Zamiast narzekać - wykorzystaj

17:30

Moja zasada - nie narzekaj, tylko zrób coś.

W myśl tej zasady powstał projekt "Potwholes", który wymyślili Claudia Ficca i Davide Lucano.
Nie tylko my narzekamy na dziury w drogach, ale borykają się z nimi także w Nowym Jorku, Los Angeles, Montrealu czy Toronto...

Zobaczcie jak kreatywnie można wykorzystać dziury i spojrzeć na nie z nieco innej perspektywy ;)

My Potholes, fot. Claudia Ficca i Davide Lucano

Wszystkie zdjęcia możecie obejrzeć na stronie projektu: http://www.mypotholes.com/





My Potholes, fot. Claudia Ficca i Davide Lucano

My Potholes, fot. Claudia Ficca i Davide Lucano

My Potholes, fot. Claudia Ficca i Davide Lucano

My Potholes, fot. Claudia Ficca i Davide Lucano

My Potholes, fot. Claudia Ficca i Davide Lucano

My Potholes, fot. Claudia Ficca i Davide Lucano

Nie wiem jak Wam, ale ja lubię takie projekty, które pokazują problem w niecodzienny sposób, z przymrużeniem oka. Zamiast narzekać, zrób coś :)

You Might Also Like

12 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista