Tydzień w zdjęciach, a właściwie dwa tygodnie :)

20:30

Oj, sporo się działo w ciągu ostatnich dwóch tygodni, oj sporo :)

Ten ostatni czas obfitował w spotkania blogerskie i konferencje dotyczące nowości, było też sporo przesyłek i przemiłych spotkań (ale to już bez zdjęć) ;)



Konferencja wiosennych nowości Collistara




Konferencja wiosennych nowości Collistara



Konferencja wiosennych nowości Collistara




Konferencja Soraya - Body Diet

Konferencja Le Petit Marseillais


Konferencja Le Petit Marseillais
Konferencja Elancyl

Konferencja Elancyl
Piękna paczka z moimi ulubionymi kosmetykami od Dr Irena Eris, Pharmaceris, Lirene, Under Twenty
Lakierowa tęcza od Collistara
Magiczne pachnące pudełko od Le Petit Marseillais
Magiczne, pachnące pudełko od La Petit Marseillais



Nasze bransoletki z Mokobelle - z sauria80world :)


Spotkanie w Jeff'sie

My we dwie - z Anuśką

Anuśka wie jak się rozpieszcza :)


Tarta jogurtowa z owocami - pyszna, delikatna i mało kaloryczna. Jest też łopatka od mojej kochanej Mamy - ona wie, jak bardzo lubię wyszukane kuchenne akcesoria, a łopatki i sztućce w szczególności :)
Ciasto jogurtowe z owocami - mrożonymi truskawkami spod Siedlec, borówkami, brzoskwiniami z mojego ogrodu z zalewie i jabłkami ze straganu

Ciasto jogurtowe z owocami

Moje ostatnie odkrycie - pyszne herbaty Harney&Sons (można je kupić na  www.best-tea.pl) Intensywny zapach, piękne opakowania, jedwabne saszetki, wyszukane połączenia smaków <3







You Might Also Like

22 komentarze

  1. Pracowite 2 tyg :) Zazdroszczę konferencji Collistara, jestem bardzo ciekawa ich nowych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze ich nie używałam, ale po użyciu podzielę się z pewnością wrażeniami :)

      Usuń
  2. Mmm kusisz herbatą na ostatnim zdjęciu i tartą i ciastem, masakra! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała być na takich konferencjach. Ta herbatka mnie kusi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak koleżanka z góry też by chętnie pojechała na taka konferęcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 konferencja to przyjemność, ale np 4 w ciągu dnia, to już ciężka praca, która może zmęczyć :P

      Usuń
  5. świetne zdjęcia i placuszek się nawet znalazł :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi ostatnio po głowie ten placuszek. Chyba na weekend znów go przygotuje :)

      Usuń
  6. Fajny mix. Pracowity miałaś okres :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super konferencje - mnie najbardziej interesuje ta Soraya i ich nowa seria body diet ! Uwielbiam kosmetyki Soraya i mam nadzieje ze te bada tak dobre jak inne no i przede wszystkim skuteczne. już nie mogę się doczekać aż je wypróbuje- w szczegolnosci balsamy mam ich balsamy z innych serii i sa rewelacyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdziły. Z chęcią poczytam czy je również polubiłaś :)

      Usuń
  8. Ja kupiłam sobie krem do biustu Sorayi Z tej nowej, bardzo kuszącej szatą graficzna ser4ii Krem do biustu. To mój pierwszy kosmetyk tego rodzaju. Do tej pory traktowałam go balsamami do ciała, ale chyba czas najwyższy poświęcić mu więcej uwagi, bo przecież siła grawitacji działa :). A więc po tygodniu stosowania zauważyłam bardzo dobre nawilżenie, skóra jest miękka i gładka i z pewnością można powiedzieć, że jest bardziej elastyczna. Takich efektów się spodziewałam, więc ja jestem bardzo, bardzo zadowolona :), a tarta owocowa wygląda bardzo smacznie :). Ja tartę robię ze szpinakiem i pieczarkami i też jest bardzo, bardzo pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ciekawa propozycja tarty ::). ja z kolei robię tartę z farszem z cukinii, cebuli i szczypiorku :) Ale już się ogarniam, bo to nie jest blog kulinarny :) :). Ten krem do biustu też jest już w moim posiadaniu. Fajny jest, przyjemnie nawilża :) . To pierwsze moje spostrzeżenie, bo to nowość w mojej łazience.

      Usuń
  9. Ja jak zawsze przed urlopem wyruszam na wojnę ze zbędnymi kilogramami, cellulitem i ogólnie mam założenie żeby być piękniejsza:). A więc trochę ćwiczeń na siłowni, trochę basenu / wolę niż siłownię/ i myślę, że ta seria Body Diet24 Sorayi, może pomóc w upiększaniu mojej osoby :) :). W każdym razie mnie bardzo zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kosmetyki. Ja się odchudzam i mnie przekonały. Bo dlaczego sobie trochę nie pomóc balsamikami. Obietnice mnie zaciekawiły :). Zwłaszcza, że ciało które traci zbędne kilogramy, traci też jędrność i elastyczność. Z tymi balsamikami mam nadzieję, że tak się nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super konferencja body diet firmy soraya. Uzywam ich 2 balsamów i jestem zachwycona. Super chłodzą skore, nawilżają wygładzają no i sprawiają ze cellulit jest mniej widoczny - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Body Diet bez wątpienia warto stosować w trakcie diety. Trzeba pomóc trochę ciału, które razem z utrata wagi zwykle traci jędrność. Mam krem do biustu i serum antycellulitowe i uważam, ze to fajne kosmetyki, które same z pewnością nie odchudzą, ale ujędrnią i mogą zapobiec powstawaniu pomarańczowej skórki.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista