Moja recenzja: NovaClear - AcneMask i Acne Spot Treatment - produkty do cery trądzikowej

13:09

"Trądzik jest najczęściej spotykanym schorzeniem skóry, które zaczyna rozwijać się u osób w wieku młodzieńczym (12-18 lat) i może utrzymywać się nawet powyżej 35 roku życia. Wykwity szpecą głównie twarz, plecy i dekolt, powodując dyskomfort psychiczny zarówno u młodzieży, jak i u osób dorosłych"... Jak ja to rozumiem ;) Testowałam te produkty jakiś czas temu w ramach mojej pracy. Efekty poniżej...
 
 
Słyszałyście o tej firmie? Macie swoje sposoby na zapobieganie świecenia się buzi?


Od producenta:

Wyróżnia się trzy rodzaje trądziku:
- trądzik zaskórnikowy: niezapalny, z zaskórnikami zamkniętymi i otwartymi,
- trądzik grudkowo-krostkowy: zapalny, z dominującymi grudkami i krostami,
- trądzik ropowiczy: z ogniskami zapalnymi i ropnymi cystami, często pozostawiającymi blizny po ustąpieniu.

Najczęściej przyczyną trądziku jest proces, w którym następuje:
- nadmierna produkcja sebum (łojotok).
- sebum w połączeniu z martwymi komórkami naskórka czopuje pory.
- bakterie beztlenowe (Propionibacterium acnes) infekują zaczopowane pory wywołując stan zapalny na skórze - trądzik.

ACNE Mask
Maseczka do twarzy, przeznaczona do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.
Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.
Sposób użycia: Przed użyciem wstrząśnij tubą. Umyj twarz Acne Cleanser, a następnie rozsmaruj Acne Mask i pozostaw na skórze twarzy na 10 minut. Zmyj maseczkę przy pomocy Acne Cleanser. Po osuszeniu skóry zastosuj Acne Cream. Maseczkę stosuj rano i wieczorem.

Acne Spot Treatment
Preparat punktowy, zalecany do osuszania zmian trądzikowych.
Odpowiednio dobrane w Acne Spot Treatment składniki działają osuszająco, złuszczająco i oczyszczająco. Kwas salicylowy (2%) działa antybakteryjnie i keratolitycznie, złuszcza delikatnie obumarły naskórek odblokowując pory. Obecny w preparacie Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze.
Sposób użycia: Nanieś niewielką ilość Acne Spot Treatment na zmiany trądzikowe. Zastosuj Acne Cream.


Moja opinia:

Miałam problem trądziku, który powrócił po sporym czasie. Zmieniłam kosmetyki, które używałam na bardziej eko a także stosowałam te produkty i kilka innych.

Maska - produkt godny polecenia. Nakłada się ją na umytą twarz i po 1-2 min maska z przezroczystego koloru staje się biała, odczuwalnie ściąga pory i wyciąga sebum jakby na maseczkę. Po zmyciu białej maski skóra jest sucha, ale nie wysuszona. Zdecydowanie mniej się świeci - sprawdziłam to w upalne dni, zwęża rozszerzone pory, a także powoduje, że krostki, które akurat znalazły się w zasięgu jej stosowania szybciej bledną. Stosowałam tę maskę w kuracji tygodniowej, a potem w razie potrzeby, gdy widziałam, że skóra potrzebuje takiego wysuszenia. Stosowanie jej 2x dziennie spowodowało po jakimś czasie przesuszenie skóry w tych okolicach i dodatowo nie czułam potrezby używania jej tak często.

Preparat punktow - nie miałam innegopreparatu punktowego na dzień, więc stosowałam ten. Nie ma zapachu, jest dosyć mały, zawiera 2% kwasu salicylowego ,więc pewnie w jakiś sposób wysusza, jednak na tyle słabo, że nie widziałam po nim poprawy. Na wieczór wolę stosować papkę od Laboratorium Jadwiga, bo po nim rano krostki są wysuszone i mniej zaczerwienione.

Podsumowanie: maskę polecam dla osób, które borykają się z rozszerzonymi porami i świeceniem twarzy, natomiast preparat punktowy - można znaleźć zdecydowanie lepszy.




You Might Also Like

6 komentarze

  1. O proszę, więc za maską warto się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tych kosmetykach. właśnie muszę coś znowu zacząć stosować na moje krostki na twarzy ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie testuję tę maskę i jestem ciekawa końcowego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie recenzja żelu punktowego z Novaclear :) Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam maskę i krem :) obecnie używam kremu z kwasami...ale muszę przerzucić się i wypróbować bo rozszerzone pory to moja zmora :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja żałuję że nie udało mi się zalapać do przetestowania tych specyfików. ja borykam się z trądzikiem od 13 roku życia nawet teraz piszę do was z piękną bombą na policzku.
    chętnie została bym królikiem doświadczalnym jeśli tylko istniała by nadzieja na pozbycie się tego paskudztwa..

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista