Piękne lśnienie od MAC - Sheen Supreme - Candy Apple na moich ustach

11:00

Nie jestem fanką szminek - tak zawsze mówiłam. Zresztą błyszczyków też używam od święta, nie mam zawsze pomalowanych i błyszczących ust. Od pewnego czasu jednak podoba mi się wyraźny kolor na wargach.
Jeśli lubicie wyraźny kolor, szminkę która świetnie nawilża usta i pozostawia je przepięknie lśniące, to ta szminka jest właśnie dla Was. Sheen Supreme zaskoczyła mnie pozytywnie pod kilkoma względami.

MAC Sheen Supreme Candy Apple
 
MAC Sheen Supreme Candy Apple



MAC Sheen Supreme Lipstick to bogata kremowa szminka, która zapewnia średnie stopniowe krycie z połyskliwym wykończeniem błyszczyku. Intensywnie nawilżająca formuła idealnie rozprowadza się na ustach, zapewniając średnie stopniowe krycie z połyskiem perłowym lub kremowym wykończeniem. Baza o konsystencji żelu sprawia, że kolor wtapia się w wargi, dzięki czemu produkt posiada lekką, przyjemną konsystencję. Zawarty w produkcie zwiększający połysk polimer nadaje mu oszałamiający blask, a takie nawilżające składniki jak masło shea zapewniają natychmiastowe i trwałe nawilżenie. Szminka Sheen Supreme została przetestowana dermatologicznie.


 
 
Pomadka Sheen Supreme zaskoczyła mnie pozytywnie wyjątkową formułą, która rozsmarowuje się jak masło na ustach a do tego bardzo dobrze nawilża usta. Doszłam do wniosku, że robi to nawet lepiej niż moje pomadki ochronne. Konsystencja jest dosyć konkretna, ładnie pokrywa usta nawet przy spierzchniętych wargach i nie podkreśla suchych skórek.
Trzyma się całkiem dobrze - nie jest nie do zdarcia, zjada się ją razem z jedzeniem ale przy normalnym użytkowaniu trzyma się do kilku godzin.
Szminki z tej serii mają wyraziste kolory. Opakowania są bardzo eleganckie, choć przez śliską powłokę mogą się wysunąć z ręki podczas malowania.
Ten kosmetyk zdecydowanie zyskał moje uznanie. Kolor Candy Apple, który posiadam nie do końca jest moim ulubionym, ale sama szminka i to jak nawilża moje usta bardzo mi się podoba. Polubiliśmy się bardzo z MAC Sheen Supreme :)
 
MAC Sheen Supreme Candy Apple


 
 
 
 
 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jeśli ma coś z błyszczyka to już ją uwielbiam :), kolor też ma świetny :). Jeszcze nie dorobiłma się pomadki Mac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie. Byłaby idealna dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też powoli przekonuję się do bardziej wyrazistych kolorków szminek jednak czerwienie jeszcze jakoś mnie nie przekonują :/
    Zapraszam do siebie http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już odwiedzam :) Mi sporo zajęło, żeby czerwony mnie skusił, ale się przekonałam :]

      Usuń
  4. MACzki MACzki, z tej serii mam 2 pomadki obie lubie choć chyba wole te z serii "klasycznej"

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista