Najlepszy krem BB jakiego używałam

11:00

Dior BB Cream to ten produkt, którego się nie zapomina.
Gdy użyje się go choćby raz, to pamięta się jak dobrze wyglądała po nim skóra.
Ten krem BB to nie tylko kolejne mazidło, które nadaje lekki koloryt, ale produkt, który przede wszystkim rozświetla cerę.

Dior - Krem BB




Co to za produkt?
Makijaż i pielęgnacja w jednym – magiczne połączenie dla piękna cery. Lekka i delikatna formuła kremu dostarcza skórze naturalnych składników odżywczych, optymalnie nawilża i gwarantuje niezawodną ochronę dzień po dniu. Krem idealnie stapia się z cerą, nadając jej jedwabistą miękkość, jednolity, naturalny koloryt i promienny blask. Idealne, naturalne wykończenie.

Dior - Krem BB

Wielokrotnie pisałam, że nie jestem miłośniczką kremów BB. Napisze to i tym razem.
Lubię dobre krycie, wyraźną i gęstą konsystencję. Kremy BB tego nie zapewniają.

Krem BB od Diora tu nie różni się pod względem krycia, ale na ten produkt patrzę pod innym kontem.
Latem stosowałam go na opaloną skórę bez konieczności nakładania na niego niczego innego, gdyż pięknie rozświetlał moje lico. Teraz używam go jako bazy i kremu. Lubię uczucie na skórze gdy go nakładam. Skóra staje się przyjemnie miękka.
Dior - Krem BB


Opakowanie - O walorach estetycznych wspominać nie muszę :)
Opakowanie przykuwa uwagę. Szalenie wygodna pompka świetnie się sprawdzała w moim przypadku. Zauważyłam, że wyjątkowo lubię pompki i mam już kilka kremów BB i podkładów z pompkami. Przypadek? ;)

Dior - Krem BB
Zapach - Delikatny, subtelny, nienachalny... ale wyczuwalny. Dla mnie to dodatkowy atut.

Konsystencja - dosyć płynna, łatwo się rozsmarowuje (widziałam opinię, że staje się tępa, ale ja tego nie zauważyłam), kremowa a wręcz maślana. Bardzo przyjemna w dotyku.

Krycie - pierwsza warstwa jest raczej rozświetlająca niż kryjąca, ale z łatwością możemy stopniować krycie poprzez nałożenie kolejnych warstw. Po nałożeniu mamy efekt pełnego matu, który utrzymuje się do kilku godzin (w zależności czy użyjemy pudru na niego).

Kolor - Ja używam najjaśniejszego 001, kolor dobrze się u mnie stapia ze skórą.

Jak się u mnie sprawdził?
Krem BB Diora był dla mnie miłym zaskoczeniem. Raz ze względu na krycie (mocniejsze niż się spodziewałam). Dwa za mat - utrzymuje się do kilku godzin. Trzy za rozświetlenie - twarz przy naturalnym słońcu jest rozpromieniona, drobinki z kremu BB odbijają światło.
Lubię zarówno jego zapach jak i uczucie napięcia po nałożeniu.

Dior - Krem BB 001

Dior - Krem BB 001

Efekt rozświetlenia dzięki Dior - Krem BB

Uwielbiam ten delikatny efekt rozświetlenia - Dior - Krem BB


Dior - Krem BB

You Might Also Like

17 komentarze

  1. widać że subtelnie rozświetla,a orzeszki mniam mniam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, fakt - rozświetlenie nie jest "kiczowate", dosyć naturalne, widać różnicę z nim i bez niego na buzi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pewnie tak w końcu Dior ;). Przez wzgląd na cenę nie zaryzykuję ale brzmi ciekawi:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. około 180zł

      Usuń
  3. Kusisz, nie tylko BB ale orzechami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzechy zdrowe są, maja kwasy Omega 3, wiec śmiało możemy je jeść i sobie tłumaczyć, że to dla dobrego zdrowia i samopoczucia :)

      Usuń
  4. fajny efekt, rozświetla tak subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, faktycznie drogi. Ale biorąc pod uwagę łączną sumę cen kremów BB które kupiłam i z których nie byłam zadowolona to chyba lepiej zainwestować w porządny kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana! Ale oczywiście mogę tylko pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w planach zakup Diorka ale w tym poście mnie urzekł różowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista