PasteLOVE na paznokciach

10:00

Sally Hansen u mnie jeszcze nie było i zastanawiałam się czemu wcześniej o nich nie pisałam.
Gdy myślałam o fajnych lakierach, to z podtekstem myślałam o lakierach Sally Hansen Complete Salon Manicure. Jasny róż mam od niedawna, ale mięta jest u mnie od prawie 2 lat (złowiona w Superpharmie na wyprzedażach).
Czy widać na nich odcisk profesjonalnych lakierów?...

Sally Hansen Complete Salon Manicure kol 374 Mauve Along oraz Green Tea

 Który kolor Wa bardziej pasuje i czy nie za wcześnie jeszcze na pastele?


Sally Hansen Complete Salon Manicure kol 374 Mauve Along oraz Green Tea
Lakiery mają ładne i poręczne opakowanie. Łatwo się je trzyma w dłoni. Pędzelek - długi, dużo włosia, pięknie sunie po płytce, wystarczy 2-3 pociągnięcia. Wystarczy 1 warstwa dla całkowitego pokrycia. Jest w tym rewelacyjny. Paleta kolorów jest bogata. Mnie wśród kolorów kusiły pastele. Oprócz świetnego krycia spodobała mi się trwałość. Lakier wytrzymuje na płytce 2-3 dni mimo wielu prac, jakie wykonuje i ciągłego mycia. 
Duża butelka sprawia, że lakier jest baaardzo wydajny. w zielonym mimo kilkunastokrotnego użycia nie widać zużycia. Po dwóch latach od zakupu nie zmienił swojej konsystencji.
Warto po 1-2 dniach pomalować kolejną warstwę lakieru, a po kolejnych 1-2 utwardzaczem tej samej firmy. Takim sposobem podobno lakier może wytrzymać do 1,5 tyg.
Cena: ok 35zł

Sally Hansen Complete Salon Manicure kol 374 Mauve Along

Sally Hansen Complete Salon Manicure kol 374 Mauve Along 

Sally Hansen Complete Salon Manicure kol 374 Mauve Along 

Jeśli będziecie miały okazję kupić ten produkt, to polecam. Jest trwały, wydajny, ma wygodne opakowanie i dobry pędzel. To mi tylko uzmysławia, że mogłabym kupić więcej kolorów tych lakierów w mocnych kolorach - fioletu czy mojej ulubionej fuksji :)






You Might Also Like

12 komentarze

  1. Uwielbiam lakiery SH. Mają świetne kolory i długo się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko o tej serii się mogę wypowiadać, bo innych nie próbowałam :)

      Usuń
  2. oj tak za wcześniej - ja pastele już dawno noszę ...i na paznokciach i w ubraniu...bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej serii nie miałam... Mam mięte z serii Xtreme wear - masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei Xtreme wear nie miałam, ale te Complete Salon Manicure są dobre :)

      Usuń
  4. ja odkryłam je już dawno. kiedyś znalazłam w pepco za 10 zł i przepadłam! Green Tea mam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kusisz :) cena wysoka, ale dla takiej jakości chyba warto :)
    A kolory masz piękne, oba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusze i polecam, ale wg mnie warto. Ja jestem bardzo wybredna co do jakości i trwałości lakierów. Te bardzo lubię, choć wiem, że nie serie SH nie miały tak pozytywnych recenzji jak ta :)

      Usuń
  6. Przyjemny nudziaczek :) Ja bym chciała ten miętowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miętowy pięknie wygląda w słoneczne dni do wiosennych i letnich stylizacji :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista