Oddam peeling Collistar Talasso Scrub w dobre ręce :)

00:39

Drodzy,
tak jak obiecałam tak też robię - mam do oddania  świetny peeling wielu z Was znanej marki Collistar.Produkt, który chce przekazać jednej osobie to rewitalizujący peeling z olejkami eterycznymi Talasso Scrub widoczny na zdjęciu :)



 
Jest to wielki słój - opakowanie pełnowymiarowe 700ml, z pewnością wystarczy Wam na długo :)

Znacie markę Collistar? Lubicie ją?


A oto peeling w całej okazałości. Pachnie pięknie, jest gruboziarnisty



Co musicie zrobić, by wygrać peeling?

W dniach od 17.10 do 14.11.2013r
- odpowiecie kreatywnie na pytanie Co myślisz o dbaniu o skórę i peelingach? Jeśli macie swoje domowe sposoby na złuszczenie naskórka - w różnej formie i różny sposób, to podzielcie się nimi
- być publicznym obserwatorem bloga Pracownia Porannych Przyjemności
- polubić Pracownię Porannych Przyjemności na Facebooku

Wybiorę 1 osobę z najciekawszą wg mnie odpowiedzią, a jeśli będzie kilka ciekawych odpowiedzi, to przyznam nagrodę "pocieszenia".

Wyniki ogłoszę po 21.11 (do 21.11 jestem na wakacjach) :)))

Odpowiedzi zostaw w komentarzu pod tym postem wg schematu:

 
- Obserwuje jako: nazwa wyświetlana
Lubię Ciebie na Facebooku - nazwa na FB
- Mój mail to: (podaj swój mail na który mam się kontaktować w razie wygranej)
- Odpowiedź: ...... (Co myślisz o dbaniu o skórę i peelingach? Jeśli macie swoje domowe sposoby na złuszczenie naskórka - w różnej formie i różny sposób, to podzielcie się nimi)


 

Regulamin:
Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest blog Pracownia Porannych Przyjemności
2. Rozdanie trwa od 17.10.2013r do 14.11.2013r, wyniki zostaną podane w po 21.11,
3. Wysyłka wygranej nagrody nastąpi do tygodnia od ogłoszenia wyników zwycięzców lub po 22.11. Wysyłam tylko na terenie Polski (mogę przesłać do kogoś z rodziny, jeśli jesteście spoza PL),
4. Należy być pełnoletnim aby wziąć udział w rozdaniu bądź uzyskać zgodę rodziców ;) ,
5. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883 z późn.zm.) Wyrażasz również zgodę na opublikowanie Twojego pseudonimu i e-maila.
6.      Rozdanie nie jest konkursem w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
7. Reklamacje należy zgłaszać na maila podanego na stronie Pracowni Porannych Przyjemności najpóźniej w przeciągu 14 dni od zakończenia konkursu.
8. Po uprzednim sprawdzeniu wszystkich punktów opisanych przez blogerów ogłoszę wyniki na  podstawie subiektywnej oceny i wybiorę najciekawsze wg mnie odpowiedź na zadane pytanie.
 
Powodzenia :)
 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Obserwuje jako: KasiaS_1980
    Lubię Ciebie na Facebooku - Katarzyna Seredin-Kolarczyk
    Mój mail to: katarzyna@seredin.pl
    Odpowiedź: Kiedyś uważałam peelingi za zbędne, nie rozumiałam ich działania i nie stosowałam. Obecnie, zarówno peelingi do twarzy jak i do ciała są niezbędnym elementem mojej pielęgnacji, stosuję je co najmniej raz w tygodniu, a do ciała, te w formie żelu peelingującego, nawet częściej. Dzięki peelingom moja skóra jest gładka, niemal aksamitna w dotyku, ma ładniejszy koloryt i dużo lepiej przyjmuje składniki odżywcze i nawilżające z preparatów stosowanych po peelingu. Peelingi stosuję najczęściej gotowe, bo z natury jestem leniuszkiem i przeważnie nie chce mi się samej nic kręcić. Uważam jednak, że jednym z najskuteczniejszych peelingów do ciała jest peeling kawowy, robiony domowymi sposobami, wzbogacony o cynamon i imbir oraz nawilżające olejki. Jak mawiają, o skórę trzeba dbać, bo mamy ją tylko jedną (co, biorąc pod uwagę 28-dniowy proces odnowy naskórka, nie do końca jest prawdą ;), dlatego niezwykle ważne jest, moim zdaniem, odpowiednie jej ścieranie by wspomagać proces odnowy i odbudowy a także nawilżanie i odżywianie, bo dzięki temu nasza skóra jest miękka, gładka, elastyczna i wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. szans na udział w konkursie nie mam, ale ten peeling jest genialny. maiłam próbkę tylko, ale zdążyłam polubić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dziewczyny, nagroda genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako: Ancyk/Anna Bazarek Kosmetyczny- coś mam z google i mi dwie nazwy wyskakuja pierwsza w obserw, druga w komentarzach.
    - Lubię Ciebie na Facebooku - Anna Pie.
    - Mój mail to: bazarekkosmetyczny@gmail.com
    - Odpowiedź: Ja z pielęgnacją nie żyje za dobrze. Wolę kolorówkę, niż kremy, balsamy i olejki. Ale uwielbiam za to żele i peelingi pod prysznic. Czuję że po nich skóra jest czysta i pachnąca. Najczęściej wybieram peelingi z olejkami ponieważ mam wtedy 2 w 1. I kąpiel i pielęgnację czyli przyjemne z pożytecznym.
    Jeśli chodzi o peelingi robione własnoręcznie to przeprażona kawa z oliwką i żelem sprawdza się najlepiej. Skóra niemowlaka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasycznie peeling kawowy, ale specem jest Aga mi tam się nie chce babrać w takich interesach

    Klaudia Tonieja
    klaurightnow@o2.pl

    Kosmetyczne remedium

    OdpowiedzUsuń
  6. - Obserwuje jako: Basia Szczęsna
    - Lubię Ciebie na Facebooku - Barbara Szczęsna
    - Mój mail to: basiunia1400@vp.pl
    - Odpowiedź: Dla mnie pielęgnacja jest bardzo ważna. Lepiej zapobiegać niż maskować. :) Peelingów używam 1-2 razy w tygodniu. Kiedy mam więcej czasu to przyrządzam je sama. Mój ulubiony to znany wszem i wobec: peeling kawowy. Ale co to za mordęga wyczyszczenie po nim wanny ;) Tego jestem bardzo ciekawa. Myślę, że świetnie przygotuje moją skórę na balsamy nawilżające i żele antycellulitowe.

    OdpowiedzUsuń

  7. - Obserwuje jako: Daisy
    - Lubię Ciebie na Facebooku - Dorota Kowalska
    -Obserwuję też na Bloglovin jako - Daisy1906
    - Mój mail to: dorota61@onet.pl
    - Odpowiedź: Co myślisz o dbaniu o skórę i peelingach? Jeśli macie swoje domowe sposoby na złuszczenie naskórka - Regularne dbanie o skórę i peelingi są bardzo potrzebne jeśli chcemy wyglądać pięknie jak najdłużej. Peelingi wykonuje się w zależności od potrzeb skóry, jedna potrzebuje częściej, inna rzadziej. Mój sposób na domowy peeling to kilka łyżek dobrze odcedzonych fusów zaparzonej kawy, kilka łyżek oleju z pestek winogron na przykład, trochę miodu i parę łyżek brązowego cukru. Mieszam to wszystko i robię sobie tym krótki masaż skóry. Łazienka wygląda po tym zabiegu nieco inaczej, trochę jest sprzątania po takim peelingu, ale za to skóra jest gładka, świeża, dobrze nawilżona i jak pięknie pachnie! Polecam ten przepis, ja go uwielbiam choć sprzątanie łazienki już mniej. ;)
    Idę teraz wstawić baner, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako: Esy,floresy,fantasmagorie
    - Lubię Ciebie na Facebooku - Małgorzata Ewa Jot
    - Mój mail to: esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com
    - Odpowiedź - Peelingi stanowią dla mnie bardzy ważny element pielęgnacji. Przykładam dużą wagę do regularnego oczyszczania i złuszczania naskórka w trosce o zdrową skórę napewno ale też z uwagi na swoje lepsze samopoczucie ..Po prostu lepiej się czuję kiedy wiem, że to czego powinno nie być - nie ma :) czysta skóra to czystsze sumienie można powiedzieć w moim przypadku. Mój sposób na domowy peeling to ostatnio brązowy cukier, okraszony olejkiem jojoba, macadamia i suszoną żurawiną :) miła odmiana dla wcześniejszego, popularnego kawowca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. - Obserwuje jako: pomalujmipokoj
    - Lubię Ciebie na Facebooku - Paulina Twardowska
    - Mój mail to: pomalujmipokoj@tlen.pl
    - Odpowiedź: ...... Pielęgnacja skóry to podstawa, a chociaż konieczna mi osobiście sprawia wiele przyjemności. Peeling świetnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Moim domowym sposobem na złuszczenie naskórka jest peeling cukrowy, który sama przyrządzam ( cukier połączony z miodem) . Mam wrażenie ze dopiero po takim zabiegu moja skóra oddycha a aplikowane balsamy/mleczka czy tez masła do ciała szybko w nią wnikają :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista