Kampania "Woda to Życie" i świetna reklama BBD New York
21:36
Lubie przemyślane kampanie reklamowe, ukazujące nam naszą głupotę lub prozaiczność naszych zmartwień.
Agencja reklamowa DDB New York na potrzeby akcji charytatywnej "Woda to Życie" pokazuje, jak kuriozalnie brzmią problemy Zachodu, gdy wymawiają je biedni haitańczycy.
..."Nienawidzę gdy skórzane siedzenia nie są podgrzewane" - mówi chłopiec siedzący na gruzie
..."Nienawidzę gdy moi sąsiedzi blokują swoje wi-fi",
..."Nienawidzę, tego, gdy mój dom jest tak duży, że potrzebuję 2 bezprzewodowych routerów"...
Patrząc na te błahostki wychodzące z ust osób, które nie mają domów, są głodne i nie mają dostępu do czystej wody, zastanawiam się jak wiele razy na coś narzekamy. Może w ustach europejczyka tekst - moja ładowarka nie dosięga do łóżka brzmi strasznie groźnie, ale w ustach osób borykających się z pradziwymi problemami - bezdomności, głodu i ubóstwa, ładowarka, niepodgrzewane siedzenia czy dostanie korniszona gdy się go nie chce wydaje się być śmieszne.... To uczy doceniać to, co się ma :)
A Wy - jesteście sercem za takimi akcjami charytatywnymi?
4 komentarze
smutne ale prawdziwe.
OdpowiedzUsuńfaktycznie, przemyślana, dobrze zrobiona reklama. dużo narzekamy na błachostki nie mając w pamięci tego że są ludzie którzy mają prawdziwe problemy.
OdpowiedzUsuńfaktycznie czlowiek nawet sobie sprawy nie zdaje ile osob gloduje i cierpi z niedostatku....
OdpowiedzUsuńzdecydowanie bardzo dobra reklama - wciąż nie zdajemy sobie sprawy z jakimi problemami boryka się kilka milionów ludzi na świecie, gdy dla nas problemami są te powyższe
OdpowiedzUsuńWpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.