, wełniany koc, poduszki z włóczki, ciepłe skarpety :)I oczywiście ktoś, do kogo można się przytulić :]

Macie jeszcze jakieś swoje sposoby? :)




A to dla tych, co się nie mają do kogo przytulić ;)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Zdjęcie nr 1 jest niesamowite, chętnie urządziłabym tak mój pokój na jesień i zimę...
    Ja niestety nie mam kominka, więc jesienią najchętniej zawijam się w koc, piję herbatę z cytryną i pomimo w dalszym ciągu panującego zimna staram się skupić na czytaniu jakiejś ciekawej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterkowa ściana to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę taką ścianę jak na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sposoby na zimne jesienne dni uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi jeszcze do tego zestawu gorącej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorąca herbata z cytryną, miodem i imbirem, a także mnóstwo świec i koniecznie ciepły koc i skarpety :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista