Lody śmietankowe z wanilią i figami

12:00

Figa króluje w mojej kuchni już na dobre. Oprócz kanapek z białym serkiem do smarowania, kozim serkiem , dodałam figi + miód. Dziś zjadłam domowej roboty lody z figami, które wczoraj przygotowałam, a wieczorem zrobię z nich tartę, ciasto z figami lub figi zapiekane z kozim serem i miodem.
Oto przedsmak tego, co zrobiłam...


Jeśli macie ochotę dowiedzieć się jak w prosty sposób przyrządzić śmietankowe lody z wanilią i owocami (figami, gruszką, truskawkami), to  odwiedźcie Pracownię w niedzielę. Jak co niedziela umieszczę wpis o kulinarnych przepisach z minionego tygodnia :)

P.S.  Polecam kanapkę z kozim serem i figami z miodem... Trzeba z nich korzystać, póki są łatwo dostępne :]

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Lody wyglądają rewelacyjnie:) czekam na niedzielny post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Smakują równie dobrze jak wyglądają :]

      Usuń
  2. Mnie jakoś świeże figi nie podchodzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam w lodach albo na kanapce - w niewielkiej ilości, najlepiej z czymś, co wydobędzie ich smak, bo same smakują... jak papier ;) Miód lub serek kozi lub wanilia - coś co spowoduje, że wyczuwamy figę :)

      Usuń
  3. ale masz talent - nie ma co - sama bym takie lody zjadła nie wiem czy bym je potrafiła zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrafiłabyś Aguń, bo dodaje się do siebie 4 składniki, gotuje 2 minutki i... gotowe! :P

      Usuń
  4. Aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie jadłam fig! A lody wyglądają wręcz rewelacyjnie!
    Na kanapkę z kozim serem i figami też mi zrobiłaś dużego smaka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie wstyd Kochana, każdy z nas czegoś nie próbował zapewne, a figi są u nas nie tak popularne :) Zawsze jest czas na pierwszy raz! :)

      Usuń
  5. nie jadłam nigdy figi:P spróbowałabym takiego lodda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest czas na pierwszy raz ;) Łatwo się je robi, trzeba mieć jedynie cierpliwość, żeby poczekać aż zastygną :]

      Usuń
  6. Świeżych fig jeszcze nie jadłam :) Tylko suszone, ale uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja suszonych nie lubię jakoś, a świeże mi całkiem smakują z czymś :)

      Usuń
  7. muszę spróbować świeżą :D raz jadłam suszone i niespecjalnie mi posmakowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie suszone nie podchodzą, przynajmniej nie same, co najwyżej w musli czy muffinach albo cieście :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista