Paczuszka z czekoladą od Manufaktury Czekolady - skomponuj sam czekoladę! :) To lubię :))

22:05

Dziś dotarła do mnie słodka paczuszka od Manufaktury Czekolady.
Jestem czekoladowym łasuchem, smakoszem czekolady w różnej postaci, szczególnie cenię dobre gorzkie czekolady oraz te z dodakami - pomarańczą, truskawką.
Czekolady od Manufaktury Czekolady to nie lada gratka dla koneserów tej brązowej rozkoszy dla podniebienia :P
 
 
A Wy - lubicie czekoladę? :)


Manufaktura Czekolady to nie tylko gotowe czekolady w kostkach, ale także czekolady do picia (ach, że tego wcześniej nie widziałam!), oraz mój hit - czekolady personalizowane - tzn, samemu się wybiera nie tylko rodzaj czekolady - mleczna czy gorzka, ale także kraj pochodzenia ziaren!... oraz składniki, które mają być w środku.
Choć nie należy do najtańszych, myśle, że jest cudownym prezentem, ja po otwarciu paczuszki z czekoladą z truskawkami miałam banana od ucha do ucha :]]]
Tu macie link do skomponowania własnej czekolady z dodatkami. Cena wacha się od ok 20zł + za tabliczkę tej tworzonej przez nas - to niesamowite przeżycie zarówno wizualne, aromatyczne jak i smakowe.
 



Ja już wiem, że będę ich klientką - może nie za każdym razem kupię czekoladę od nich (ze względu na cenę), ale lubie się rozpieszczać dobrymi czekoladkami i pozwalam sobie na kupienie czegoś pysznego (czekoladek Lind, Chocolissimo a teraz także czegoś z Manufaktury Czekolady).

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Próbowałam ich czekolad -wyborne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś dziś wyjątkowo okrutna przez ciebie zgłodniałam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. muszą byc pyszne.. tylko ceny powalają.. wczoraj z ciekawości sklecilam sobie jedną leczną z 2 składnikami i wyszło mi 45 zeta;0 masakra;/

    OdpowiedzUsuń
  4. glupie pytanie, czy lubie czekolade xD

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czekoladę, ale tylko taką mocno mleczną :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista